صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

راه کارهایی برای بازاریابی و فروش

راه کارهای بازاریابی و فروش مواد غذایی چیست؟

دراین مطلب سعی براین شده که با توجه به تجربیات خریدان و فروشندگان مواد غذایی در زمینه بازاریابی این محصولات نکاتی را خدمت شما عزیزان به اختصار ارائه کنیم.
توجه داشته باشید که ارائه این راهکارها صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد و جواب دهی هر کدام از آنها بستگی به شرایط بازار و موقعیت زمانی خواهد داشت.

  1. ثبت شرکت و ثبت برند

    برای شناسنامه دار کردن محصول شما ضروری می باشد.  به دلیل اینکه اگر محصولی به طور رسمی ثبت نشده باشد بسیاری از بازارهای فروش را از دست خواهد داد و مصرف کننده اعتماد لازم برای خرید و مصرف کردن آن محصول را نخواهد داشت.

  2. تهیه محصول اولیه با کیفیت و بازار پسند

    این نکته کلیدی در فروش شما خواهد بود از قدیم گفتند که بهترین تبلیغ کیفیت خوب است و باعث اضافه شدن مشتریان به چرخه فروش شما خواهد بود و بلعکس یعنی با عرضه محصول بی کیفیت شما شاهد ریزش مشتری خواهید بود.

  3. همکاری با فروشگاه ها

    همکاری با فروشگاه های زنجیره ای، ارگان ها، سازمان ها، شرکت های تعاونی، شرکت های پخش مواد غذایی، یکی از راهکارهای بسیار خوب برای عرضه محصولات شما می باشد این مکان ها با توجه به فروش روزانه بالایی که دارند می توانند به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند.

  4. ایجاد شبکه فروش در کلیه استان ها

    برای توسعه کسب و کار و همچنین شناخت بازاردر شهرهای مختلف نیازمند ایجاد یک شبکه فروش گسترده می باشید که این کار با اعطای نمایندگی به شبکه های پخش، دوستان، آشنایان و… امکان پذیر است. شایان ذکر است این روش مستلزم صرف هزینه و زمان می باشد که در یک پروسه یک یا چند ساله امکان پذیر است.

  5. تبلیغات و برندینگ

    امروزه تبلیغات دیجیتالی و الکترو نیکی بخش وسیعی از کار فروش را شامل می شود.  برای این کار شما میتوانید با ایجاد صفحه های اجتماعی، طراحی سایت، ایجاد اپلیکشن، فروش آنلاین و فروش اینترنتی از گستره پهناور اینترنت بهره لازم را برده و محصول خودرا نه تنها در داخل کشور در خارج از کشور نیز معرفی کنید.

  6. شرکت در نمایشگاه ها و بازارچه های فصلی و تخصصی حوزه غذا

    همه ساله در کشور ما در نقاط گوناگون نمایشگاه های عرضه محصولات غذایی  و کشاورزی و… برگزار می شود این نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای رودررو شدن با مشتریان به صورت حضوری، آشنایی با شرکت های بازرگانی، صادراتی، آشنایی با رقبای تولید کننده  و همچنین  می توان در جریان آخرین وضعیت خریدو وفروش محصولات قرار گرفت.

  7. همکاری با شرکت های تولیدی و تعاونی های روستایی برای تهیه مواد اولیه

    ارتباط موثر با کشاورزان و باغداران و تولید کنندگان مواد غذایی یکی از عوامل موثر در پروسه صنایع تبدیلی می باشد.  شما باید این ارتباط را به نحو احسن برقرار نموده و سعی در گسترش آن داشته باشید  به این صورت شما شانس بیشتری در تهیه مواد اولیه با کیفیت را دارا خواهید بود.

  8. شناسایی انواع بسته بندی های موجود در بازار

    شناخت سلیقه مشتری در انتخاب محصول یکی از بارزترین راه های بالابردن کیفیت محصول می باشد چرا که محصول شما باید مشتری را ترغیب به خرید بکند چه بسا امکان دارد نوع بسته بندی که شما انتخاب کرده اید چه از لحاظ فرم ظاهری و چه از لحاظ جنس بسته با سلیقه مشتری متفاوت بوده و نتواند بازار مورد نظر را تسخیر کند.

  9. انجام طرح های تشویقی برای مشتریان

    هرزگاهی برای ایجاد انگیزه بیشتر در مشتریان خود می توانید از طرح های تشویقی مناسب استفاده کنید.  اهدای کوپن تخفیف، تخفیف های مناسبتی اعیاد و تعیین جوایز ارزنده و… از جمله کارهایی است که در این زمینه میتوانید انجام دهید.

  10. تهیه سیستم ارتباطی مناسب برای مشتریان خود

    شما باید در هر زمان محصول خود را از نگاه مشتری مورد آنالیز قرار دهید.  سعی کنید یک شماره تلفن را برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان اختصاص بدهید و همچنین انتقاد پذیر باشید و همواره در راستای بهینه کردن تولیدات خود بکوشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه کارهایی بازاریابی و فروش مواد غذایی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =