صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی

انواع بسته بندی مواد غذایی

به طور کلی دستگاه بسته بندی مواد غذایی به دو نوع صنعتی و خانگی تقسیم می شود که هر کدام از این دو روش با توجه به نیاز بازار به زیر شاخه های متفاوت تقسیم می شوند که شرکت صنعت کاران متحد در این زمینه راهنمای شما خواهد بود و به بررسی جزییات ماشین آلات بسته بندی مواد غدایی می پردازد. همچنین کیفیت دستگاه ها و انتخاب مناسب دستگاه بسته بندی اهمیت بسیاری در افزایش درآمد دارد که این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت صنعت کاران متحد شما را با جدیدترین، پر کاربردترین و با کیفیت ترین ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی مواد غذایی ساخت این شرکت آشنا می کند و با مشاوره با ما میتوانید مناسب ترین گزینه را برای بهترین قیمت خرید و انتخاب نمایید.

هدف اصلی دستگاه های بسته بندی مواد غذایی ایجاد شرایطی پایدار و استاندارد برای نگهداری از انواع مواد غذایی به مدت طولانی در شرایط مطلوب و بهداشتی می باشد.
امروزه مواد غذایی در بسته بندی های گوناگون به بازار ارسال می شود. بنا به نوع مواد غذایی، شکل بسته بندی، نحوه نگهداری ماده غذایی و مکان نگهداری آن بسته بندی های متنوع طراحی شده است. همچنین یکی از مهمترین نکات در بسته بندی مواد غذایی و لزوم استفاده از دستگاه بسته بندی رعایت اصول بهداشتی و کیفیت و زیبایی در ارائه هر چه بهتر محصولات نهایی به بازارهای داخلی و جهانی می باشد.

دستگاه بسته بندی صنعتی مواد غذایی

دستگاه های بسته بندی مواد غذایی معمولا ماشین آلات ی هستند که توان تولید بالا دارند. لازمه ی این دستگاه ها داشتن فضای صنعتی استاندارد و مناسب برای فعالیت در حوزه بسته بندی مواد غذایی می باشد.

انواع دستگاه بسته بندی صنعتی

    1. دستگاه بسته بندی توزین دار
    2. دستگاه بسته بندی حجمی
    3. دستگاه بسته بندی پودری
    4. ماشین آلات کیسه پرکن
    5. ماشین آلات پرکن مایعات و مواد غلیظ

به طور معمول نوع بسته بندی به نوع ماده غذایی بستگی دارد یعنی بسته بندی مواد جامد با بسته بندی مواد مایع متفاوت است.

بسته بندی مواد خشک مثل بسته بندی حبوبات، بسته بندی خشکبار آجیل و بسته بندی انواع قند، شکر، چای و … به دلیل ماندگاری بالا بطور معمولا در بسته بندی های سلفون یا کارتنی در عرضه می شود.

 

در برخی از موارد برای افزایش ماندگاری محصول از گاز ازت بعنوان ماده نگهدارنده درون بسته ها استفاده می شود. این امر باعث ماندگاری بیشتر ماده غذایی میشود. در خصوص بسته بندی محصولاتی مانند سبزیجات و صیفی جات تازه، مرغ، گوشت، ماهی و.. نوع بسته بندی متفاوت می باشد و حتما مکان نگهداری از آن نیز باید متناسب با آن باشد.

این بسته بندی ها معمولا داخل ظروف مخصوص با قابلیت وکیوم کردن و تزریق گاز ازت می باشد که در هوای سردتر از هوای محیط باید نگهداری شود.

وکیوم کردن یکی از راه های جلوگیری از فساد محصول می باشد چرا که با خارج کردن هوای داخل بسته عملا اجازه رشد باکتری ها و میکروب ها را ازبین برده و محصول تا مدت زیادی قابل استفاده می باشد.



