صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز

فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده
فهرست مطالب:

یکی از محبوب ترین غذاها که در رستوران ها سفارش داده می شود و در سبد خانواده ها یکی از همان همیشگی ها بشمار می رود، فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده است که نسبت به بسیاری از مواد غذایی فست فود سالم تر بوده و برای یک شام فوری، در مدت زمان کوتاهی آماده شده و در کنار دیگر اسنک ها سرو می شود. به دلیل گستردگی تقاضا و بازار خوب، خرید دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده توسط تولیدکنندگان روز به روز در حال افزایش است و گفتنی ست این تجهیزات از دستگاه های مولتی هد توزین دار بوده و دارای ترازوهای دیجیتال هوشمند هستند.

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز (سیب زمینی نیمه آماده)

در منوی غذایی امروزه فرنچ فرایز به وفور قرار گرفته و مورد استفاده قرار می گیرد؛ بویژه این محصول در فروشگاه ها در سبد خانواده ها جایگاه ویژه ای داشته و از نرخ فروش بالایی برخوردار است. خرید دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز با توجه به بازار و تقاضای گسترده و سوددهی خوبی که می تواند داشته باشد، یک نوع سرمایه گذاری مناسب محسوب می شود که با توجه به شرایط اقتصادی می توان با آن یک کسب و کار پولساز راه اندازی کرد.

از طرفی خرید فرنچ فرایز با توجه به اینکه برای افراد پرمشغله زحمت پوست کردن و خلال کردن سیب زمینی را کم کرده و به دلیل نیمه آماده بودن در مدت زمان کوتاهی آماده خوردن می شود، در بین خانواده ها و بویژه برای افراد شاغل و دارای فرزند، دلچسب است و از محبوب ترین خرید های آنها و جزء یکی از همیشگی ها در ترولی ها و سبد های فروشگاه محسوب می شود.

فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده در خط تولید این محصول، مراحلی را طی کرده و سپس در اوزان مختلف بسته بندی می شود که قیمت دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز (سیب زمینی نیمه آماده) به ظرفیت و اوزانی که مدنظر دارید بستگی دارد. در ادامه به شرح این موارد پرداخته ایم.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز

از مشخصات فنی دستگاه های بسته بندی فرنچ فرایز می توان به ساختار و عملکرد آنها اشاره داشت؛ این تجهیزات دستگاه توزین دار مولتی هد هستند و در ظرفیت ها و با تعداد توزین ها (ترازوهای دیجیتال) متنوعی تولید می گردند. کارکرد آنها نیز به اینصورت است که ترازوهای دیجیتال بصورت دایره ای دور هم قرار می گیرند و سیب زمینی نیمه آماده بعد از طی کردن فرایند خط تولید به داخل این ترازوها ریخته شده و به سمت بسته ها هدایت می شود تا عملیات دوخت و پکینگ کامل شود.

بسته بندی مولتی هد 14 توزین
بسته بندی مولتی هد 14 توزین

سیستم وزن کشی در این دستگاه ها بصورت میانگین گیری انجام می شود؛ به اینصورت که همزمان چند ترازو وزن مورد نظر را اندازه گیری کرده و بطور همزمان تخلیه می شوند. از دیگر ویژگی های این تجهیزات ساخت صنعت کاران متحد می توان به تجهیزات مدرن آن اشاره کرد.

همچنین بهنگام خرید دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده از این هولدینگ، لازم به توضیح است که تعداد توزین های آنها در 10 تا 14 توزین ساخته می شود و با توجه به خواست مشتریان قابل تغییر و سفارش است. در نتیجه شما گرامیان می توانید با خرید دستگاه بسته بندی ده توزین مولتی هد و یا با تعداد ترازوهای بیشتر این محصول را پک نمایید.

بسته بندی مولتی هد 10 توزین
بسته بندی مولتی هد 10 توزین

قیمت دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز سیب زمینی نیمه آماده

از فاکتورهایی که روی قیمت دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده تولید صنعت کاران متحد تاثیر می گذارد می توان به تجهیزات و سیستم های مدرن آن اشاره کرد؛ این دستگاه های مولتی هد توزین دار دارای سیستم برنامه نویسی PLC (جهت تنظیم و کنترل هوشمند اجزای دستگاه)، منوی چهار زبانه و نمایشگر لمسی هستند که این امکانات، اپراتوری آنها را سهولت بخشیده است.

دقت بالا و تلرانس پایین و همچنین سرعت در پکینگ از دیگر ویژگی های این تجهیزات بشمار می روند. با توجه به ارزشمند بودن سرمایه ای که برای کسب و کارتان در نظر گرفته اید، در هنگام خرید دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز باید به کیفیت دستگاه، راندمان و مجهز بودن آن به سیستم های جانبی که کمی بالاتر به آن اشاره کردیم، توجه کافی داشته باشید.

خط تولید سیب زمینی نیمه آماده فرنچ فرایز

روش آماده سازی سیب زمینی نیمه آماده فرنچ فرایز نزدیک به آماده سازی چیپس است و خط تولید فرنچ فرایز با خط تولید چیپس تقریبا یکی است. با این تفاوت که در خط تولید سیب زمینی نیمه آماده (فرنچ فرایز) دستگاه خنک کننده و تونل انجماد قرار دارد. برای دادن توضیح کامل تر بمنظور راهنمایی کارآفرینان و تولید کنندگان نگاهی به تجهیزات این خط می اندازیم.

خط تولید سیب زمینی نیمه آماده فرنچ فرایز شامل دستگاه های زیر است:

  1. دستگاه شستشوی سیب زمینی
  2. دستگاه بالابر انتقال دهنده سیب زمینی به واحد بعدی
  3. دستگاه پوست گیری سیب زمینی
  4. میز بازرسی
  5. اسلایسر سیب زمینی
  6. دستگاه نشاسته گیر
  7. دستگاه آبگیر
  8. دستگاه سرخ کن سیب زمینی
  9. دستگاه روغن گیر
  10. سیستم خنک کننده
  11. تونل انجماد
  12. دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز

بسته بندی فرنچ فرایز

مراحل تولید فرنچ فرایز

سیب زمینی ابتدا وارد دستگاه سورتینگ شده و جداسازی آنها بر اساس اندازه صورت می گیرد. بعد از آن محصول توسط دستگاه بالابر به تجهیزات شستشو وارد شده و پس از اتمام شستشو دو مرتبه توسط دستگاه بالابر به دستگاه پوست گیری منتقل می شود. دستگاه پوست گیر با سیستم گریز از مرکز پوست گیری کرده و آنها را برای اسلایس شدن آماده می سازد که در سیب زمینی های نیمه آماده محصول خلال می شود. در مرحله بعدی باید نشاسته سیب زمینی ها شسته شود تا چسبندگی آن از بین برود که اینکار نیز مانع عوض شدن رنگ محصول می شود.

محصول بعد از آبگیری وارد دستگاه سرخ کن صنعتی می گردد و پس از آن در دستگاه روغن گیر توسط حرکت های بصورت ویبره دستگاه باعث روغن گیری آنها می گردد. از مهم ترین دستگاه ها در این خط تولید سیستم خنک کننده و تونل انجماد بشمار می رود که بعد از فرایند انجام شده، مدت زمان ماندگاری سیب زمینی نیمه آماده را افزایش می دهد. در نهایت فرنچ فرایزها وارد دستگاه بسته بندی شده و در اوزان مشخص شده پک می شوند.

خط تولید سیب زمینی نیمه آماده

مزایای راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز سیب زمینی نیمه آماده

از مزایای راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده، مناسب بودن هزینه های خرید این تجهیزات است که با توجه به بسیاری از محصولات، بازار بهتری را دارا می باشد و علاوه بر خانواده ها، توسط رستوران ها و فست فودهای بزرگ و زنجیره ای، هتل دارها و فروشگاه ها در حجم بالا خریداری می گردد. یکی از مزایای این محصول که باعث شده افراد به خرید آنها تمایل نشان دهند، ماندگاری بالای آنها و ماندن طعم دلچسب سیب زمینی بعد از نگهداری طولانی مدت در فریزر می باشد.

همچنین با قرار دادن دستگاه طعم پاش در خط تولید، می توان خلاقیت به خرج داده و این محصول را در طعم های مختلف تولید کرده و با پک هایی در طرح های متنوع بسته بندی کرد و از رقبا پیشی گرفت. از طرفی با توجه به اینکه این تجهیزات بطور اتوماتیک کار می کنند، هزینه های دستمزد کارگر کاهش پیدا کرده و محصول بطور بهداشتی تر تولید می گردد.

نحوه سفارش و فروش خط تولید فرنچ فرایز در صنعت کاران متحد

امکان فروش بی واسطه خط تولید فرنچ فرایز (سیب زمینی نیمه آماده) و فروش دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز در صنعت کاران متحد وجود دارد. همانطور که اشاره کردیم، بسته بندی سیب زمینی نیمه آماده و بسته بندی چیپس بصورت سلفونی و دیگر انواع مدل و لفاف بسته بندی وجود دارد. همچنین شما گرامیان می توانید برای سفارش این تجهیزات با کارشناسان صنعت کاران متحد تماس حاصل کنید و در خصوص راه اندازی، اپراتوری، تامین فضا و … مشاوره تخصصی بصورت رایگان دریافت نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی فرنچ فرایز سیب زمینی نیمه آماده

تمامی ماشین آلات صنایع غذایی و دستگاه های بسته بندی مانند دستگاه فرنچ فرایز (سیب زمینی نیمه آماده) بهمراه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردند. همچنین پشتیبانی گسترده از این تجهیزات وجود دارد که شما صاحبان کسب و کار می توانید با خیال آسوده این تجهیزات را خریداری کرده و مورد بهره برداری قرار دهید.

برای تولید و بسته بندی سیب زمینی نیمه آماده از دستگاه های بسیاری برای پوست گیری، اسلایس، سرخ کردن، خنک کردن و بسته بندی مورد نیاز است. برای آگاهی از قیمت با کارشناسان صنعت کاران متحد تماس بگیرید.

برای بسته بندی فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده از دستگاه های توزین دار مولتی هد استفاده می شود که صنعت کاران متحد این تجهیزات را با کیفیت و کارایی مطلوب تولید می کند.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =