صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی میوه خشک

میوه خشک یا چیپس میوه یکی از محصولات با ارزش غذایی بالا و دارای ویتامین های زیادی می باشد. تولید میوه خشک یکی از راههای استفاده از میوه های با کیفیت پایین و جلوگیری از به هدر رفتن آنها می باشد. تولید میوه خشک با کیفیت یکی از راههای دستیابی به بازارهای جهانی می باشد.

بر این اساس  شرکت صنعت کاران متحد بعنوان طراح، سازنده و صادر کننده ماشین آلات شستشو میوه – اسلایس کردنخشک کردن و بسته بندی کردن این محصول با استفاده از تکنولوژی روز دستگاه های متنوعی براساس ظرفیت و سرعت بسته بندی تولید می کند.

دستگاه بسته بندی میوه خشک

دستگاه های بسته بندی میوه و سبزیجات خشک به دو دسته تقسیم می شوند: دستگاه های بسته بندی در اوزان زیر یک کیلوگرم و دستگاه های بسته بندی در اوزان بالاتر از یک کیلوگرم که هر کدام از این دستگاه ها بنا به ظرفیت تولید و سرعت بسته بندی در دقیقه به مدلهای مختلفی تقسیم می شوند.

دستگاه های بسته بندی توزین دار شامل( دستگاه های بسته بندی تک توزین- دو توزینچهار توزینده توزینچهارده توزین ) برای بسته بندی انواع  مواد گرانولی  میوه و سبزی خشک -حبوبات-خشکبار- قند –شکر- نمک- چایبرنج– غلات – چیپس و پفک و پاپ کرن به صورت تمام اتوماتیک از 20 گرم تا یک کیلوگرم استفاده می شود. با این دستگاه می توان بسته های (100-200-300-400-700-900و1000 گرمی ) تولید کرد.

برای بسته بندی در اوزان بالاتر از یک کیلو از دستگاه های کیسه یا کارتن پرکن استفاده می شود با استفاده از این دستگاه می توان بسته بندی هایی در اوزان (2-5-10-15-20-30-50) کیلوگرم تولید کرد. برای پرکردن کیسه های برنج وحبوبات و …. در این اوزان مناسب می باشد.

کلیه دستگاه های بسته بندی مجهز به سیستم PLC-تاچ اسکرین لمسی و منوی چهارزبانه میباشند.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

8 دیدگاه

  • سلام من هم دستگاه بسته بندی زیر 10 کیلوگرم و تاریخ زن درجهت بهترین دستگاه بسته بندی روز رو میخوام .لطفا به شماره 09145733023 واتس آپ بفرمایید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام من هم دستگاه بسته بندی زیر ۱کیلوگرم وتاریخ زن درجهت بهترین دستگاه بسته بندی روز رو میخوام .لطفا بهشماره۹۹۰۵۲۹۹۰۶۰واتس آپ بفرمایید

    پاسخ دادن
  • دستگاه جت پرینتر اتومات هم میخوام لطفا فیلم دستگاه باقیمت را به09130760653واتساب بفرمایید

    پاسخ دادن
  • سلام. دستگاه بسته بندی میوه خشک تمام اتومات میخوام لطفا فیلم دستگاه و قیمت فعلی را به 09130760653 واتساب بفرمایید

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =