صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی تک نفره کنجد (ساشه پودری)

دستگاه بسته بندی تک نفره کنجد (ساشه پودری)

کنجد یک ماده مغذی با خاصیت های فراوان است که امروزه محصولات و فرآورده های گوناگونی از کنجد در بازار موجود می باشد. همچننی روغن کنجد، ارده، و سایر محصولات در بسته بندی های گوناگون قابل استفاده است. همچنین موارد مصرف آن در شیرینی پزی، کلوچه پزی، تهیه نان های گوناگون و… است.برای استفاده بهتر و سریعتر کنجد با رعایت اصول بهداشتی می توان آن را در بسته بندی های کوچک با استفاده از دستگاه بسته بندی تک نفره کنجد (ساشه پودری)  استفاده نمود.

این نوع بسته بندی توسط دستگاه بسته بندی تک نفره (ساشه) کنجد انجام می گیرد.

بسته بندی این محصول در اشکال مختلف به شکل های سه طرف دوخت، چهار طرف دوخت مدادی با قابیلت ایزی اوپن یا راحت بازشو دیده می شود و معمولا به شکل های مستطیلی یا مربع کوچک یا مدادی بسته بندی صورت می گیرد.

برای بسته بندی انواع مواد غذایی در اوزان پایین مثل (نمک، شکر، کاکائو، کافی میکس، نسکافه، کنجد و …) از این دستگاه استفاده می شود.

ویژگی های دستگاه بسته بندی تک نفره

دستگاه بسته بندی ساشه تک نفره تمام اتوماتیک، دارای منوی چهار زبانه، تاچ اسکرین لمسی با کاربری آسان برای اپراتور، حمل و نقل آسان، ارتفاع پایین و قابل استفاده در کارخانجات تولیدی، کارگاه های خانگی، فروشگاه ها، مراکز خرید و… می باشد.

دستگاه بسته بندی تک نفره کنجد (ساشه پودری)

بدنه دستگاه از جنس آهن با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای با مقاومت بالا و همچنین مخازن آن از جنس تمام استیل و کاملا بهداشتی می باشد. برق مصرفی دستگاه ۲۲۰ ولت و تنها به یک نفر اپراتور نیاز دارد. سرعت بسته بندی در دقیقه بین ۳۵ تا ۵۰ بسته متغیر می باشد.

 

این دستگاه تماما ساخت داخل می باشد و با استانداردهای جهانی مطابقت داشته و صادر شده به کشورهای خارجی می باشد.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =