صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی مینی و تک نفره

شرکت صنعت کاران متحد سازنده انواع دستگاه های بسته بندی از ابتدای شروع به کار خود به دنبال نوآوری و طراحی دستگاه های جدید بر اساس تقاضای بازار و هچنین موقعیت مکانی و امکانات مشتریان عزیز بوده است و سعی نموده حتی المقدور با کمترین امکانات و فضا دستگاه های بسته بندی متناسب با این محیط ها را فراهم آورد. دستگاه های بسته بندی مینی یکی از همین تولیدات می باشد.

 

چرا به این دستگاه ها مینی گفته می شود؟

دستگاه بسته بندی مینی در ابعاد و سایز کوچکتر نسبت به دستگاه های صنعتی بزرگ ساخته شده است و در مکان های کوچک مانند مغازه، پارکینگ، زیر زمین و… مورد استفاده قرار می گیرد. برق مصرفی دستگاه بسته بندی مینی برق تک فاز 220 ولت می باشد و از این جهت جهت تامین برق هم محدودیتی وجود ندارد.

 

شایان ذکر است با وجود این که دستگاه بسته بندی مینی از نظر سایز کوچکتر شده است ولی همان کارایی دستگاه های بزرگتر را دارد و این بزرگترین مزیت این دستگاه می باشد.
نکته قابل توجه این است که این دستگاه قابلیت دمونتاژ کردن و مونتاژ کردن بسیار راحتی دارد و تقریبا هیچ محدودیتی برای عبور از درهای با عرض کم و یا سقف های کوتاه ندارد.

 

انواع دستگاه های بسته بندی مینی و تک نفره

دستگاه بسته بندی مینی شامل دستگاه بسته بندی دو توزین مینی، دستگاه بسته بندی چهار توزین مینی، دستگاه بسته بندی حجمی مینی (برای بسته بندی انواع مواد گرانولی حبوبات، خشکبار، قند، چای، خرما، شکر، نمک، چیپس، پفک، پاپ کرن و…) و دستگاه بسته بندی پودری مینی (برای بسته بندی انواع مواد پودری، ادویه جات، آرد، پودرهای خوراکی و…) به صورت تمام اتوماتیک ساخته می شود.

نوع دیگری از دستگاه های بسته بندی این شرکت دستگاه بسته بندی تک نفره می باشد. نوعی از دستگاه های بسته بندی تک نفره، دستگاه بسته بندی پیلوپک برای بسته بندی کیک و کلوچه و گز و باسلوق و قند تک نفره.

و نوع دیگر دستگاه های بسته بندی تک نفره، دستگاه بسته بندی ساشه پودری و دستگاه بسته بندی ساشه مایع می باشد که برای بسته بندی قهوه، نسکافه، کافی میکس، علی کافی، کاکائو، و… استفاده می شود.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =