صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر

گاهی اوقات برای تهیه یک پودر مخصوص لازم است که چند ماده به نسبت های مختلف را با هم میکس کنیم.
برای این کار نیاز به دستگاه میکسر پودر داریم. این دستگاه در صنایع غذایی مختلف کاربرد دارد مثلا در تهیه شکلات برای مخلوط کردن مواد اولیه شکلات، یا در کارخانجات تهیه بیسکویت و کیک و یا در صنایع شیمیایی برای مخلوط کردن کودهای شیمیایی و فرآورده های پتروشیمی استفاده می شود.

رایج ترین مدل دستگاه میکسربلندر، دارای یک مخزن تمام استیل که در حجم های مختلف ساخته می شود و یک شفت مرکزی که پره های مخصوص دارد و با گردش درون مخزن مواد را مخلوط می کند.
زمان میکس کردن بسته به تعداد ماده ای که میخواهیم با هم مخلوط کنیم دارد و معمولا بین 5 تا 10 دقیقه زمان می برد.
باید توجه داشت که اگر زمان میکس بیش از اندازه باشد مخلوط دمیکس شده و به حالت اولیه باز می گردد. برای همین زمان بندی میکس کردن از اهمیت بالایی برخوردار است.

دستگاه میکسر بلندر در مدل های مختلف ساخته می شود.

دستگاه میکسر بلندر ریبونی

دستگاه میکسر بلندر ریبونی دارای مخزن ثابت و پره های یه شکل ماردونی و گرد می باشد. این پره های با زوایای مختلف در جهات مختلف چرخش پیدا می کند و باعث مخلوط شدن محصول می گردد.

دستگاه میکسربلندر پدلی

دستگاه میکسر بلندر پدلی دارای مخزن ثابت و پره های به شکل پدل و پارویی می باشد. این پاروها در زوایای مختلف قابل تغییر می باشند و با توجه به چرخش یکنواخت محصول دارای میکس فوق العاده می باشد.

دستگاه میکسر بلندر غیر ثابت

نوع دیگری از میکسربلندر به نوعی طراحی می شوند که مخزن آنها نیز گردان می باشد یعنی همزمان هم مخزن و هم پره های داخل آن چرخش پیدا می کنند.

یک نوع دیگر میکسر بلندر فقط دارای یک مخزن دوار می باشد بدون هرگونه شفت یا پره می باشد و معمولا برای مواد سبکی همچون چای استفاده می شود.

دستگاه میکسر بلندر بهمراه سیستم اسانس پاش

برای اضافه کردن اسانس و هرگونه مواد افزودنی دیگر در دستگاه میکسر بلندر از سیستم اسانس پاش مایع یا سیستم اسانس پاش پودراستفاده می شود. این سیستم دارای مخزن جداگانه برای ریختن اسانس مورد نظر و سیستم پاشش می باشد. هنگام مخلوط کردن پودر می توان همزمان اسانس مورد نظر را اضافه کرد. سیستم اسانس پاش برای افزودن اسانس به محصولاتی همچون چای استفاده می شود. مثلا برای تولید چای های طعم دار محصول چای را داخل میکسر ریخته و هنگام میکس کردن توسط سیستم اسانس پاش، طعم مورد نظراضافه می شود.

 

خط تولید و بسته بندی مواد پودری

دستگاه میکسر بلندر در خط فرآوری و بسته بندی ادویه جات و مواد پودری مورد استفاده قرار می گیرد علاوه براین دستگاه، در این خط، دستگاه آسیاب چکشی، دستگاه بالابر پودری، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه قوطی پرکن پودری، دستگاه ساشه پودری، دستگاه کیسه پرکن پودری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت صنعت کاران متحد سازنده انواع میکسر بلندرهای پودری با ظرفیت های 100، 200، 500، 1000 لیتری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

2 دیدگاه

  • لطفا کاتالوگ ماشین آلات میکسر پودریتون رو ایمیل بفرمایید و یا به شماره
    ۰۹۱۲۶۹۶۳۳۶۰
    تلگرام بفرمایید.
    سپاسگزارم

    پاسخ دادن
  • لسلام طفا قیمت میکسر و پرکن پودری خانگی به همراه مشخصات را به ادرس داده شده یا به تلفن ******* تلگرام فرمایید با تشکر

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =