صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

خط تولید و دستگاه بسته بندی قهوه خرما

قهوه خرما یکی از فرآوره های مشتق شده از خرما می باشد. خرما این میوه پرخاصیت با طبع گرم دارای ویتامین ها و خواص غذایی متعددی است.
خرما محصولی است که فرآورده های مختلفی از آن می توان تهیه کرد از جمله شیره خرما، مربای خرما، حبه خرما، قند خرما، سرکه خرما و قهوه خرما و…. اما قهوه خرما چگونه تولید و بسته بندی می شود؟ قهوه خرما معمولا از پودر هسته خرما، مقداری از پودر خرما و اندکی طعم دهنده مثل دارچین و سایر افزودنی ها تشکیل شده است.

قهوه خرما خواص درمانی زیادی دارد از جمله می توان به: درمان درد رماتیسم و درد مفاصل، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان اختلالات گوارشی و… اشاره کرد.

این محصول را می توان در آب حل نموده و مصرف کرد و یا اینکه به صورت دم کرده نیز قابل استفاده است.

خط تولید و دستگاه بسته بندی قهوه خرمافرایند تولید قهوه خرما با دستگاه های بسته بندی صنعت کاران متحد

برای تولید قهوه خرما ابتدا هسته خرما را از گوشت آن جدا و آن را خشک می کنند سپس در دستگاه آسیاب هسته خرما را خرد نموده و به صورت پودر در می آورند سپس در دستگاه میکسر بلندر پودری، پودر هسته خرما را با سایر افزودنی ها مخلوط کرده و در نهایت برای بسته بندی کردن آماده می کنند.

انواع دستگاه بسته بندی قهوه خرما

می توان گفت که برای بسته بندی کردن این محصول، دستگاه های بسته بندی قهوه خریداری می شود. اما به هرصورت نوع و قیمت این تجهیزات به نوع محصول نیز بستگی دارد. برای پک کردن قهوه خرما که اغلب درون ظروف پلاستیکی پت می باشد از دستگاه قوطی پرکن پودری استفاده می شود. این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک در اوزان 20 تا 1000 گرم انواع مواد پودری و آردی را داخل ظروف پلاستیکی- قوطی- و… بسته بندی می کند.

نوع دیگر دستگاه بسته بندی قهوه خرما در بسته های سلفونی در اوزان 20 تا 1000 گرم می باشد که برای این نوع بسته بندی از دستگاه بسته بندی پودری سلفونی استفاده می شود. نوع لفاف در این دستگاه از نوع سلفون می باشد و به صورت تمام اتوماتیک کار بسته بندی را انجام می دهد.

قهوه خرما را به صورت ساشه تک نفره نیز می توان بسته بندی کرد با این نوع بسته بندی محصول شما در همه جا و در هر مکانی به راحتی قابل دسترسی و استفاده می باشد.
می توانید از تجربه‌ی کارشناسان صنعت کاران متحد برای انتخاب بهترین ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی خط قهوه خرما با بودجه و معیارهای مورد نظر خود استفاده کنید.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =