صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی نمک

دستگاه بسته بندی نمک و کابرد آن : نمک یک ماده غذایی پرمصرف و مفید برای تهیه غذا می باشد و با توجه به فراوانی این محصول درکشورمان فرآوری و بسته بندی بهداشتی آن در بسته بندی های گوناگون در بازار یافت می شود. با توجه به تنوع بسته بندی این محصول نیازمند دستگاه های بسته بندی مناسب برای این کار می باشیم.

انواع دستگاه های بسته بندی نمک

دستگاه بسته بندی نمک سلفونی

رایج ترین نوع بسته بندی نمک، بسته بندی در وزن های زیر یک کیلوگرم (20، 1000 گرم) داخل سلفون می باشد.
این نوع بسته بندی توسط دستگاه های بسته بندی حجمی، دستگاه بسته بندی دو توزین، دستگاه بسته بندی چهارتوزین، دستگاه بسته بندی ده توزین صورت می گیرد.
این دستگاه ها به صورت تمام اتوماتیک بوده و دارای سیستم pLC، نمایشگر لمسی، منوی چهار زبانه می باشد و توانایی بسته بندی انواع مواد گرانولی (حبوبات، خشکبار، قند و…) را دارا می باشند.
تفاوت این دستگاه ها در سرعت بسته بندی کردن محصول می باشد.

همچنین برای انتقال نمک به مخزن دستگاه بسته بندی از بالابر ماردونی، حلزونی استفاده می شود. سیستم های مکمل دستگاه بسته بندی نمک عبارتند از سیستم تاریخ زن حرارتی (برای درج مشخصات روی بسته)، سیستم تزریق گاز ازت (افزایش ماندگاری محصول)، سیستم فرم پاکت زن (فرم دهی به بسته ها) و نوار نقاله جلو بسته بندی (برای انتقال بسته ها از زیر دستگاه بسته بندی)

دستگاه بسته بندی نمک قوطی

نوع دیگر بسته بندی نمک، بسته بندی در قوطی های پلاستیکی یا پت است این کار توسط دستگاه قوطی پرکن گرانولی صورت می گیرد.
این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک در اوزان 20 تا 1000 گرم نمک را داخل ظروف پلاستیکی، پت، فلزی و… می تواند بسته بندی کند.

دستگاه بسته بندی نمک تکنفره

بسته بندی نمک به صورت تکنفره مورد استفاده در رستوران ها، هتل ها، غذاخوری ها و… نوع دیگری از بسته بندی این محصول می باشد
این نوع بسته بندی توسط دستگاه بسته بندی ساشه تک نفره صورت می پذیرد.
این دستگاه قابلیت بست بندی نمک، سماق، شکر، ادوبه، فلفل، و… را به صورت تکنفره دارا می باشد.

دستگاه کیسه پرکن نمک

برای بسته بندی نمک داخل کیسه های 2، 5، 10، 15، 20 کیلوگرمی از دستگاه کیسه پرکن باید استفاده کنیم. این دستگاه دارای سیستم PLC بوده و توانایی بسته بندی انواع مواد گرانولی (نمک، شکر، حبوبات، خشکبار، برنج، چای و…) را در اوزان بالای یک کیلو گرم درون کیسه های نایلونی، گونی، کارتن و… را دارا می باشد.
سیستم های مکمل دستگاه کیسه پرکن نمک عبارتند از دستگاه بالابر ماردونی (برای انتقال محصول به مخزن دستگاه کیسه پکن)، دستگاه نوار نقاله زیر کیسه پرکن (برای انتقال کیسه، کارتن، گونی و… به زیر دستگاه کیسه پرکن)، سیستم کیسه گیر (جهت نگه داشتن درب کیسه ها هنگام پرشدن)، دستگاه دوخت حرارتی، دستگاه دوخت پارچه برای دوخت درب کیسه ها

قیمت دستگاه بسته بندی نمک

قیمت دستگاه های بسته بندی نمک بستگی به نوع بسته بندی که می خواهید انجام دهید متفاوت است، برای دریافت اطلاعات و قیمت دستگاه های بسته بندی نمک در مدل های گوناگون می توانید با کارشناسان فروش شرکت صنعت کاران متحد تماس حاصل فرمایید.

 

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

4 دیدگاه

  • من میخوام ماشین تولید ماشین بسته بندی وغیره را اگر کمک همکاری از دست شما بیاید کمک کنید

    پاسخ دادن
    • سلام، صنعت کاران متحد در زمینه آموزش و راه اندازی صفر تا صد خطوط تولید به شما آماده کمک می باشد. لطفا شماره تماس بگذارید و یا با شماره کارخانه تماس حاصل کنید.

      پاسخ دادن
    • سلام، لطفا شماره تماس بفرمایید تا با شما تماس گرفته بشه و یا اینکه با شماره کارخانه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =