صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

نوار آبگیری سبزیجات

دستگاه نوار آبگیری سبزیجات ساخت شرکت صنعت کاران متحد یکی از دستگاه های موجود در خط شست وشو و بسته بندی سبزی و میوه می باشد که دارای بدنه تمام استیل نوار توری مخصوص، تابلو برق مخصوص با سیستم کنترل دور نوار است.
این دستگاه بعد از دستگاه وان شستشو نواردار قرار می گیرید و آب اضافی حاصل از شستشو میوه و سبزی را بوسیله هوای دمیده شده توسط فن ها گرفته و خشک می نماید. ابعاد این دستگاه متغیر بوده و در طول های مختلف بر حسب نیاز مشتری ساخته می شود.
بعد از دستگاه نوار نقاله آبگیر دستگاه سبزی خرد کن سبزیجات یا دستگاه اسلایسر میوه قرار می گیرد. از این دستگاه در خطوط مختلف شست و شو و بسته بندی سبزیجات، میوه جات، صیفی جات، و… می توان استفاده کرد.

ماشین آلات خط شست و شو و بسته بندی سبزی و میوه

این دستگاه ها شامل انواع وان های شستشو سبزی، دستگاه نوار نقاله آبگیر، دستگاه آبگیر سانتریفیوژ، دستگاه سبزی خرد کن، دستگاه اسلایسر میوه، دستگاه خشک کن میوه و سبزی، دستگاه بسته بندی وکیوم، دستگاه بسته بندی فویل سیل، دستگاه بسته بندی سبزی خشک، دستگاه بسته بندی میوه خشک می باشد.

 

بیشتر بخوانید:

  1. استعلام قیمت ماشین آلات

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =