صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

لزوم بسته بندی مواد غذایی

انواع بسته بندی مواد غذایی

چرا بسته بندی موادغذایی مهم است؟

در جامعه کنونی ما با گسترش شهرنشینی و ازدیاد جمعیت تهیه مواد غذایی سالم و بهداشتی یکی از موارد مهم در سالم نگهداشتن جامعه می باشد.

همه ما برای تهیه مایحتاج زندگی همه روزه مواد غذایی مختلفی را چه به صورت فله و چه به صورت بسته بندی شده تهیه  می کنیم. امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند مواد غذایی بسته بندی شده را تهیه کنند این امر دلایل متعددی دارد از جمله:

  1. این محصولات قبل از بسته بندی کاملا تمیز شده اند و محصول خالص بدون هرگونه ضایعات بسته بندی شده است.
  2. تاریخ تولید و انقضاء محصول و سایر مشخصات روی آن درج شده و باعث می شود که شما با اطمینان خاطر از اینکه مواد غذایی مورد نظر قابل استفاده می شوند می توانید آنها را خریداری کنید.
  3. وقتی محصولی بسته بندی می شود و داخل لفاف بسته بندی قرار می گیرد به دور از هرگونه آلودگی می باشد و هرگونه میکروب یا باکتری یا بیماری که می تواند از طریق لمس مواد غذایی منتقل شود مصون می شود.
    این نکته یکی از موارد مهم به شمار می آید که در هنگام شیوع بیماری های فراگیر این اطمینان را به مصرف کننده می دهد که ماده غذایی که خریداری می کند کاملا سالم و بهداشتی می باشد.
  4. قابلیت پیگیری دارد یعنی محصول بسته بندی شده دارای شناسنامه است و شما می توانید از طریق آدرس و شماره تلفن تولید کننده اگر هر گونه مشکلی در محصول بسته بندی شده دیده شود می توانید پیگیری کنید.
  5. بسته بندی محصول مدت زمان نگهداری آن را نیز افزایش می دهد این کار با تزریق گاز ازت داخل بسته ها صورت می پذیرد، این گاز علاوه بر افزایش ماندگاری از فساد محصول نیز جلوگیری می کند.

بسته بندی مواد غذایی علاوه بر بحث سالم نگه داشتن مواد غذایی از نظر فروش محصول و صادرات آن نیز تاثیر بسزایی دارد. شما با بسته بندی با کیفیت یک محصول می توانید آن را به کشورهای مختلف صادر کنید و همچنین در فروشگاه های معتبر محصول خود را عرضه کنید.

با توجه به تنوع زیاد محصولات غذایی، صنعت بسته بندی در حال رشد و گسترش می باشد،
شرکت صنعت کاران متحد سازنده انواع دستگاه های مدرن بسته بندی تولید کننده انواع دستگاه های بسته بندی حبوبات، خشکبار، ادویه جات، چای و دمنوش های گیاهی، قند، چیپس، پفک، پاپ کرن، دستگاه های بسته بندی تکنفره، دستگاه های کیسه پرکن، دستگاه های کارتن پرکن، دستگاه قوطی پرکن و انواع ماشین آلات فرآوری مواد غذایی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع بسته بندی مواد غذایی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 4 =