صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

قند و ماشین آلات تولید و فرآوری آن

تاریخچه تولید قند در ایران به سال 1277 هجری شمسی برمی گردد که در این سال به همت میرزا علی اصغر خان امین الدوله  و کمک بلژیکی ها اولین کارخانه قند در کهریزک در جنوب تهران تاسیس شد. بعد از آن  کم کم در تمام نقاط ایران به تدریج کارخانه های مختلف راه اندازی گردید.
 

تولید قند به دو روش معمول، پختی و پرسی می باشد.

انواع روش های تولید قند

تولید قند به روش پختی  نیاز به دیگ بخار دستگاه تغلیظ، فیلتر پرس،  سانتریفیوژ و… دارد که نیاز به یک سالن تقریبا 1000 متری با سقف 10 متر دارد این روش نیاز به سرمایه گذاری بالایی در زمینه ماشین آلات خط تولید  دارد.

در مقابل  تولید قند به روش پرسی با هزینه بسیار کمتر از قند پختی و مساحت کمتر از آن با امکانات ساده تر را تقریبا در هر جایی می توان راه اندازی کرد.

در این روش شکر بعداز آسیاب شدن و پودر شدن وارد میکسر شده و در آنجا با آب یا بخار آب مخلوط شده و به شکل خمیر در آمده و سپس داخل قالب های مخصوص توسط فشار هیدرولیک پرس می شود. بعد از این مرحله برای  از بین بردن رطوبت قند و خشک کردن آن باید قند تولید شده در گرم خانه خشک شود و سپس آماده مصرف می باشد.

خطوط تولید قند پرسی

خط تولید قند به روش پرسی شامل سه خط تولید قند کله پرسی،  قند شمشی کبریتی،  قند حبه روتاری  می باشد که در هر کدام از این خطوط قند به شکل های مختلف تولید می شود.

بعد از تولید قند برای خرد کردن آن از دستگاه قند خردکن استفاده می شود که قند را به شکل چهار گوش نامنظم خرد کرده و آماده عرضه به بازار می باشد.

 

شرکت صنعت کاران متحد سازنده ماشین آلات خط تولید قند به روش پرسی، انواع قند خرد کن، انواع دستگاه های بسته بندی قند، غبارگیر قند،  سرند قند،  دستگاه کارتن پرکن قند،  دستگاه کیسه پرکن قند،  دستگاه گیوتین قند،  دستگاه برش اتویی 40 تیغ می باشد.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 14 =