صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

قیمت دستگاه بسته بندی

در هنگام خرید ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی باید به مواردی مانند نوع مواد غذایی، نحوه بسته بندی که در نظر دارید و نوع دوخت و پک کردن توجه داشته باشید. این ماشین آلات بر اساس فاکتورهای ذکر شده در انواع مختلفی تولید می گردند که قیمت دستگاه بسته بندی نیز به این موارد بستگی دارد.
دستگاه بسته بندی
فهرست مطلب

انواع دستگاه بسته بندی و راهنمای خرید ماشین آلات

قبل از هر اقدامی برای خرید انواع دستگاه بسته بندی باید به سولات زیر پاسخ دهید :

  1. محصولی که میخواهید بسته بندی کنید در کدام دسته از مواد غذایی قرار می گیرند:
    • مواد گرانولی (حبوبات، خشکبار، شکر، قند، چای، چیپس، پفک، میوه خشک، نمک، آجیل، دمنوش و…)(دستگاه بسته بندی توزین دار)
    • مواد پودری (ادویه جات، انواع پودر های غذایی، شیمیایی، دارویی، آرد و…)(دستگاه بسته بندی پودری)
    • مایعات (انواع مایع های بهداشتی، خوراکی، دارویی و شیمیایی و…)(دستگاه های پرکن مایعات )
  2. بسته بندی مورد نظر شما به چه صورت است :
    • بسته بندی به صورت وزنی (دستگاه بسته بندی توزین دار)
    • بسته بندی تک عددی (دستگاه بسته بندی پیلوپک)
    • بسته بندی تک نفره (دستگاه بسته بندی ساشه )
  3. محصول خود را در چه لفافی یا ظرفی میخواهید بسته بندی کنید:
    • داخل سلفون
    • داخل کیسه، کارتن
    • داخل قوطی (پلاستیکی، فلزی، پت، کاغذی و… )
    • داخل ظروف یکبار مصرف –لیوان و…
    • داخل کیسه های نایلونی
  4. دستگاه بسته بندی خانگی نیاز دارید یا صنعتی ؟
  5. میزان فضایی که برای کار در نظر گرفته اید چه قدر است ؟
  6. برق مصرفی که در اختیار دارید تک فاز است یا سه فاز ؟
  7. میزان ظرفیت تولید شما روزانه چه قدر است ؟

در واقع این سوالات در خصوص آموزش کار با دستگاه بسته بندی و کسب درآمد از آن، بسیار مهم بوده و می توانند دریچه تازه ای را برای کار آفرینی و کسب درآمد به روی افراد مورد علاقه بگشایند. شرکت صنعت کاران متحد با تجربه ای بالغ بر 20 سال در ساخت انواع ماشین آلات خطوط فرآوری و بسته بندی مواد غذایی مشاور شما درمورد خرید و راه اندازی خط تولید با تجهیزات مدرن و پیشرفته این برند است.

مزایای دستگاه بسته بندی

امروزه افراد از کشاورزان، مزرعه داران، کارخانه داران و صاحبان کسب و کارهای خانگی و صنعتی همه به مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی پی برده و از آنها بهره برداری می کنند. بسته بندی های جذاب با انواع دوخت محصولات را در قفسه های فروشگاه ها به رخ مشتریان می کشند و از طرفی باعث افزایش ماندگاری آنها می گردند.

این تجهیزات بخصوص برای افراد زحمت کشی مانند کشاورزان و مزرعه داران این امکان را ایجاد می کند که محصولاتی مانند خرما، خشکبار، حبوبات، زیتون، چای، برنج و غیره را بسته بندی کرده و بدون فروش ارزان محصولات خود با واسطه ها، آنها را خود به بازار عرضه نمایند و سودآوری داشته باشند.

 

از این حیث می توان با آشنا شدن با انواع دستگاه بسته بندی، تجهیزات مناسب با بودجه و سرمایه تان را انتخاب کرده و چه بسا بتوانید یک خط تولید راه اندازی نمایید. این نوع سرمایه گذاری قطعا یک سرمایه گذاری درست بوده و می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد.

دستگاه بسته بندی چیست؟

دستگاها و ماشین آلات بسته بندی نوعی دستگاه است که برای پک کردن محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها معمولاً در صنایع تولیدی و تبدیلی مورد استفاده قرار میگیرند و در انجام فرآیند تولید محصولات به کار گرفته می شوند، این نوع ماشین الات محصولات را به صورت خودکار (اتوماتیک) و یا نیمه‌خودکار بسته بندی.

دستگاهای بسته‌ بندی می‌تواند از اجزای گوناگونی مانند نازل‌ها، تسمه ها، نوار های نقاله، سنسورها (چشمی، ترازو و …) و کنترل‌کننده‌ها باشد. خروجی دستگاه بسته یندی به شکل‌های مختلف مانند پاکت، جعبه، بطری، بسته‌های حباب‌دار و … می باشد.

استفاده از دستگاه بسته‌ بندی جهت محافظت از محصول تولیدی در برابر آسیب‌ ها و خطرات گوناگون مثل ضربه، رطوبت، نور خورشید، سرما، گرما، حفظ بافت و آلودگی کمک کنند.

