صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

برای بسته بندی انواع ساندویچ مانند همبرگر، پیتزا، سمبوسه، کباب لقمه و …نیاز به یک دستگاه بسته بندی است تا با مکانیزی که دارد، محصول را به صورت پیلوپک ( دو طرف دوخت) بسته بندی کند. دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد این کارکرد را دارد. دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد بسته بندی محصولات را با عرض 10 تا 50 سانتی متر انجام می‌دهد. این دستگاه با حافظه‌ای که دارد می‌تواند پارامترهای چند محصول را در خود ذخیره کرده تا در سری‌های بعدی دیگر نیازی به تنظیم مجدد آن نداشته باشید.

دستگاه از بدنه استیل ضد زنگ ساخته شده است. همین عامل باعث می‌شود تا در برابر عواملی مانند آب و آفتاب مقاوم باشد. دستگاه بسته بندی همچنین دارای سیستم خطایاب و آلارم است که ایرادات برقی و مکانیکی را به کاربر اعلام می‌کند.

خرید دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

برای خرید دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد، کیفیت دستگاه اهمیت زیادی دارد. چرا که بسته بندی درست و دقیق ساندویچ در گروی این دستگاه است. ضمن اینکه باید در نظر داشته باشید که محصولات با کمترین میزان جابه جایی، بسته بندی شوند.

قیمت دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

قیمت دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد با توجه به مواردی مانند نوع و تعداد موتورهای مصرفی در دستگاه متفاوت است. بسته به اینکه کدام یک از این دستگاه‌ها را انتخاب می‌کنید، قیمت آن متفاوت است. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، برای اطمینان از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

دستگاه‌های بسته بندی ساندویچ سرد در سه نوع تک موتوره، دو موتوره و سه موتوره وجود دارند.

دستگاه بسته بندی تک موتوره

این نوع دستگاه پیلوپک تک موتوره، برای بسته بندی‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سلفون آن ساده بوده و چاپ خاصی ندارد. در این نوع دستگاه‌ها دیگر محدودیتی برای برش سلفون به صورت دقیق روی نقاط ندارید. در صورتی که این نوع بسته بندی‌های ساده کارتان را راه می‌اندازد، دستگاه بسته بندی تک موتوره انتخاب مناسبی است.

دستگاه بسته بندی دو موتوره

این دستگاه برای بسته بندی‌هایی استفاده می‌شود که سلفون آن نیاز به داشتن چاپ خاص دارد. خال‌های سیاه رنگ روی سلفون در این دستگاه‌ها محل برش سلفون را نشان می‌دهد. در این بسته بندی بایستی از حالت فتوسل استفاده کنیم.

دستگاه بسته بندی سه موتوره

از این دستگاه زمانی استفاده می‌کنیم که عرض رول زیاد باشد. طوری که سنگینی رول به دستگاه فشار آورد.

بهترین دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

از آن جایی که بسیاری از مردم به دلیل مشغله‌های فراوانی که دارند، به انواع غذاها و ساندویچ‌های بسته بندی روی آوردند، بسیار اهمیت دارد این بسته بندی با کیفیت و دقت بسیاری انجام شود  تا مردم نسبت به خرید این محصولات رغبت پیدا کنند. بسته بندی ساندویچ در انواع مختلف و متنوعی است. دستگاه صنعت کاران متحد، با بسته بندی اصولی و دقیقی که دارد، علاوه بر حفظ کیفیت و جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی، باعث می‌شود تا مصرف کننده با حس بهتر و مطمئن‌تری نسبت به انتخاب محصولات غذایی بسته بندی شده اقدام کند. در صورتی که به دنبال یک دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد با کیفیت هستید، صنعت کاران متحد خیال شما را از بابت کیفیت و قیمت محصول راحت کرده است.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 14 =