صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

خط تولید و بسته بندی تنباکو

تنباکو (توتون) گیاهی با برگ های پهن است که زادگاه آن آمریکای شمالی و جنوبی می باشد که هم اکنون در سراسر دنیا کشت می شود. تنباکو از برگ های خشک و بریده شده این گیاه تولید می شود که بعد از طی مراحل خاصی به شکل تنباکو مصرفی موجود در بازار در می آید.
کاشف تنباکو کسی نیست جز کریستف کلمب کاشف قاره آمریکا که توانست شیوه استعمال تنباکو را از سرخ پوستان امریکا یاد بگیرد و به مناطق دیگر ببرد.
این کالای تجاری و اقتصادی بعد ها در سراسر آمریکا و حتی قاره اروپا نفوذ کرد و امروزه در بسیاری از مناطق دنیا استفاده می شود.
تنباکوی معسل ماده ای است که در قلیان مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از برگ های تنباکو متنوعی تشکیل شده است، که در آن می توان طیف گسترده ای از مزه ها را که ناشی از ترکیب اسانس، مواد افزودنی و شیرین کننده است را پیدا نمود.
اصطلاح “معسل” در قرن نوزدهم در مصر و در زمان امپراطوری عثمانی ها آغاز شد.

خط تولید و بسته بندی تنباکو

فرآیند تولید تنباکو

فرآیند تولید تنباکو به این شکل است که برگ های توتون بعد از خشک شدن در دستگاه مخصوص بوسیله دستگاه کاتر خرد می شوند و به صورت پودر شده در می آیند بعد از این مرحله توتون خرد شده داخل دستگاه میکسر ریخته شده و با اسانس های مختلف ( انواع طعم های میوه ای و… ) مخلوط شده و حالت خمیری شکل پیدا می کند.
در این مرحله مخلوط خمیری شکل داخل دستگاه اکسترودر ریخته شده وبه صورت تکه تکه شده در می آید. بعد از تکه تکه کردن محصول توسط دستگاه بسته بندی پیلوپک به صورت افقی بسته بندی می شود و داخل لفاف سلفون قرار می گیرد.
البته این محصول را می توان به روش دیگری هم بسته بندی کرد که توسط دستگاه بسته بندی عمودی می باشد و به همان طریق داخل سلفون بسته بندی می شود.

خط تولید و بسته بندی تنباکو
بعد از این که تنباکو داخل لفاف سلفون بسته بندی شد حال زمان آن رسیده که بسته ها را داخل جعبه های کوچک مکعب مستطیل گذاشته و دور جعبه ها را سلفون بکشیم این کار توسط دستگاه سلفون کش چهار گوش انجام می پذیرد.
این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود. همچنین این دستگاه قابلیت ایجاد خاصیت ایزی اوپن یا آسان باز شو را روی جعبه ها دارا می باشد.
شرکت صنعت کاران متحد سازنده ماشین آلات بسته بندی تنباکو از ابتدا تا قسمت بسته بندی می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام کنید:

خط تولید و بسته بندی تنباکو

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =