صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی برنج

برنج یکی از پرمصرف‌ترین غلات و غذاهای خانواده‌ها است که بسته بندی آن، به دلیل خاصیت گرانولی که دارند، بسیار مهم و حائز اهمیت است. در واقع دستگاه بسته بندی برنج و حبوبات یکی است و از این دستگاه می‌توان برای پر کردن هر دوی این مواد استفاده کرد. پس از مرحله‌ نشا کاری، شالی کوبی و جداسازی، نوبت به پروسه بسته بندی می‌رسد که این مرحله با استفاده از ماشین آلات پیشرفته‌ای که به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند و با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام می‌شود. دستگاه بسته بندی برنج انواع متفاوتی داشته که هر یک از آن‌ها، ظرفیت و توان تولیدی خاصی را ارائه می‌دهند که در ادامه در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد. 

فهرست محتوا

معرفی انواع دستگاه‌های بسته بندی برنج و کاربرد های آن

بسته بندی برنج از مهم‌ترین اقداماتی است که در تهیه و توزیع این محصول انجام می‌شود. در واقع بسته کردن برنج در جابجایی راحت‌تر و آسان کردن فرآیند حمل و نقل آن موثر است. امکانات ارائه شده توسط این ماشین آلات، بسیار زیاد بوده که از بهترین امکانات آن‌ها می‌توان به  دقت در اندازه گیری، امکان شمارش دقیق و… نیز اشاره کرد.

دستگاه بسته بندی برنج را از لحاظ وزنی می‌توان در دو نوع مختلف در نظر گرفت که در ادامه شرح مختصری بر هر کدام خواهیم آورد. با کسب اطلاعات بیشتر از ما در مجموعه صنعت کاران متحد می‌توانید شما نیز یک خط تولید داشته باشید.

دستگاه بسته بندی خط بسته برنج چیست ؟

دستگاه بسته بندی برنج دارای سیستم PLC می باشد و به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک عمل می کند ،به این صورت که برنج ابتدا توسط بالابر به مخزن دستگاه کیسه پرکن انتقال می یابد و سپس توسط ترازو های مخصوص کار وزن کردن برنج در اوزان 3-5-10-15-20 کیلو گرم صورت می گیرد و بعد از آن محصول داخل کیسه ریزش پیدا می کند و در نهایت بروی نوار نقاله به سمت دستگاه دوخت هدایت شده و درب کیسه دوخته می شود .

برای بسته بندی برنج در اوزان 500-1000-2000 گرم به صورت اتوماتیک از دستگاه های بسته بندی اتوماتیک توزین دار استفاده می شود. در این مدل دستگاه ها دیگر نیاز به اپراتور نیست و خود دستگاه رول سلفون رو به شکل پاکت در می آورد و آن را پرکرده ودوخت می زند .

این دستگاه مجهز به منوی چهار زبانه (فارسی، عربی، روسی، انگلیسی ) سیستم کیسه گیر، نوار نقاله انتقال، دستگاه دوخت نیز می باشد و همچنین توانایی بسته بندی در اوزان دو کیلو تا 50 کیلو گرم را دارا می باشد.
دستگاه کیسه پرکن علاوه بر بسته بندی برنج می تواند برای انواع مواد گرانولی (حبوبات، غلات، خشکبار، چای، قند، شکر، نمک و… ) نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه‌های کیسه پرکن در صنعت بسته بندی برنج

کار کرد این دستگاه، به صورت کاملا اتوماتیک و مکانیزه می باشد که به راحتی قایل استفاده و به کارگیری در خطوط بسته بندی برنج است. نحوه کار کردن با این دستگاه به این صورت است که اندازه‌ی لازم برای پر کردن برنج را در نمایشگر دستگاه ثبت می‌کنند.

پس از پر کردن  کیسه های برنج  در اندازه‌هایی از 3 الی 50 کیلویی، بسته بندی انجام می‌شود. جالب است بدانید از این ابزار، علاوه بر کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و مصارف صنعتی، برای بسته کردن برنج حتی در منازل نیز استفاده می‌شود.

دستگاه بسته بندی کیسه پر کن برنج
دستگاه بسته بندی کیسه پر کن برنج

دستگاه‌های بسته بندی توزین دار برنج

دستگاه‌های بسته بندی برنج توزین‌دار به دو صورت به بازار عرضه می‌شوند که در ادامه هر دو مورد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دستگاه بسته بندی برنج توزین دار نیمه اتوماتیک

استفاده از این ابزار برای کارگاه‌های کوچک و بسته بندی در منزل بیشترین کاربرد را دارد. عملکرد این محصول، به گونه‌ای است که بخشی از فرآیند بسته بندی برنج مانند پر کردن و وزن گیری توسط خود دستگاه انجام می‌شود و قسمت دیگر، یعنی بسته بندی نهایی توسط یک اپراتور انجام می‌شود. این نوع ماشین آلات سرعت تولید کمتری نسبت به نوع تمام اتوماتیک دارند؛ چرا که در این نوع بسته بندی، نیروی انسانی دخالت دارد.

دستگاه توزین دار تمام اتوماتیک

کارکردن با این ابزار به هیچ نیروی انسانی نیاز ندارد و از لحاظ کارایی برای تولید کنندگانی که از ظرفیت تولید متوسط تا بالایی برخوردارند، مناسب است. این محصول در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که دستگاه بسته بندی ۲ توزین تا 14 توزین، نسبت به نوع تک توزین، از سرعت بالاتری برخوردار است.

دستگاه بسته بندی توزین دار برنج
دستگاه بسته بندی برنج توزین دار

قابل ذکر است هر سه نوع ماشین آلات ذکر شده در بالا ، از لحاظ کارایی، کیفیت، نوع بسته بندی و فناوری به کار رفته تقریبا یکسان هستند و بیشتر تفاوت آن‌ها به قدرت ظرفیت تولیدی و سرعت عمل آن‌ها در زمان بسته بندی برمی‌گردد.

دریافت لیست قیمت دستگاه های بسته بندی برنج و خطوط تولید برنج

دستگاه‌ بسته بندی برنج انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع آن، قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شود. به بیان دیگر شما با هر بودجه‌ای می‌توانید محصول خاصی را خریداری کنید. در واقع این تغییر قیمت‌ها، تحت تاثیر عوامل متعددی هستند که در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم.

جهت دریافت قیمت، اطلاعات و شرایط فروش دستگاه های بسته بندی برنج با کارشناسان فروش ما در تماس باشید :  09128402270

عوامل موثر در قیمت دستگاه بسته بندی برنج

نوع دستگاه

در مطالب فوق، انواع این محصول را از لحاظ اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بودن بررسی کردیم. در واقع قیمت دستگاه‌های اتوماتیک نسبت به دستگاه‌های نیمه اتوماتیک بالاتر است. همچنین در بحث قیمت‌گذاری دستگاه‌های اتوماتیک توزین‌دار، تعداد توزین‌ها نیز بر قیمت‌ آن‌ها تاثیر گذار است.

ظرفیت تولیدی

مسلما هر چقدر ظرفیت تولیدی یک دستگاه بالاتر باشد، قدرت و عملکرد دستگاه بالاتر است و در مدت زمان کمتری، مقدار بیشتری برنج را بسته بندی می‌کند. با افزایش ظرفیت تولیدی توسط ماشین آلات بسته بندی، قیمت آن‌ها نیز افزایش می‌یابد، به عنوان مثال قیمت دستگاه‌ بسته بندی برنج ۴ توزین دار نسبت به سایر دستگاه‌ها بالاتر است.

برند دستگاه

برند دستگاه‌های موجود در بازار با هم متفاوت است و مسلما هر چقدر برند یک محصول شناخته شده‌تر باشد، کیفیت آن بالاتر است که همین موضوع سبب افزایش قیمت این ماشین آلات می‌شود.

مرکز انتخابی برای خرید

قیمت‌های ارائه شده توسط مراکز فروش این نوع از محصولات متفاوت بوده و با توجه به معیارهایی، این قیمت‌گذاری را تغییر می‌دهند. نکته قابل تامل در این باره این است که مرکزی را برای خرید انتخاب کنید که دستگاه بسته بندی باکیفیت را با قیمت مناسب به فروش برساند.

آپشن‌های دستگاه

یکی از عوامل موثری که بر قیمت ماشین آلات بسته بندی برنج تاثیر گذار است نوع دستگاه و آپشن‌های موجود در آن مانند: شکل ظاهری، صفحه نمایشگر، نحوه کارکرد آسان و… هستند که همین عوامل باعث تغییر قیمت می‌شوند.

موارد ذکر شده همگی در تغییر قیمت دستگاه بسته بندی برنج، تاثیر گذار هستند که هر چقدر محصول مد نظر شما برای خرید آپشن‌های بیشتری داشته باشد، مسلما قیمت بالاتری دارد.

ضمنا عوامل دیگری همچون نوع بسته بندی مد نظر، قابلیت‌های فنی، مقدار مصرف انرژی و… بر تغییر قیمت این دسته از ماشین آلات تاثیرگذار هستند. ناگفته نماند که شما می‌توانید با خرید این تجهیزات، در منزل کسب و کاری را راه بیاندازید که می‌تواند سودآوری مطلوبی را برای شما داشته باشد.

خرید دستگاه بسته بندی برنج از صنعت کاران متحد

افراد زیادی به دنبال شروع یک کسب و کار بی‌حاشیه و پررونق هستند که ما می‌توانیم صنعت بسته‌بندی را به آنها پیشنهاد دهیم. با یک مشاوره ساده با یک مجموعه معتبر شما می‌توانید اطلاعات زیادی را کسب کنید و راه سعادت را پیدا کنید.

ما در مجموعه صنعت کاران متحد همواره سعی بر این داریم تا محصولاتی باکیفیت و مرغوب به دست مصرف‌کننده برسانیم. برای خرید انواع دستگاه می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و پاسخ سوالات خود را از آنها دریافت کنید.

جمع بندی
دستگاه بسته بندی برنج یکی از تجهیزاتی است که امروزه در بسیاری از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، صنایع و حتی در منازل از آن برای بسته کردن برنج در وزن‌های متفاوت استفاده می‌کنند. با توجه به اهمیت بسته بندی و همچنین میزان تقاضای بالا برای این محصول، می‌توان به عنوان یک منبع درآمد زایی عالی از این ماشین آلات استفاده کرد.

این محصولات با توجه به ظرفیت تولیدی، نوع‌های مختلفی دارند و با توجه به حجم تولیدی، بایستی نوع آن را انتخاب کرد. همچنین عوامل متعددی بر قیمت آن تاثیرگذارند که می‌توان با انتخاب یک مرکز معتبر و قابل اعتماد، بهترین محصول را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کرد.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 3 =