صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

معرفی دستگاه شیرینگ پک | دریافت قیمت | انواع شیرینگ

دستگاه شیرینگ پک (شیرینگ پک نیز می‌گویند) نوعی از ماشین‌آلات بسته‌بندی است که برای پک کردن و مهروموم کردن محصولات در یک فیلم پلاستیکی استفاده می‌شود که در هنگام گرم شدن به طور محکم دور محصول جمع می‌شود. این نوع بسته‌بندی معمولاً برای مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و سایر کالاهای مصرفی استفاده می‌شود.
دستگاه شیرینگ پک
پخش ویدیو

معرفی دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ به این صورت کار می‌کند که یک رول فیلم پلاستیکی را از داخل آن عبور می‌دهند و آن را محکم به دور محصول می‌پیچند. سپس فیلم گرم می‌شود و باعث جمع شدن و انطباق آن با شکل محصول می‌گردد. این یک مهروموم محکم و مطمئن ایجاد می‌کند که به محافظت از محصول در هنگام حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی کمک می‌کند.

این دستگاه صنعتی در اندازه‌ها و پیکربندی‌های متنوعی تولید می‌شوند تا انواع مختلف محصولات و حجم تولید را در خود جای دهند. برخی از ماشین‌ها برای خطوط تولید با سرعت بالا طراحی شده‌اند و می‌توانند صدها محصول را در دقیقه بپیچند، در حالی که برخی دیگر کوچک‌تر و قابل حمل‌تر برای استفاده در مشاغل کوچک یا عملیات خانگی هستند.

علاوه بر بسته‌بندی و آب‌بندی محصولات، برخی از ماشین‌های صنعتی شیرینگ پک می‌توانند برچسب یا سایر مواد تبلیغاتی را نیز بر روی بسته‌بندی محصول اعمال کنند. این امر به بهبود دید و برندسازی محصول کمک کرده و آن را برای مصرف کنندگان جذاب‌تر می‌کند.

به طور کلی، این دستگاه یک فناوری مهم برای مشاغلی است که به راه‌حل‌های بسته‌بندی کارآمد و مؤثر نیاز دارند. با استفاده از این نوع ماشین‌آلات، مشاغل می‌توانند بهره‌وری خود را بهبود بخشند، ضایعات را کاهش دهند و کیفیت محصولات خود را بیشتر کنند.

 

انواع دستگاه شیرینگ پک

این دستگاه صنعتی انواع مختلفی دارد که این دسته‌بندی بر اساس نحوه کار آن صورت گرفته است. هر کدام از این انواع روش کار متفاوتی دارند و کارایی آن‌ها نیز نسبت با هم فرق می‌کند. در این بخش چند نوع بسیار رایج این محصول را معرفی خواهیم کرد.

شیرینگ تونلی

این نوع یکی از متداول‌ترین انواعی است که در صنعت از آن استفاده می‌شود. این محصول از یک سیستم نوار نقاله برای عبور محصولات از یک تونل گرم شده استفاده می‌کند. این تونل مجهز به عناصر گرمایشی است که فیلم پلاستیکی را گرم کرده و باعث جمع شدن و انطباق آن با شکل محصول می‌شود. این نوع دستگاه معمولاً برای خطوط تولید با حجم بالا استفاده می‌شود و می‌تواند صدها محصول را در دقیقه بپیچد.

سرعت بالای این نوع در بسته‌بندی محصولات باعث شده برای خطوط تولید بزرگ بسیار مناسب باشد، زیرا می‌تواند سرعت تولید را بالا برد و موجب افزایش حجم تولید در روز گردد.

دستگاه شیرینگ پک تونلی

ماشین صنعتی شیرینگ کابینی

نوع کابینی نسخه کوچک‌تر و قابل‌حمل‌تری از دستگاه تونلی به حساب می‌آید، این شامل یک محفظه گرم است که می‌تواند برای اندازه‌های مختلف محصول تنظیم شود. محصول در داخل محفظه قرار می‌گیرد و فیلم پلاستیکی قبل از گرم شدن به دور آن پیچیده می‌شود تا محکم در اطراف محصول جمع گردد. این نوع ماشین معمولاً در مشاغل کوچک یا عملیات خانگی به کار گرفته می‌شود.

روش کار این دستگاه به نوعی است که می‌تواند خود را با محصولاتی با اشکال مختلف وقف دهد و به این ترتیب می‌تواند پاسخگوی شرایط باشد که در محصولات دارای اشکال مختلفی هستند، اما بسیاری از انواع دیگر این ویژگی را ندارند.

دستگاه شیرینگ برقی

دستگاه شیرینگ الکتریکی نوع خاصی از ماشین‌آلات بسته‌بندی است که از برق برای گرم کردن فیلم پلاستیکی استفاده می‌کند. این شامل یک عنصر حرارتی می‌شود که فیلم پلاستیکی را گرم کرده و باعث جمع شدن و انطباق آن با شکل محصول می‌شود. این نوع دستگاه معمولاً برای خطوط تولید کم‌حجم مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند تا 10-20 محصول در دقیقه را بپیچد.

این نوع می‌تواند انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای مصارف خانگی و یا خطوط تولید کوچک که حجم تولید کمی دارند، باشد.

دستگاه شیرینگ پک دوگانه

این نوع از ماشین‌آلات ویژگی‌های دستگاه‌های تونلی و کابینتی را با هم ترکیب می‌کند. این شامل یک سیستم نوار نقاله است که محصولات را از طریق یک تونل گرم و یک محفظه جداگانه برای محصولات کوچک‌تر عبور می‌دهد. این نوع ماشین معمولاً برای مشاغلی استفاده می‌شود که به انعطاف‌پذیری در راه‌حل‌های بسته‌بندی خود نیاز دارند.

در نتیجه انتخاب نوع مناسب دستگاه شیرینگ پک به عوامل مختلفی از جمله حجم تولید، اندازه محصول و نیاز بسته‌بندی بستگی دارد. افراد با درک انواع مختلف ماشین‌های موجود و شرایط کسب‌وکارها می‌توانند آگاهانه تصمیم بگیرند و انتخاب نمایند.

برای مثال شیرینگ اتوماتیک نوعی است که نیاز به دخالت دست ندارد و برای خطوط تولید بزرگ مناسب است، اما برای کسب‌وکارهای خانگی شیرینگ کوچک انتخاب مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری به حساب می‌آید.

قیمت این دستگاه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت همیشه یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در خرید به حساب می‌آید، خصوصاً در صنعت که کنترل هزینه اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت دستگاه شیرینگ اول از همه وابسته به نوع آن است، در بخش قبلی به انواع آن اشاره کردیم، هرچه ظرفیت دستگاه و سرعت بسته‌بندی کردن دستگاه بیشتر باشد، قاعدتاً قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

شرکت و برند تولید کننده دستگاه نیز روی هزینه محصول تأثیرگذار است، علاوه بر این اتومات بودن و آپشن‌های این چنینی نیز در تعیین قیمت دستگاه اهمیت دارد. به طور کلی پیش از اقدام به خرید باید شرایط، نیاز و حجم کار خود را در نظر بگیرد و باتوجه به بودجه‌ای که دارید، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

دریافت لیست قیمت انواع دستگاه شیرینگ پک صنعتی و کارگاهی

جهت دریافت قیمت، اطلاعات و شرایط فروش دستگاه های شیرینگ پک با کارشناسان فروش ما در تماس باشید :  09128402270

جمع‌بندی

بسته‌بندی یکی از بخش‌های تولید یک محصول به شمار می‌رود که این روزها به اهمیت آن همه پی برده‌اند. در صنعت استفاده از دستگاه‌هایی که بتواند این کار را با حداکثر سرعت و بهترین کیفیت انجام دهد، اهمیت زیادی دارد. این ماشین صنعتی در انواع مختلفی تولید می‌شود که نحوه کار و تعدادی که می‌توانند در دقیقه بسته‌بندی کنند، با یک دیگر متفاوت است که در این مطلب به طور کامل به این مطلب پرداختیم.

برای خرید انواع دستگاه‌های بسته بندی می‌توانید با ما در شرکت صنعت کاران متحد در ارتباط باشید. متخصصین ما می‌توانند در جلسه مشاوره تجارب خود را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید بهترین محصول ممکن را برای کارخانه خود تهیه کنید. ما با فروش دستگاه شیرینگ پک درجه یک توانسته‌ایم به بسیاری از واحدهای تولیدی کمک کنیم تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =

در این مطلب میخوانید