صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

بسته بندی پودریجات بصورت ساشه مدادی

بسته بندی ساشه پودری

بسته بندی مواد پودری و پودریجات بصورت ساشه و تکنفره برای رستوران ها، کافه ها، هتل، محل کار، پیکنیک و دیگر مواردی نظیر آن بسیار کاربردی بوده و این نوع پک ها در بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. در صورتیکه قصد راه اندازی کسب و کار در این زمینه را دارید، تهیه یک دستگاه بسته بندی پودریجات بصورت ساشه مدادی از برند خوب نیز بسیار حائز اهمیت است تا برای راه اندازی کسب و کار ما را یک قدم از رقبا جلو بیاندازد. از طرفی بازار فروش این نوع پک نیز بسیار وسیع بوده و طیف گسترده ای از خریداران را در بر می گیرد.

از این رو خرید دستگاه ساشه پودری مدادی برای بسته بندی انواع مواد پودری مانند ادویه جات، هات چاکلت، قهوه، نسکافه، کافی میکس و… به صورت تکنفره و به شکل مدادی یا میله ای صورت گرفته و توسط کارآفرینان، تولید کنندگان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ و در انواع کسب و کارها مورد بهره وری قرار می گیرد.

چرا بسته بندی پودریجات بصورت ساشه مدادی محبوب است؟

علت چیستی محبوبیت بسته بندی پودریجات بصورت ساشه مدادی، حمل آسان و امکان در دسترس بودن و استفاده آنها در همه فضاها و در موقعیت های مختلف است؛ این بسته ها بصورت مدادی طعم لذیذ چاشنی در کنار غذا در رستوران، سفر و پکنیک را داده و می توانند در محیط کار و در زمان هایی که با کمبود وقت مواجه اید، شما را به یک نوشیدنی فوری دعوت کنند.

این جمله که یک بسته بندی جذاب و حرفه ای بخودی خود یک فروشنده خاموش است، یکی از معروف ترین جملات بازاریابی محسوب می شود. از طرفی برندها می توانند به سادگی و با هزینه و قیمت مطلوبی این پک ها را با طرح، رنگ سازمانی و لوگو و نام تجاری خود آماده کرده و نام خود را در ذهن مشتریان خود هک کنند.

چی بهتر از اینکه مشتریان خود را با خلق تجربیات ناب تبدیل به مشتریان وفادار نمایید و با خلق یک خاطره نوستالژیک، طولانی مدت در ذهن آنها بمانید؟ در نتیجه در ادامه به معرفی و امکان تجهیزاتی برای بسته بندی این نوع پکینگ خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه بسته بندی پودری جات بصورت ساشه مدادی

برای بسته بندی مواد پودری بصورت ساشه از دستگاه ساشه پودری مدادی استفاده می شود. از ویژگی های منحصربفرد این تجهیزات که روی قیمت دستگاه بسته بندی پودری جات تاثیر بسزایی می گذارد، می توان به کارایی بالای آن اشاره کرد؛ این دستگاه از ابعاد و حجم کمی برخوردار بوده و همچنین این دستگاه قابلیت بسته بندی مواد پودری از اوزان 3 تا 50 گرم به صورت تمام اتوماتیک را دارد. از طرفی می توان به هزینه پایین، کمتر از هزینه خریداری یک پراید، این دستگاه را خریداری کرده و با داشتن حداقل فضا، ایجاد کارآفرینی کرد.

در کسب و کارهای خانگی می توان این تجهیزات را در پارکینگ، انباری یا زیرزمین قرار داد و با بهره برداری از آن، یک کسب و کار فامیلی راه اندازی کرد. همچنین از این دستگاه می توان برای برند سازی و آماده کردن پک با طرح و لوگوی برند در رستوران ها یا کافه های زنجیره ای، هتل ها، هواپیمایی، فروشگاه و غیره استفاده کرد. در نتیجه قیمت این دستگاه به نسبت کارایی بالا مناسب بوده و پیشنهاد می شود که برای آگاهی از قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش صنعت کاران متحد (با شماره های درج شده در ذیل صفحه) تماس حاصل نمایید.

مزایای دستگاه بسته بندی پودری جات بصورت ساشه مدادی

از منحصربفرد ترین مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی پودری جات بصورت ساشه مدادی می توان به مصرف برق آن اشاره کرد؛ برق این دستگاه تکفاز بوده و با برق 220 ولت شهری کار می کند. از طرفی این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی و منوی چهار زبانه (فارسی، عربی، انگلیسی، روسی ) بوده و از کاربری آسانی برخوردار است.

از این دستگاه می توان در محیط های گوناگون منازل، رستوران، کارگاه های کوچک و… استفاده کرد.

سفارش و فروش دستگاه بسته بندی پودری جات بصورت ساشه مدادی

برای بسته بندی پودری جات، امکان سفارش بی واسطه از صنعت کاران متحد وجود دارد؛ فروش بدون واسطه دستگاه بسته بندی پودری جات بصورت ساشه مدادی این امکان را برای مشتریان ایجاد کرده است تا با کارشناسان فروش مجرب این هولدینگ صحبت کرده و درخصوص راه اندازی کسب و کار مشاوره بصورت رایگان دریافت نمایند. همچنین برای بازدید از این تجهیزات، شما گرامیان می توانید از محل دائمی ماشین آلات صنایع غذایی و دستگاه های بسته بندی مراجعه کنید.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری

برای آگاهی از مشخصات فنی دستگاه بسته بندی پودری جات بصورت ساشه پودری مدادی می توانید به لینک محصول مورد نظر مراجعه کرده و یا به پادکست زیر گوش نمایید:

پشتبانی و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی پودری جات بصورت ساشه مدادی

هولدینگ صنعت کاران متحد برای ماشین آلات و تجهیزات تولید این کمپانی، پشتیبانی گسترده ای ارائه می نماید. همچنین دستگاه بسته بندی پودری جات بصورت ساشه مدادی بهمراه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می گردد. گفتنی ست که صنعت کاران متحد خدمات از صفر تا صد راه اندازی کسب و کار، خطوط تولید و کارخانجات را ارائه داده و می تواند همراه دائمی برای شما باشد.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − نه =

مطالب مرتبط
برچسب ها
ترافل خرما توپک خرما خرمای شکلاتی خشک کن خرما خط تولید سبزی خشک خط تولید میوه خشک دستگاه آبگیر سانتریفیوژ دستگاه بسته بندی دستگاه بسته بندی آجیل دستگاه بسته بندی ادویه جات دستگاه بسته بندی تک نفره دستگاه بسته بندی تک نفره قهوه دستگاه بسته بندی حبوبات دستگاه بسته بندی خانگی دستگاه بسته بندی خرما دستگاه بسته بندی خشکبار دستگاه بسته بندی دو توزین دستگاه بسته بندی دو توزین مینی دستگاه بسته بندی ساشه آبلیمو دستگاه بسته بندی ساشه سه طرف دوخت دستگاه بسته بندی ساشه عسل دستگاه بسته بندی ساشه مایع دستگاه بسته بندی ساشه مدادی دستگاه بسته بندی ساشه پودری دستگاه بسته بندی سبزی خشک دستگاه بسته بندی سس تکنفره دستگاه بسته بندی شکر دستگاه بسته بندی قند دستگاه بسته بندی مایعات تک نفره دستگاه بسته بندی مایع تکنفره دستگاه بسته بندی میوه خشک دستگاه بسته بندی نسکافه دستگاه بسته بندی نمک دستگاه بسته بندی پودری دستگاه بسته بندی پودری مینی دستگاه بسته بندی چای دستگاه بسته بندی چیپس دستگاه بسته بندی کافی میکس دستگاه خشک کن میوه و سبزی دستگاه خشک کن کابینتی دستگاه میکسر بلندر پودری دستگاه کیسه پرکن قند دسر خرما قیمت دستگاه بسته بندی چیپس خرما