انواع دیگری از دستگاه بسته بندی مواد غذایی روش بسته بندی داخل ظروف پت، فلزی پلاستیکی، کاغذی کیسه های پلاستیکی، گونی و.. هستند که بنا به تناسب نوع ماده غذایی هرکدام از این بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

درمورد مایعات نیز بسته بندی ها بیشتر به صورت شیشه ای، بطری، و گاهی به صورت پاکت های نایلونی صورت می گیرد. نوع دیگری از بسته بندی مواد مایع مثل آبمیوه در بسته بندی هایی به نام تتراپک صورت می گیرد که غلاف کاغذی مانندی محصول مورد نظر را در بر می گیرد.

بسته بندی های کنسروی که مخصوص مواد فرآوری شده می باشد نیز در کارخانجات تولید کمپوت، کنسرو ماهی و… نیز استفاده می شود.
مواردی که به آنها اشاره شد، تنها چند نمونه از مدل های مختلف بسته بندی مواد غذایی می باشند.

 

شرکت صنعت کاران متحد تولید کننده انواع دستگاه ها از خط تولید تا بسته بندی مواد غذایی از جمله،دستگاه بسته بندی چیپس، بسته بندی آجیل وخشکبار و حبوبات، دستگاه بسته بندی سبزیجات، بسته بندی شکلات و خط تولید کنسروجات می باشد. قیمت دستگاه های بسته بندی مواد غذایی با توجه به نرخ ارزدر بازار و همچنین نرخ مواد اولیه محاسبه می شود.

جهت انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب برای محصول خود باید به ویژگی های اصلی محصول دقت کنید و بهترین و در عین حال مناسب ترین نوع بسته بندی با توجه به تقاضای بازار و ماهیت آن محصول را انتخاب کنید، همچنین باید به قیمت دستگاه، تکنولوژی استفاده شده در دستگاه، فضای در اختیار و هزینه های راه اندازی خط تولید نیز توجه داشته باشید.

شرکت صنعت کاران متحد با بیش از یک دهه فعالیت در ساخت انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی می تواند در زمینه خرید ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد.

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

 

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

20 دیدگاه

  • با سلام برای راه اندازی کسب و کار خانگی جهت بسته بندی انواع مواد غذایی و خشکبار با فضای حدود 100متر مربع لطفا در صورت امکان کاتالوگ و لیست دستگاه های بسته بندی تان ارسال فرمایید.
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام. در صدد تاسیس کارخونه تولید و بسته بندی برنج و خورشت سبزی، قیمه و مرغ و…… آماده هستم. اگه تو این زمینه، دستگاه‌های بسته بندی ظروف وکیوم آلمینیوم رو دارید ممنون میشم با ذکر مشخصات و جزئیات معرفی کنید.

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام و عرض ادب
    لطفا چند نوع از دستگاه هایی که برای بسته بندی حبوبات و برنج استفاده میشه واسم ایمیل کنید. همراه با مشخصات توضیحات و قیمت (جهت راه اندازی کارخانه). تک فاز یه سه فاز بودنشونم مشخص کنین. ممنون

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • بسته بندی مواد غذایی خیلی حساسه باید بهش خیلی توجه بشه مثلا ما در وزین پلاست داشتیم صادرات میکردیم به دلیل بسته بندی بد جنس رو بصورت کلی برگردوندند.

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام. درتدارک ایجادکارگاه تولید میوه خشک بصورت صنعتی هستم.
    لطفا یک دستگاه شیرنگ و یک دستگاه جت پرینت هردو اتومات باشند را جهت کار بنده معرقی بفرمایید.
    اگر تولید خود شرکت شما باشه لطفا قیمت و فیلم دستگاه ها را جهت خرید به 09130760653 واتساب بفرمایید.
    باسپاس

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام وقت بخیر یه بسته بندی خوب و شکیل میخام برای خشکبار پسته چند نمونه بهم معرفی کنید لطفا

    پاسخ دادن
    • اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام محصول خانگی داریم ممنون میشم کمک کنید تا رو تیراژ بسته بندی و فروش داشته باشیم

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =