صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

خط تولید قهوه خرما

قهوه رو همگی می شناسیم؛ یک دمنوش مفرح و لذت بخش که باب طبع خیلی ها است.
ولی آیا می دانستید که خرما فرآورده ای بنام قهوه خرما دارد؟

خرما جزو میوه هایی است که فرآورده های مختلفی دارد. قهوه خرما از هسته خرما بدست می آیند بدین صورت که هسته خرما رو ابتدا از گوشت آن جدا کرده و پس از تمیز کردن، توسط دستگاه آسیاب آن را بشکل پودر در می آورند. سپس توسط دستگاه بسته بندی قوطی پرکن پودری داخل قوطی بسته بندی می کنند و یا می توان آنرا بصورت ساشه تک نفره مشابه بسته بندی کافی میکس بسته بندی نمود.

قهوه خرما خاصیت فراوانی دارد که از خواص آن پایین آورنده فشار خون است. همچنین برای دردهای عضلانی و درمان رماتیسم نیز مفید واقع می شود. از پودر هسته خرما برای خوراک دام هم استفاده می کنند.

 

اگر شما هم قصد راه اندازی خط فرآوری و بسته بندی خرما را دارید و یا در حال حاضر این کار را انجام می دهید می توانید در کنار کار خود از هسته خرما هم کسب درآمد کنید. این محصول با انواع دستگاه بسته بندی قهوه پک می گردد که شما گرامیان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خط فرآوری و بسته بندی خرما و همچنین تولید قهوه خرما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =