صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

راهنمای خرید یک دستگاه بسته بندی خوب

حتما همه کسانی که قصد خرید دستگاه بسته بندی را دارند اولین سوالی که برایشان پیش آمده این است که یک دستگاه بسته بندی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و اینکه چگونه یک دستگاه بسته بندی متناسب با نوع محصول خود انتخاب کنند.  ما دراین مقاله می خواهیم شاخصه هایی که برای خرید یک دستگاه بسته بندی خوب باید مورد توجه قرار بگیرد رابررسی کنیم. شرکت صنعت کاران متحد طراح، سازنده و صادرکننده ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی مشاور شما در امر خرید دستگاه بسته بندی می باشد. برای خرید یک دستگاه بسته بندی مناسب به پرسش های زیر پاسخ دهید تا بتوانید به دقت و با خیالی آسوده خرید خوبی داشته باشید.

اولین و مهمترین سوال این است که هدف شما از خرید دستگاه بسته بندی چیست؟

قبل از هر اقدامی برای خرید دستگاه بسته بندی باید از خود بپرسید که دستگاه بسته بندی را برای بسته بندی چه محصولی می خواهید بخرید و اینکه جایی که برای این دستگاه در نظر گرفته اید چه مشخصاتی دارد آیا از لحاظ جا و مکان و برق مصرفی با دستگاهی که می خواهید خریداری کنید همخوانی دارد یا خیر.  اگر محدودیت ارتفاع یا در ورودی و از این قبل محدویت ها دارید قبل از خرید دستگاه باید برای آن چاره جویی کنید.

 سوال دوم این است که بسته بندی مد نظر شما به چه نحو وسبکی است؟

مشخص کردن نوع بسته بندی دیگر آیتم مهم در انتخاب دستگاه بسته بندی است اینکه شما محصول خودرا داخل چه لفاف یا ظرفی می خواهید بسته بندی کنید. برای بسته بندی داخل ظروف مختلف باید شما از قبل ظرف های مد نظرتان را خریداری کنید.  اگر می خواهید داخل کارتن بسته بندی کنید باید از قبل سایز و ابعاد کارتن ها را مشخص و آماده کنید برای بسته بندی داخل سلفون باید به چاپخانه مراجعه کنید  برای هرنوع بسته بندی یک مدل دستگاه وجود دارد پس باید اول نوع بسته بندی خودرا مشخص کنید تا ببینید چه دستگاهی موردنیاز شما است.

سوال سوم آیا سرعت بسته بندی یا میزان تولید برای شما اهمیت دارد یا خیر؟

این سوال شاید کمی پیش پا افتاده باشد اما به هرحال جواب آن تعیین کننده است یعنی اینکه شما چه ظرفیت تولیدی را در نظر دارید آیا کارخانه دار هستید و تناژ تولید شما بالا است یا اینکه تازه می خواهید این کار را شروع کنید و در اول راه هستید؟  خوب بالطبع این دو موضوع جدا از هم است شمایی که در ابتدای کار قراردارید نیاز به یک دستگاه در حد کوچک و با تناژ پایین دارید اما کسی که تناژ تولیدی بالایی دارد و روزانه باید چندین تن محصول را تولید کند نیاز به دستگاه هایی با سرعت بسته بندی بالا دارد.  پس باید میزان تولید خود را در مرحله اول در نظر بگیرید و مطابق با آن دستگاه خریداری کنید.

راهنمای خرید یک دستگاه بسته بندی خوب

 سوال چهارم ویژگی ها و مشخصات بسته شما به چه صورت است؟

این سوال برای این مطرح می شود تا مشخص شود شما از چه نوع موادی برای بسته بندی استفاده می کنید.  به طور مثال برای انتخاب سلفون در دستگاه های بسته بندی توزین دار باید به این مطلب اشاره کرد که سلفون انواع مختلفی دارد سلفون OPP، cpp، متالایز و….  و یا در مورد قوطی شما قوطی پلاستیکی یا فلزی یا پت کدامشان مدنظرتان است؟  بنابراین نوع ماده تشکیل دهنده بسته بندی هم در انتخاب دستگاه موثر است.

سوال پنجم : ویژگی های محصولی که می خواهید بسته بندی کنید به چه شکل است؟

یعنی اینکه شما چه موادی رو بسته بندی می کنید آیا مواد شما گرانولی است؟  آیا مواد پودری می خواهید بسته بندی کنید؟  آیا مواد شما مایعات است و باید بسته بندی شود؟  هر کدام از این مواد با دستگاه های خاص خود بسته بندی می شود بعنوان مثال برای بسته بندی مواد گرانولی از دستگاه های بسته بندی توزین دار (بسته بندی دو توزین، چهارتوزین،  ده توزین، دستگاه کیسه پرکن) برای بسته بندی مواد پودری از دستگاه های (بسته بندی پودری،  قوطی پرکن پودری، دستگاه بسته بندی ساشه پودری،  دستگاه کیسه پرکن پودری) برای بسته بندی مایعات تک نفره از دستگاه ساشه مایع استفاده می شود.

و سوال آخر اینکه خدمات نصب و راه اندازی و آموزش دستگاه به چه نحو است؟

شما برای آشنایی با روش کارکرد دستگاه حتما نیاز دارید تا مورد آموزش قرار گرفته و کلیه مراحل کار با دستگاه را بیاموزید شرکت سازنده دستگاه موظف است تا کلیه آموزش های لازم را به شما ارائه کند و همچنین خدمات گارانتی و پس ازفروش مناسبی داشته باشد.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =