صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی الکل تک نفره، ژل ضدعفونی تک نفره

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات برای بسته بندی انواع مایعات بهداشتی و ضد عفونی کننده به صورت تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه با نام  دستگاه بسته بندی ساشه مایعاتی توسط شرکت صنعت کاران متحد طراحی و ساخته شده است و مناسب برای کارخانجات صنایع بهداشتی می باشد.

با این دستگاه می توان انواع محلول های شیمیایی و بهداشتی و ژل ضدعفونی کننده را به صورت تک نفره در سایز کوچک طوری بسته بندی نمود که در همه مکان ها از جمله (درمانگاه ها، بیمارستان ها، کارگاه، رستوران ها، غذاخوری ها، فست فود ها، هتل ها و کلیه مکان های اقامتی و سیاحتی ) قابل استفاده باشد.

این بسته ها را می توان به راحتی در جیب یا کیف به  همراه داشت و در هر مکان و هر زمانی که نیاز به شستن دست ها و ضد عفونی کردن آن ها است از این محصول استفاده نمود.

طرز کار این دستگاه بسیار آسان بوده و داراری صفحه نمایش لمسی،  منوی چهار زبانه می باشد. همچنین برق مصرفی دستگاه تک فاز بوده و ظرفیت تولید آن بین 20 تا 35 بسته در دقیقه می باشد. ابعاد دستگاه طوری طراحی شده است که در همه جا قابل استفاده می باشد و مشکلی از نظر محل اسکان دستگاه وجود ندارد.

دستگاه بسته بندی ژل ضدعفونی

کلیه مراحل نصب و راه اندازی و آموزش توسط نیروهای متخصص شرکت صنعت کاران متحد انجام می گیرد.
این دستگاه دارای 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بسته بندی الکل تک نفره با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =