صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

ماشین آلات تولید و بسته بندی شکلات

شکلات به فرآورده های تولید شده بر پایه کاکائو گفته می شود.  شکلات را می توان جذاب ترین خوراکی در جهان معرفی کرد تا آنجا که یک روز را به نام روز جهانی شکلات نام گذاری کرده اند. گستردگی تولید این محصول در طعم ها و انواع گوناگون باعث شده است که  کارخانجات زیادی در سراسر جهان اقدام به تولید این محصول نمایند.  در کشور ما نیز این کار از رونق بالایی برخوردار است و تعداد صنایع تولیدی که در این حوزه فعالیت دارند خود گواه بر این مسئله است.  اولین کارخانه تولید تافی و آبنبات در تبریز در سال 1324 در تبریز راه اندازی شد.

شکلات معمولا  از ترکیب با شیر و کره و سایر افزودنی ها تولید می شوند هرچه قدر درصد کاکائو مصرف شده بیشتر باشد طعم تلخ تری به شکلات می دهد.همچنین انواع مغزها هم در شکلات استفاده می شود بعنوان مثال مغز بادام، گردو، فندوق و… و حتی گاهی از عسل- مربا و… نیز برای خوشمزه تر کردن آن استفاده می شود.  در ادامه دستگاه ها و ماشین آلات مربوط به تولید  وبسته بندی شکلات را بررسی می کنیم.

ماشین آلات تولید  و دستگاه بسته بندی شکلات

دستگاه بال میل شکلات (ریفاینر ساچمه ای): جهت تولید انواع کرم های روغنی از جمله کرم ارده و همچنین انواع شکلات صبحانه استفاده می شود.  و در ظرفیت های گوناگون 250-500 کیلو و یک تن ساخته می شود.

دستگاه کنچ شکلات: جهت همگن کردن و ایجاد طعم دلخواه شکلات مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه دیگ دراژه:  جهت تولید انواع دراژه های شکلاتی با مغزی های مختلف جهت لعاب زدن انواع مغزها و محصولات مانند نقل-آدامس و اسمارتیز و… که با قابلیت نصب سیستم تغییرزاویه دیگ و دمنده هوای گرم می باشد.

دستگاه انروبر شکلات (شکلات زن) که در خط تولید خرمای شکلاتی استفاده می شود جهت روکش شکلات برای انواع شیرینی، بیسکویت و خرما و کلوچه و… به کار می رود.

دستگاه تونل سرد(نوار سرد کن شکلات):   جهت سرد کردن انواع شکلات، آب نبات،  تافی و… بعد از مرحله شکلات زنی استفاده   می شود و در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته می شود.

انواع بسته بندی شکلات

دستگاه های بسته بندی شکلات به چند دسته تقسیم می شوند برای بسته بندی شکلات به صورت تک عددی از دستگاه بسته بندی پیلوپک استفاده می شود.

ماشین آلات تولید و بسته بندی شکلات

برای بسته بندی شکلات به صورت وزنی از دستگاه های بسته بندی توزین دار (دستگاه بسته بندی دو توزین، دستگاه بسته بندی چهار توزین، دستگاه بسته بندی ده توزین) استفاده می شود.  این دستگاه ها به صورت تمام اتوماتیک بوده، دارای سیستم PLC- نمایشگر لمسی و منوی چهار زبانه (فارسی-انگلیسی-عربی- روسی ) می باشد.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =