صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی قهوه

دستگاه بسته بندی قهوه

فهرست مطالب

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی قهوه

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در دنیا محسوب می شود که بویژه نوشیدن آن در ابتدای روز، به دلیل مقدار کافئین موجود در آن موجب افزایش سطح هوشیاری ذهن شده و به تمرکز کردن روی کار و امور روزمره کمک شایانی می کند. این نوشیدنی به دلیل حجم مصرف بالا از بازار بزرگی در دنیا برخوردار است؛ به همین جهت خرید دستگاه بسته بندی قهوه نرخ بالایی دارد.

از لحاظ نوع بسته بندی و نوع مصرف این محصول در انواع مختلفی پک می شود؛ برای مثال بسته بندی قهوه فوری عموما در لفاف ها یا پک های تکنفره آماده استفاده می شود و این محصول در پک هایی در وزن های بالاتر با کیسه پرکن ها پک می گردد. در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

بسته بندی قهوه تک نفره

انواع دستگاه بسته بندی قهوه

در رابطه با انواع دستگاه بسته بندی قهوه لازم به توضیح است که این محصول با توجه به نوع بسته بندی با تجهیزاتی پک می گردد که عبارتند از:

  1. دستگاه بسته بندی قهوه تکنفره ساشه
  2. دستگاه پرکن قهوه

دستگاه بسته بندی قهوه تک نفره ساشه

عموما قهوه فوری و آماده برای درست کردن نوشیدنی فوری با دستگاه بسته بندی قهوه تک نفره ساشه در پک های ساشه (تکنفره) بسته بندی می گردد. ساشه های پودری در ابعاد و ظرفیت مختلفی تولید می گردند که در هنگام انتخاب و خرید آنها باید به فضایی که جهت اینکار در نظر گرفته اید و ظرفیت تولیدی که مد نظرتان است توجه داشته باشید.

صنعت کاران متحد تجهیزات پکینگ تکنفره را در انواع مختلفی تولید می نماید که عبارتند از:

  1. بسته بندی قهوه تک نفره ساشه پودری مدادی
  2. بسته بندی قهوه تک نفره ساشه شش نازل

دستگاه بسته بندی ساشه پودری

هر دوی این تجهیزات مناسب بسته بندی قهوه، کاپوچینو، نسکافه و … هستند که مدل های ساشه پودری مدادی ابعاد کوچکتری داشته و در کارگاه ها، کافه ها، هتل ها، هواپیمای ها و کسب و کارهای خانگی و برای بسته بندی قهوه در منزل مناسبند. مدل های شش نازل با توجه به ابعاد و ظرفیت تولید بنوعی دستگاه های بسته بندی قهوه صنعتی محسوب می شوند، در سوله ها، کارگاه ها و کارخانجات صنعتی کاربرد دارند و بدیهی است که قیمت دستگاه بسته بندی قهوه به این فاکتورها وابسته است.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری شش نازل

جهت مطالعه مشخصات فنی درمورد این تجهیزات می توانید به صفحات این محصولات مراجعه نمایید. همچنین برای گاهی از قیمت این ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش صنعت کاران متحد تماس حاصل فرمایید و درصورت نیاز، درخصوص نحوه راه اندازی خط تولید قهوه و دیگر آموزش ها یا اطلاعات مشاوره رایگان دریافت کنید.

صنعت کاران متحد انواع دستگاه بسته بندی قهوه تکنفره ساشه را با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و مدرن ترن تجهیزات آماده کرده و به فروش می رساند. همچنین این تجهیزات از گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده ای برخوردارند.

دستگاه پرکن قهوه

احتمالا همه ما قوطی های قهوه را در اشکال مختلف و با برندهای متنوع در قفسه های فروشگاه ها دیده ایم و به جنس، طرح و لوگو و یا حتی رنگ درب بسته دقت کرده ایم. جدا از اینکه قهوه دوستان و طرفداران این نوشیدنی، با توجه به برند آن را خریداری می نمایند، اما جذاب بودن پک نیز روی این انتخاب تاثیر بسزایی دارد.

قوطی پرکن پودری

یکی از رایج ترین تجهیزاتی که این محصول را پک می کند، دستگاه پرکن قهوه است؛ این تجهیزات می توانند قهوه را در اوزان مختلف بسته بندی نمایند. دستگاه قوطی پر کن در واقع نوعی تجهیزات است که قهوه، نسکافه و دیگر انواع مواد پودری را در قوطی های شیشه ای، مقوایی، فلزی و پلاستیکی پر کرده و آماده عرضه به بازار می نماید.

قیمت دستگاه پرکن قهوه تولید صنعت کاران متحد بسیار مقرون به صرفه است و شما گرامیان می توانید درصورتیکه قصد راه اندازی خط تولید را دارید و یا صادر کننده اید و برای عرضه محصولتان به بازار نیاز به بسته بندی های جذاب و حرفه ای دارید، با کارشناسان فروش این هولدینگ تماس گرفته و جهت خرید یا سفارش اقدام نمایید.

انواع بسته بندی بر اساس نوع دانه قهوه

بعضی از افراد ترجیح می دهند که قهوه را بصورت پودری خریداری کنند اما بعضی دیگر علاقه دارند پک های حاوی دانه قهوه را خریداری نمایند؛ چرا که قهوه پودری بعد از باز شدن بسته در مدت زمان کمتر از دو هفته عطر خود را از دست می دهد اما عطر دانه قهوه مدت زمان بیشتری حفظ می شود.

به همین جهت می توان گفت که انواع بسته بندی قهوه بر اساس دانه در دو دسته قرار می گیرند که عبارتند از:

  1. بسته بندی قهوه پودری
  2. بسته بندی دانه قهوه

دانه قهوه در دسته مواد گرانولی یا دانه دار قرار می گیرد که بسته بندی آن می تواند توسط دستگاه های بسته بندی گرانولی صورت گیرد. قوطی پرکن های گرانولی و دستگاه های بسته بندی گرانولی برای بسته بندی دانه قهوه گزینه مناسبی محسوب می شوند. این تجهیزات نیزدر ابعاد و ظرفیت های متنوعی تولید می گردند که قیمت آنها نیز به عواملی نظیر مقدار ظرفیتی که مد نظرتان است و فضایی که برای کسب و کارتان دارید، بستگی دارد.

قوطی پرکن دوتوزین گرانولی

خطوط تولید قهوه

خط تولید قهوه شامل پروسس کردن دانه های قهوه، خشک کردن، پوست گیری از دانه ها، براق سازی، جدا سازی و درجه بندی، برش، ساییدن و بسته بندی می گردد. عموما تولید کنندگان قهوه این محصول را بعد از مرحله درجه بندی صادر می نمایند. وارد کنندگان نیز خط تولید را با تجهیزات ساییدن و بسته بندی قهوه پودری یا دانه های قهوه راه اندازی می کنند. در ایران به دلیل عدم کاشت و کشت این دانه ها در اقلیم ما، این دانه های قهوه ای از کشورهای دیگری به ایران مهاجرت کرده و در سوله ها مورد پروسس و پکینگ قرار می گیرند.

قهوه هسته خرما

بسیار جالب توجه است که علاوه بر دانه های قهوه که عموما در مناطق گرمسیری رشد می کنند، از هسته میوه خرما نیز قهوه تهیه می شود که از خواص بسیاری برخوردار بوده و بهترین جایگزین برای قهوه بدون کافئین محسوب می شود. با توجه به عادات غذایی ما و گرم بودن طبع این نوع نوشیدنی، استفاده از این نوشیدنی تهیه شده از هسته خرما رواج یافته و راه اندازی خط تولید قهوه هسته خرما رفته رفته محبوبیت بیشتری در بین کارآفرینان پیدا کرده است.

از مزایای نوشیدن قهوه هسته خرما خاصیت درمانی آن در درمان رماتیسم، کنترل قند خون، از بین بردن چربی کبد، تنظیم صفرا و بلغم و… بشمار می رود. از طرفی این سرمایه گذاری و کسب و کار می تواند بسیار سودده و پولساز باشد و در کنار دیگر کسب و کارها مانند درست کردن شکلات خرما مورد بهره برداری قرار گیرد تا علاوه بر گوشت این میوه از هسته آن استفاده نموده و کارآفرینی هوشمندانه ای را انجام دهید.

در صورت علاقه به این نوع کسب و کار و آگاهی از قیمت دستگاه بسته بندی قهوه هسته خرما و خط تولید این پودر می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

بسته بندی قهوه تک نفره در منزل

در این شرایط اقتصادی، راه اندازی کسب و کارهای خانگی جهت ایجاد کارآفرینی برای اعضای خانواده می تواند راهگشا باشد. بطور کلی بسته بندی های تک نفره ماننده بسته بندی قهوه تک نفره در منزل، با توجه به محبوبیت این نوع پکینگ، می تواند تبدیل به کسب و کار خوبی شود؛ چرا که کاربرد این پک ها بخصوص برای درست کردن یک قهوه فوری در محیط کار و خستگی در کردن، بسیار گسترده و مفید است.

اما باید در نظر داشته باشید که ساشه پودری مدادی امکان قرار گیری در پارکینگ، انباری و یا زیرزمین را داشته و باید فضای کافی جهت بهره برداری از آن در نظر گرفته شود. این دستگاه اگرچه با برق تکفاز قابل راه اندازی است اما نمی توان آن را در فضای آپارتمان و یا در یک اتاق کوچک قرار داد و به فضای کافی نیاز دارد.

قیمت و فروش دستگاه بسته بندی قهوه

بدیهی است که پیش از گرفتن قیمت دستگاه بسته بندی قهوه و قیمت دستگاه بسته بندی کافی میکس یا نسکافه و همچنین جهت صحبت با کارشناسان فروش، ابتدا باید از مشخصات دستگاه ها آگاهی پیدا کرد. با توجه توضیحات ارائه شده، در صورتیکه قصد راه اندازی یک کسب و کار کوچک یا بزرگ در زمینه قهوه و سرمایه گذاری روی این محصول را دارید، می توانید با توجه به هدف و نوع بسته بندی که مدنظرتان است، تجهیزات مناسب را خریداری نمایید.

سفارش دستگاه بسته بندی قهوه

امکان سفارش و فروش بدون واسطه و مستقیم دستگاه بسته بندی قهوه برای شما مشتریان گرامی وجود دارد. لازم به ذکر است که در صورت سفارش دستگاه بسته بندی قهوه، 15 روز زمان جهت ساخت و تحویل تجهیزات زمان نیاز بوده و در صورت سفارش خط تولید این زمان به 20 روز افزایش می یابد.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی قهوه

تمامی ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی صنعت کاران متحد مانند دستگاه بسته بندی قهوه بهمراه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می گردند. با توجه به پشتیبانی گسترده و حمایت صنعت کاران متحد از شما صاحبان کسب و کارها، تولید کنندگان و کارآفرینان می توانید با خیال آسوده این تجهیزات را خریداری نمایید. همچنین آموزش اپراتوری و مشاوره کسب و کار و سرمایه گذاری در این هولدینگ صورت می گیرد.

دستگاه بسته بندی قهوه در مدل های ساشه پودری مدادی و ساشه شش نازل ساخته می شوند، قیمت این تجهیزات به نوع، ابعاد و ظرفیت آنها بستگی دارد.

با توجه به نوع بسته بندی قهوه با انواع دستگاه تک نفره و قوطی پرکن قهوه بسته بندی می شود.

دستگاه بسته بندی قهوه در منزل با توجه به نوع بسته بندی می تواند از نوع ساشه پودری مدادی یا قوطی پرکن باشد. اما در نظر داشته باشید که باید فضایی مانند پارکینگ یا انباری برای بهره برداری از آنها در نظر گرفته شود.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 20 =