صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه تولید و بسته بندی سماق

دستگاه تولید و بسته بندی سماق

ذائقه ی ایرانی ها طوری می باشد که معمولا از ادویه های مانند هل، زرد چوبه، دارچین، فلفل و… استفاده می نمایند. ادویه سماق نیز دارای خواص بی نظیری از جمله چربی سوزی، تقویت سیستم گوارش، درمان آسم، درمان کهیر و خارش پوست، درمان پوکی استخوان، تب بر، جوان سازی پوست صورت، درمان کبد چرب، ضد سرطان و…  می باشد.

بصورت کلی برای فرآوری و بسته بندی سماق و انواع ادویه جات نیاز به ماشین آلاتی از جمله دستگاه آسیاب، دستگاه سرند، دستگاه بسته بندی داریم که در ادامه به معرفی این دستگاه ها می پردازیم.

در ابتدا سماق را برای جداسازی و پاک کردن روی دستگاه سرند می ریزند، این دستگاه با استفاده از سیستم ویبره و تکان های مستمر باعث زیرو رو شدن محصول می شود و مواد زاید و آشغال های داخل محصول از طریق توری های مخصوص خارج می شود و محصول یک دست و فرآوری شده خارج می شود.
حال برای این که سماق را آسیاب کنیم و به شکل پودر در آوریم باید از دستگاه آسیاب استفاده کنیم.
دستگاه آسیاب در دو مدل آسیاب پروانه ای و آسیاب چکشی ساخته می شود که برای خرد کردن سماق می توان از هر کدام از این دستگاه ها استفاده کرد.  بعد از آسیاب کردن پودر به دست آمده را باید بسته بندی کنیم.

دستگاه تولید و بسته بندی سماق

بصورت کلی برای بسته بندی ادویه چند انتخاب داریم:

    1. اگر بخواهیم این محصول را به شکل سلفونی و وزنی بسته بندی کنیم باید از دستگاه بسته بندی پودری استفاده کنیم این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک در اوزان 20 تا 1000 گرم می تواند انواع محصولات پودری، ادویه جات (فلفل، دارچین،  زردچوبه، سماق و…) را بسته بندی کند.
    2. برای بسته بندی سماق در قوطی های فلزی،  پلاستیکی، پت و… از دستگاه بسته بندی قوطی پرکن پودری می توان استفاده کرد.
    3. برای تولید بسته بندی های تک نفره و رستورانی سماق هم می توان از دستگاه بسته بندی ساشه تک نفره استفاده کرد.

تمامی دستگاه های مذکور ساخت شرکت صنعت کاران متحد هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های بسته بندی پودریجات با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 1 =