دستگاه‌های بسته‌بندی تقریبا در تمامی صنایع تولیدی مانند: داروسازی، موادغذایی، شیمیایی، خودرو سازی، قطعه سازی، مواد اولیه و غیره مورد استفاده قرار میگیرند.

بعد از آشنایی نسبی با این تجهیزات شاید هنوز این سوال برایتان باشد که دستگاه بسته بندی چیست و در کسب و کارهای کوچک و بزرگ تحت چه عنوانی به فروش می رسند. این تجهیزات برای بسته بندی انواع محصول و در ابعاد متنوع تولید می گردند و مناسب پکینگ در منزل، کسب و کارهای خانگی، کارگاهی و صنعتی هستند. 

تاریخچه دستگاه بسته بندی

تاریخچه دستگاه بسته‌بندی هم راستا با تاریخچه تجارت می باشد. در ادامه به مهمترین اتفاقات و تکنولوژی‌هایی که در تاریخچه بسته‌ بندی نقش داشته‌اند، می پردازیم:

از ابتدای تاریخ: در زمان باستان، مردم از روش‌های سنتی برای بسته‌بندی مواد اولیه استفاده می‌کردند، مثل به کار گیری برگ درخرتان، پوست حیوانات، چوب و سایر منابع طبیعی برای حفظ و حمل مواد اولیه .

در قرن 19 با پیشرفت صنایع و تجارت، نیاز به روش‌های جدید و نو آورانه برای بسته‌ بندی افزایش یافت. در سال 1818، بسته‌بندی با استفاده از کاغذ کرافت و چاپ بر روی آن به وسیله یک چاپگر ابداع شد. در سال 1852، اولین دستگاه بسته‌بندی کارتنی توسط یک فرد آمریکایی به نام آلبرت جی. پارکر ساخته شد.

در قرن 20 پیشرفت‌های مهمی در صنعت بسته‌ بندی صورت گرفت. در سال 1920، بسته‌ بندی با استفاده از پلاستیک وارد عرصه شد. در سال 1937، اولین دستگاه بسته‌ بندی فیلم پلی‌اتیلن توسط والاس وی. هافمن اختراع شد. در سال 1950، بسته‌ بندی با استفاده از فوم پلاستیک آغاز شد. در دهه 1960، دستگاه‌های بسته‌ بندی اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک به بازار عرضه شدند که برای بسته‌بندی مکانیزه و افزایش بهره‌وری استفاده می‌شدند.

در قرن 21، تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری در دستگاه‌های بسته‌ بندی مورد استفاده قرار گرفته است. توسعه سیستم‌های اتوماسیون، استفاده از ربات‌ها در بسته‌بندی و استفاده از سنسورها و نرم‌افزارهای پیشرفته برای کنترل و مانیتورینگ دستگاه‌ها از جمله پیشرفت‌های اخیر در این صنعت هستند.

از آن زمان تا به امروز، صنعت بسته‌بندی و دستگاه‌های بسته‌بندی به طور پیوسته در حال توسعه و بهبود است. با رشد تکنولوژی و نیازمانی: دستگاه بسته‌بندی از حدود قرن نوزدهم و در طول قرن بیستم شکل گرفت و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری در طول قرن بیست و یکم به کار گرفته شدند. 

از آن زمان تا به امروز، صنعت بسته‌بندی و دستگاه‌های بسته‌بندی به طور پیوسته در حال توسعه و بهبود است. با رشد تکنولوژی و نیازهای متغیر بازار، دستگاه‌های بسته‌بندی مدرن‌تر، هوشمندتر و بهینه‌تر طراحی و تولید می‌شوند تا نیازهای صنایع مختلف را برآورده کنند و به عملکرد بهتر و موثرتر در بسته‌بندی محصولات کمک کنند.

عوامل موثر در قیمت دستگاه بسته بندی

به هنگام خرید ماشین آلات صنایع غذایی ویژگی های متعددی را باید بررسی کنیم تا بتوانیم دستگاه متناسب با نوع پکینگ و دوخت که مد نظر داریم را خریداری کنیم. بعلاوه عواملی مثل ابعاد فضای کسب و کار، نوع برق مصرفی در دسترس و ظرفیت مورد نیاز نیز باید بررسی شوند که روی قیمت دستگاه بسته بندی موثر هستند. به همین منظور در ادامه به معرفی این تجهیزات پرداخته ایم.

دریافت لیست قیمت ماشین آلات و انواع دستگاه بسته بندی خانگی و صنعتی

جهت دریافت قیمت، اطلاعات و شرایط فروش  انواع دستگاه و ماشین آلات بسته بندی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید :  09128402270

روش های فروش دستگاه بسته بندی 

فروش دستگاه بسته بندی به دو صورت مستقیم یا بدون واسطه انجام می گردد. فروش بدون واسطه بی شک به دلیل امکان ارتباط با تولید کننده و صحبت با کارشناسان آن برند جهت آگاهی از مشخصات فنی و امکان یک انتخاب آگاهانه گزینه بهتری محسوب می شود.

در فروش با واسطه ممکن است شما نتوانید از اصالت کالا و کیفیت و طول عمر آن اطمینان حاصل کنید. از طرفی بسیاری از واسطه ها دستگاه بسته بندی خارجی یا دست دوم را وارد کرده و ممکن است بعنوان نو بفروش برسانند.

فروش ماشین آلات و تجهیزات دسته دوم (استوک) صنایع بسته بندی

گفتنی است که در صنعت کاران متحد علاوه بر فروش دستگاه های ساخت این کمپانی، امکان فروش دستگاه بسته بندی دست دوم و خارجی نیز وجود دارد. هرچند صنعت کاران متحد بعنوان تولید کننده و سازنده ماشین آلات خود را بفروش می رساند و فروش دستگاه دست دوم در حیطه کاری او نیست. اما دستگاه های بسته بندی استوک و خارجی را که متعلق به کمپانی های خارجی خوب و با کیفیت هستند، در تعداد محدود وارد کرده و بفروش می رساند.

انواع دستگاه بسته بندی در صنعت کاران متحد

دستگاه بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار برای افزایش مدت زمان نگهداری و عرضه خشکبار با کیفیت بالا بسیار حائز اهمیت است. در صنعت کاران متحد انواع ماشین آلات بسته بندی تولید می گردند که از آنها می توان بعنوان دستگاه بسته بندی خشکبار نام برد؛ چراکه با آنها می توان انواع این محصول را پک کرد.
با دستگاه های توزین دار بویژه می توان این محصول را پک کرد که در ابعاد و ظرفیت های مختلفی تولید می گردند.

چرا خشکبار را باید بسته بندی کنیم ؟

بسته بندی خشکبار برای حفظ و نگهداری این محصول در مقابل رطوبت، گرما، آلودگی و… همچنین حمل و نقل آسان و بالابردن زمان ماندگاری آن صورت می گیرد. امروزه انواع مختلفی از بسته بندی های خشکبار در بازار عرضه می گردد که هرکدام از آنها تفاوت و مزایای زیادی دارند.

صنعت کاران متحد سازنده ماشین آلات خط تفت و شور کن آجیل و انواع دستگاه بسته بندی خشکبار می باشد و توانسته است با استفاده از بالغ بر20 سال تجربه در ساخت این ماشین آلات گام مهمی در تجهیز کارخانجات تولید و بسته بندی خشکبار بردارد.

دستگاه بسته بندی حبوبات

در این بخش قصد داریم ماشین آلات فرآوری و بسته بندی حبوبات را به اختصار شرح دهیم و ویژگی ها و مشخصات آنها را بیان کنیم.
دستگاه بسته بندی حبوبات یکی از پر کاربردترین انواع ماشین آلات بسته بندی بوده و در دو نوع، بسته بندی خانگی و بسته بندی صنعتی تقسیم بندی می شود. از دستگاه های بسته بندی حبوبات برای بسته بندی انواع حبوبات نظیر عدس، لوبیا، ماش، نخود، لپه، برنج، گندم، جو، غلات و سایر محصولات مشابه می توان استفاده کرد . جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله معرفی انواع دستگاه بسته بندی حبوبات را مطالعه بفرمایید 

دستگاه بسته بندی خانگی

دستگاه بسته بندی خانگی و بسته بندی در منزل یکی از راهکارهای کم هزینه و با ریسک پایین برای آن دسته از مشتریان است که فضای تولیدی کوچکی را در منزل خود ترتیب داده اند.
چند دلیل بسیار مهم که باعث می شود تا افراد تشویق به بسته بندی محصولات در خانه شوند به شرح زیر است:

  • نیازی به اجاره ملک ندارند
  • نیازی به تجهیزات گران قیمت ندارند
  • اتلاف وقت و هزینه برای رفتن به محل کار را ندارند
  • سایز و اندازه دستگاه بسته بندی خانگی طوری طراحی شده که به راحتی در منزل، کارگاه کوچک، مغازه، پارکینگ، حیاط، زیر زمین و … قابل استفاده می باشد.

بسته بندی خانگی شامل مواردی از قبیل بسته بندی حبوبات، خشکبار، زعفران، ادویه، آجیل و پسته، نان و انواع مواد گرانولی است.

دستگاه بسته بندی ساشه

امروزه بسته بندی تک نفره (ساشه) مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان مواد غذایی قرار گرفته است.
قابلیت حمل و نقل آسان، در دسترس بودن و حجم کم از ویژگی های این نوع بسته بندی می باشد.
دستگاه بسته بندی تکنفره یا ساشه تک نفره برای بسته بندی مواد پودری (قهوه، نسکافه، ادویه، علی کافی، کاپوچینو و…) و مواد مایع ( آبلیمو، عسل، سس، رب و…) در سایزهای کوچک تک نفره استفاده می شود.
از جمله این بسته بندی های می توان به (نسکافه، قهوه فوری، هات چاکلت، تروبیکا و…) و آبلیمو تک نفره، عسل تکنفره، سس تکنفره، رب انار تکنفره، و انواع مایعات رقیق، غلیظ و … می توان اشاره کرد.از دستگاه بسته بندی ساشه در سایز کوچک برای استفاده در مکان های مختلف (مغازه، منزل، پارکینگ و…) می توان استفاده کرد.
این دستگاه در مدل های ساشه مایع مدادی، ساشه پودری مدادی، ساشه مایع سه طرف دوخت  و ساشه پودری سه طرف دوخت ساخته می شود.

دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی شکلات

ماشین آلات تولید و بسته بندی شکلات را می توان به دسته بندی های زیر معرفی کرد که شامل:
دستگاه بال میل شکلات (ریفاینر ساچمه ای): جهت تولید انواع کرم های روغنی از جمله کرم ارده و همچنین انواع شکلات صبحانه استفاده می شود. و در ظرفیت های گوناگون 250 تا 500 کیلو و یک تن ساخته می شود.
دستگاه کنچ شکلات: جهت همگن کردن و ایجاد طعم دلخواه شکلات مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه دیگ دراژه: جهت تولید انواع دراژه های شکلاتی با مغزی های مختلف جهت لعاب زدن انواع مغزها و محصولات مانند نقل، آدامس و اسمارتیز و… که با قابلیت نصب سیستم تغییرزاویه دیگ و دمنده هوای گرم می باشد.
دستگاه انروبر شکلات (شکلات زن) که در خط تولید خرمای شکلاتی استفاده می شود جهت روکش شکلات برای انواع شیرینی، بیسکویت و خرما و کلوچه و… به کار می رود.
دستگاه تونل سرد (نوار سرد کن شکلات): جهت سرد کردن انواع شکلات، آب نبات، تافی و… بعد از مرحله شکلات زنی استفاده می شود و در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه بسته بندی شکلات لطفا مقاله مرتبط با آن را در وب سایت صنعت کاران مشاهده نمایید.

دستگاه بسته بندی خرما

ما در شرکت صنعت کاران متحد اقدام به تولید دستگاه های مدرن و پیشرفته ای جهت بسته بندی خرما نموده ایم تا دیگر روش های بسته بندی مرسوم به صورت دستی را از بین ببریم. 

در این روش بسته بندی که با ماشین آلات صنعتی انجام می گردد می توان خرما این میوه ناب که در کشورمان ایران تولید می شود را به عنوان یک محصول ارزشمند و قابل رقابت با رقیب های خارجی به بازار جهانی ارائه داد.

از مزایای بسته بندی با ماشین آلات صنعتی می توان به مواردی نظیر محافظت از مواد غذایی در برابر گرد و خاک، رطوبت، نور و جلوگیری از نفوذ حشرات اشاره کرد.

دستگاه بسته بندی برنج

دستگاه بسته بندی برنج دارای سیستم PLC می باشد و به صورت نیمه اتوماتیک عمل می کند، به این صورت که برنج ابتدا توسط بالابر به مخزن دستگاه کیسه پرکن انتقال می یابد و سپس توسط ترازو های مخصوص، کار وزن کردن برنج در اوزان 2، 5، 10، 15، 20 کیلو گرم صورت می گیرد.

بعد از آن محصول داخل کیسه ریزش پیدا می کند و در نهایت بروی نوار نقاله به سمت دستگاه دوخت هدایت شده و درب کیسه دوخته می شود.

برای بسته بندی برنج هندی، ایرانی و بسته بندی برنج خارجی در اوزان 500، 1000، 2000 گرم به صورت اتوماتیک از دستگاه های بسته بندی اتوماتیک توزین دار استفاده می شود. 

در این مدل دستگاه ها دیگر نیاز به اپراتور نیست و خود دستگاه رول سلفون رو به شکل پاکت در می آورد و آن را پرکرده و دوخت می زند.

دستگاه بسته بندی ادویه و پودری

بسته بندی ادویه در شاخه ماشین آلات بسته بندی مواد غذای پودری مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه این فرآورده های غذایی مصرف زیادی در میان محصولات مورد استفاده مردم دارند.

شما می توانید از تجربه کارشناسان صنعت کاران متحد برای انتخاب بهترین محصول متناسب با بودجه و معیارهای مورد نظر خود استفاده کنید. تیم مشاورین صنعت کاران شما از نقطه صفر تا صد راهنمایی خواهد نمود.

  • بسته بندی پودری (داخل سلفون )
  • بسته بندی قوطی پرکن پودری (داخل قوطی)
  • بسته بندی کیسه پرکن پودری ( داخل کیسه یا کارتن برای اوزان بالاتر از یک کیلو گرم )
  • دستگاه ساشه پودری ( به صورت تکنفره )
  • دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک ( پدالی )

دستگاه بسته بندی پودری

برای بسته بندی انواع مواد پودری مانند : آرد، پودرهای خوراکی، دارویی و شیمیایی و… در انواع بسته بندی پودری، قوطی پرکن پودری و ساشه پودری دستگاه مخصوص آن ارائه می گردند.
دستگاه بسته بندی تک نفره (برای بسته بندی انواع محصولات به صورت تک نفره) در انواع ساشه پودری، ساشه مایع، پیلوپک، تی بگ و…. ارائه می گردند.
دستگاه کیسه پرکن (برای بسته بندی انواع محصولات در اوزان بالای یک کیلوگرم) در انواع کیسه پرکن گرانولی، کیسه پرکن پودری ارائه می گردند.

دستگاه بسته بندی چای

برای خشک کردن و فرآوری چای و بسته بندی آن مراحل زیر طی می شود :
ابتدا برگ سبز چای توسط دستگاه خشک کن چای خشک می شود و سپس برای سایزبندی و درجه بندی چای از دستگاه الک یا سرند چای استفاده می شود. بعد از این مرحله برای اضافه کردن اسانس یا طعم مختلف به چای ازدستگاه میکسر بلندر استفاده می شود. برای بسته بندی چای در انواع گوناگون دستگاه های مختلفی وجود دارد که در ذیل به آنها اشاره می کنیم :

  • دستگاه بسته بندی چای توزین دار
  • دستگاه بسته بندی چای به صورت تی بگ (نپتون)
  • دستگاه بسته بندی چای در قوطی
  • دستگاه بسته بندی چای در کارتن و کیسه
  • دستگاه سلفون کش کارتن چای

 

انواع روش های بسته بندی صنعتی در صنعت کاران متحد

  • دستگاه های بسته بندی سلفونی
  • بسته بندی قوطی پرکن
  • بسته بندی کیسه پرکن، کارتن پرکن
  • بسته بندی سیل (ظروف یکبارمصرف)
  • بسته بندی وکیوم
  • بسته بندی نیمه اتوماتیک (پدالی)
  • دستگاه بسته بندی انواع ادویه جات ومواد پودری
  • بسته بندی تک عددی (پیلوپک)
  • بسته بندی تکنفره (ساشه )
  • بسته بندی خانگی (مینی)
  • شیرینگ پک

دستگاه های بسته بندی سلفونی

  1. دستگاه تک توزین: دارای یک ترازوی دیجیتال –سرعت بسته بندی 5، 8 بسته در دقیقه
  2. دستگاه دو توزین: دارای دو ترازوی دیجیتال، سرعت بسته بندی 10، 15 بسته در دقیقه
  3. دستگاه چهارتوزین: دارای 4 ترازوی دیجیتال، سرعت بسته بندی 15 تا 20 بسته دردقیقه
  4. دستگاه بسته بندی ده توزین: دارای 10 ترازوی دیجیتال – سرعت بسته بندی 40، 50 بسته در دقیقه
  5. دستگاه حجمی : سیستم پیمانه ای – سرعت بسته بندی 15 تا 20 بسته در دقیقه

دستگاه بسته بندی انواع ادویه جات ومواد پودری

  1. دستگاه بسته بندی پودری (داخل سلفون )
  2. دستگاه بسته بندی قوطی پرکن پودری (داخل قوطی)
  3. دستگاه بسته بندی کیسه پرکن پودری ( داخل کیسه یا کارتن برای اوزان بالاتر از یک کیلو گرم )
  4. دستگاه بسته بندی ساشه پودری ( به صورت تکنفره )
  5. دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک ( پدالی )

دستگاه بسته بندی سیل (ظروف یکبارمصرف)

دستگاه بسته بندی فویل سیل: برای سیل کردن درب ظروف پلاستیکی یکبار مصرف مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه جهت بسته بندی ( سبزی، کاهو، ترشی، سالاد، گوشت، مرغ، ماهی ، زیتون، خرما و…. )

دستگاه بسته بندی فویل سیل

دستگاه بسته بندی کیسه پرکن، کارتن پرکن

برای بسته بندی انواع مواد گرانولی (حبوبات، خشکبار، قند، چای، چیپس، چای، دمنوش و…) داخل کیسه، کارتن
دستگاه بسته بندی کارتن پرکن، کیسه پرکن : دارای دو ترازوی دیجیتالی –سرعت بسته بندی 5، 10 کیسه در دقیقه

دستگاه بسته بندی قوطی پرکن

  1. برای بسته بندی انواع مواد گرانولی (حبوبات، خشکبار، قند، چای، چیپس، چای، دمنوش و…) داخل قوطی
  2. دستگاه بسته بندی قوطی پرکن دو توزین : دارای 2 ترازوی دیجیتالی –سرعت 5، 10 قوطی در دقیقه
  3. دستگاه بسته بندی قوطی پرکن چهار توزین :دارای 4 ترازوی دیجیتالی –سرعت 10، 15 قوطی در دقیقه

دستگاه بسته بندی خانگی (مینی)

دستگاه بسته بندی خانگی به صورت تمام اتوماتیک با برق تکفاز و قابلیت جابجایی و نصب آسان توسط شرکت صنعت کاران متحد طراحی و ساخته شده است
انواع دستگاه های بسته بندی خانگی عبارتند از :

  1. دستگاه تک توزین مینی (بسته بندی انواع مواد گرانولی و….)
  2. دستگاه دو توزین مینی (بسته بندی انواع مواد گرانولی و…)
  3. دستگاه چهار توزین مینی (بسته بندی انواع مواد گرانولی و…)
  4. دستگاه حجمی مینی (بسته بندی انواع شکر، چیپس، پفک، و…)
  5. دستگاه پودری مینی (بسته بندی انواع مواد پودری و ادویه جات )

دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک (پدالی)

برای بسته بندی انواع مواد گرانولی (حبوبات، خشکبار، قند، چای، شکر، چیپس –پفک، پاپ کرن و…) به صورت نیمه اتوماتیک استفاده می شود. این دستگاه در دو مدل گرانولی و پودری ساخته می شود.
این دستگاه در محیط های کوچک کارگاهی و خانگی مورد استفاده قرار میگیرید و برق مصرفی دستگاه تک فاز می باشد.

دستگاه بسته بندی وکیوم

دستگاه بسته بندی وکیوم گروه وسیعی از بسته بندی محصولات را تحت پوشش قرار می دهد. کاربرد استفاده از این دستگاه در ادامه توضیح داده میشود.

وکیوم مواد غذایی : کاربرد این دستگاه در بسته بندی محصولاتی مانند : میگو، گوشت، انواع سبزیجات، ماهی،زیتون ، ترشی، میوه ها، آجیل و خشکبار است. دستگاه بسته بندی وکیوم جهت حفظ بافت طبیعی محصولات ذکر شده بسیار کاربرد دارد.

دستگاه بسته بندی تکنفره (ساشه)

برای بسته بندی انواع مواد پودری و گرانولی دروزنهای 5 تا 20 گرمی از دستگاه بسته بندی ساشه استفاده می شود :

  1. دستگاه ساشه پودری (نمک، شکر، سماق، ادویه، کافی میکس، قهوه، کاکائو، کاپوچینو، علی کافی، نسکافه، نستله و…)
  2. دستگاه ساشه مایع ( آبلیمو، عسل، رب، سس، روغن حیوانی، گریس، الکل، شامپو، شربت و… )
  3. دستگاه بسته بندی ساشه توزین دار (برای بسته بندی انواع مغز آجیل، تخمه آفتابگردان –بادام، پسته –فندوق و.. در اوزان 20، 50 گرمی ) دستگاه های بسته بندی با ارتفاع کوتاه مناسب برای محیط های کوچک(کارگاه، مغازه، فروشگاه، زیرزمین، پارکینگ، روستا و…)

دستگاه بسته بندی تک عددی (پیلوپک)

برای بسته بندی محصولاتی همچون ( کیک، کلوچه، بستنی، نبات شاخه ای، بیسکویت، خرما، گز، باسلوق، تنباکو، نان، سفره یکبارمصرف –ست قاشق چنگال، و کلیه قطعات و لوازمی که به صورت تک عددی بسته بندی می شود از دستگاه بسته بندی پیلوپک استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه شیرینگ پک : دستگاه شیرینگ

برای شیرینگ کردن انواع کارتن، قوطی، جعبه، بطری و….. در ابعاد و اندازه های گوناگون استفاده می شود.این دستگاه در دو مدل شیرینگ تک کابین و شیرینگ تونلی تولید می شود. این دستگاه با استفاده از سیستم حرارتی فیلم شیرینگ را به دور محصول مورد نظر می چسباند. دستگاه شیرینگ تونلی در مدلهای گازی و دو گانه سوز نیز ساخته می شود.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

دلایل استفاده از ماشین آلات ساخت شرکت صنعت کاران متحد

طیف وسیعی از انواع دستگاه بسته بندی به طور عمده در بسیاری از صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از دستگاه ها با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه ای در بسیاری از کسب و کار ها به طور عمده مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از دستگاه بسته بندی به طور قابل ملاحظه ای می تواند کیفیت محصول به دست آمده را تحت کنترل قرار دهد.

با استفاده از یک بسته بندی عالی به راحتی می توان اطمینان کافی برای نگهداری محصولات ارائه داد یک بسته بندی با کیفیت می تواند طول مدت زمان استفاده از یک محصول را ارتقا دهد و از سوی دیگر یک بسته بندی شیک و استاندارد می تواند از به وجود آمدن هرگونه آسیب فیزیکی جلوگیری کند به همین دلیل با در نظر گرفتن نوع محصولات تولیدی تهیه ی مطلوب ترین دستگاه بسته بندی امری الزامی است.

برای مواد غذایی و البته مواد مورد استفاده در صنایع شیمیایی و هر گونه محصولات دیگر تولید نوع بسته بندی خاصی مد نظر است. به گونه ای که هر کدام از انواع دستگاه بسته بندی می تواند کارایی مناسبی داشته باشد. چرخه ی تولید بدون به کار بردن یک دستگاه بسته بندی مناسب دوام نخواهد داشت زیرا محصولات با گذر زمان تا اینکه به دست مشتری برسد ممکن است کیفیت و کارایی خود را از دست دهد.

به همین دلیل به گونه ای برای ایجاد کیفیت بهتر ضروری است که مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهید.

دستگاه بسته بندی خانگی یا کارگاهی نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک هستند اما دستگاه های بسته بندی صنعتی اتوماتیک کار می کنند.

دستگاه بسته بندی خانگی که در منزل و یا در کارگاه های کوچک استفاده می شوند عموما با برق تکفاز کار می کنند اما دستگاه های بسته بندی صنعتی با برق سه فاز کار می کنند.

بر اساس نوع بسته بندی و مواد مصرفی انواع دستگاه بسته بندی در مدل های ساشه، توزین دار، پیلوپک، شیرینگ، وکیوم، سلفون کش، قوطی پرکن، کیسه پرکن و غیره تولید می شوند.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

325 دیدگاه

    • باسلام لطفا بفرمایید چ دستگاهی مد نظرتون هست تا اطلاعات اون رو خدمتتون ارسال کنم با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام برای راه اندازی کسب و کار خانگی جهت بسته بندی انواع مواد غذایی و خشکبار با فضای حدود 100متر مربع لطفا در صورت امکان کاتالوگ و لیست دستگاه های بسته بندی تان ارسال فرمایید.
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام
    لطفا قیمت دستگاههای بسته بندی خانگی و صنعتی حبوبات و غلات ، خشکبار و… به همراه متراژ مور نیاز برای نصب دستگاهها را بفرمایید
    اگه امکانش هست یه مشاوره راجع به راه اندازی خط میخواستم که در صورت امکان راه اندازی بشه

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
        • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

          پاسخ دادن
  • سلام
    بنده تازه کار و بدون تجربه هستم
    آیا بسته بندی ادویه جات بعنوان شغل دوم خوبه یعنی بازار داره
    و بهترین دستگاه با هزینه کم برا این کار کدومه؟
    ممنونم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام
    قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی به همراه یه کاتالوگ از دستگاه مورد نظر رو اگه براتون مقدور باشه برام ایمیل کنید ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
        • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

          پاسخ دادن
  • سلام خسته نباشید
    کاش‌ لیست قیمت ها روگذاشته بودید
    واینکه هردستگاه چه مقدار حدودا مکان میخوادروهم‌ذکرمیکردین.

    پاسخ دادن
    • با سلام برای دریافت کلیه قیمتها به شماره 09128402270 در واتس اپ پیام بدید تا ارسال بشه خدمتتون

      پاسخ دادن
  • سلام
    لطفا قیمت دستگاههای بسته بندی خانگی و صنعتی حبوبات و غلات ، خشکبار و… به همراه متراژ مور نیاز برای نصب دستگاهها را بفرستید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام
    لطفا قیمت دستگاههای بسته بندی خانگی و صنعتی حبوبات و غلات ، خشکبار و… به همراه متراژ مور نیاز برای نصب دستگاهها را بفرستید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام دستگاه جهت بسته بندی ترشی جات یک نفره ادویه جات نان کیک های خانگی و… میخواستم ممنون میشم دستگاه مورد نیاز و همچنین قیمت لطف بفرمایید

    09154141668واستاپ

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به واتس اپ شما ارسال میگردد لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام خسته نباشید
    لیست قیمت و کاتالوگی اگر موجود هست به این شماره بفرستید
    سپاسگزارم
    09302036007

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به واتس اپ شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام لطفا لیست قیمت و مشخصات دستگاه های بسته بندی خانگی برای اجیل و خشکبار رو ارسال کنید

    پاسخ دادن
    • 09128402270با سلام اطلاعات مورد نظر شما به پیوست ارسال میگردد لطفا ملاحظه کنید با تشکر

      پاسخ دادن
      • سلام قیمت دستگاه بسته بندی ساشه پودری SKM-۱۴۰۱ و دستگاه بسته بندی ساشه پودری شش نازل skm1605 و دستگاه بسته بندی چای کیسه ای تی بگ SKM-۱۴۰۳ ودستگاه بسته بندی ساشه مایعات مدادی SKM-۱۴۰۲

        پاسخ دادن
        • با سلام اطلاعات درخواستی شما به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

          پاسخ دادن
  • سلام . ضمن تشکر از تولید انواع دستگاههای بسته بندی لطفا با عنایت به اینکه تصمیم دارم بسته بندی انواع محصولات از جمله خشکبار ، حبوبات و ادویه جات را را راه اندازی نمایم لطفا لیست قیمت دستگاههای مورد نیاز و نیز ابعاد آنها را اعلام فرمائید . ضمنا حداقل متراژ موردنیاز برای نصب و راه اندازی این دستگاهها چقدر باید باشد؟

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفاملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام و درود لیست کُل دستگاهای موجود با قیمتشان رو ارسال بفرمایید از طریق ایمیل

    پاسخ دادن
    • سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • با سلام لطفا قیمت و مشخصات دستگاه بسته بندی حبوبات و ادویه جات (پلاستیکی و کارتونی) و متراژ مورد نیاز رو مشخص نمایید.
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام
    لطفا اطلاعات لازم جهت دستگاه های مورد نیاز بسته بندی حبوبات، خشکبار و ادویه جات (به صورت قوطی های کاغذی و پلاستیکی و…) به همراه متراژ مورد نیاز و قیمت دستگاه های فوق را برای راه اندازی یک کارگاه کوچک اعلام نمایید.
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • اطلاعات مورد نیاز شما به اسمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
    • سلام وقت بخیر لطفا لیست دستگاههای بسته بندی و قیمت دستگاه برای بنده بفرستید با تشگر

      پاسخ دادن
      • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

        پاسخ دادن
  • سلام
    دستگاه پر کن پسته خانگی میخام
    قیمت مناسب باشه فعلا میخام بصورت آزمایشی و خانگی استارت بزنم
    اگربازدهی مناسبی گرفتم امید به خدا درآینده قصد راه اندازی خط بسته بندی پسته به صورت گسترده و صنعتی دارم
    لطفا قیمت محصولات خانگی مرتبط با بسته بندی محصول پسته را ارسال بفرمایید
    و اینکه راهنمایی بفرمایید برای شروع علاوه بر دستگاه پرکن کم حجم و کوچک خانگی چه وسایلی لازم دارم
    ممنون

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات دستگاهبه ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام
    لطفا کاتالوک تمام دستگاه ها از همه نوع شون رو به همراه قیمتشون برام ایمیل کنید
    ممنون

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به پیوست ارسال میگردد لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام . ضمن تشکر از تولید انواع دستگاههای بسته بندی لطفا با عنایت به اینکه تصمیم دارم بسته بندی انواع محصولات از جمله خشکبار ، حبوبات و ادویه جات را را راه اندازی نمایم لطفا لیست قیمت دستگاههای مورد نیاز و نیز ابعاد آنها را اعلام فرمائید . ضمنا حداقل متراژ موردنیاز برای نصب و راه اندازی این دستگاهها چقدر باید باشد؟

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام . ضمن تشکر از تولید انواع دستگاههای بسته بندی لطفا با عنایت به اینکه تصمیم دارم بسته بندی انواع محصولات از جمله خشکبار ، حبوبات و ادویه جات را را راه اندازی نمایم لطفا لیست قیمت دستگاههای صنعتی مورد نیاز کامل برای فرآوری و تولید را برام ارسال کنین.ممنون

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر09128402270

      پاسخ دادن
  • امکان داره لیست قیمت تمام دستگاههای صنعتی مورد نیاز بسته بندی انواع محصولات از جمله ، حبوبات و ادویه جات ، قوه فوری ، برنج ، چای و …….. در بسته بندی های مختلف چه قوطی های کاغذی یا پلاستیکی یا کیسه های پلاستیکی
    ضمنا حداقل متراژ موردنیاز برای نصب و راه اندازی این دستگاهها چقدر باید باشد؟
    ممنونم

    پاسخ دادن
  • سلام
    دستگاه بسته بندی وکیوم برای برنج و حبوبات می خواستم، لطفا قیمت و کاتالوگ در ابعاد خانگی و نیمه صنعتی رو برام ارسال کنید

    پاسخ دادن
  • سلام
    لطفا لیست قیمت دستگاه های بسته بندی حبوبات خشکبار و مواد پودری را برای من ارسال کنید.
    متشکرم

    پاسخ دادن
  • لطفا لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و برنج رو برای من ارسال کنید با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • با سلام لطفا قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار رو برای بنده ایمیل کنید
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • با سلام
    لطفا لیست قیمت محصولات را برایم ایمیل کنید
    همچنین مشخصات مانند فضای مورد نیاز و مصرف برق هر دستگاه

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام خسته نیاشید
    لطف کنین قیمت دستگاه های خانگی برای حبوبات و محصولات گرانولی و همچنین پودری به همراه قیمت به روز برای من ارسال کنین.

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام
    امکان داره لیست قیمت تمام دستگاههای صنعتی مورد نیاز بسته بندی انواع محصولات از جمله ، حبوبات و ادویه جات ، قوه فوری ، برنج ، چای و …….. در بسته بندی های مختلف چه قوطی های کاغذی یا پلاستیکی یا کیسه های پلاستیکی
    ضمنا حداقل متراژ موردنیاز برای نصب و راه اندازی این دستگاهها چقدر باید باشد؟
    ممنونم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • سلام وقتتون بخير معذرت ميخوام مزاحم ميشم .
      امكانش هست لطف كنيد در مورد دستگاه بسته بندي خشكبار و حبوبات ( در مورد تهيه مواد اوليه،بازار يابي و ميزان در امد و حداقل متراژ موردنياز)توضيح بديد

      پاسخ دادن
      • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر 09128402270

        پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • با سلام بنده قصد دارم خط تولید خشکبار حبوبات و ادویه راه اندازی کنم لطفا قیمت دستگاه های مورد نیاز و ابعاد و متراژ مکان مورد نیاز رو بفرمایید ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال میشه خدمتتون ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام وقتتون بخیر لطف کنید کاتالوگ محصولات خودتون رو بهمراه قیمت برام ایمیل کنید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال میشه خدمتتون ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام وقت بخیر بنده میخوام بسته بندی حبوبات در خانه رو انجام بدم لطف بفرمایید تجهیزات مورد نیاز و همچنین قیمت دستگاه ها و فضای مورد نیاز رو برای بنده پیامک کنید ممنون
    09389148955

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق واتس اپ ارسال میشه خدمتتون 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام اگر میشه لیست قیمت ها رو به ایمیل بنده ارسال کنید
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • باسلام
    اگر امکانش هست قیمت دستگاه ها رو برای ایمیل من بفرستید
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام لطفا لیست قیمت های دستگاه های بسته بندی خشکبار سلیکونی رو برام ایمیل کنین

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به شماره مورد نظر واتس اپ می شود با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام قیمت دستگاه بسته بندی پودری ادویه جات و خشکبار رو به شماره 9916073688 تلگرام کنید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به شماره مورد نظر واتس اپ می شود با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام
    خواهشا کاتالوگ محصولات ب همراه قیمتشان را برای من ایمیل کنید.متشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰-۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱

      پاسخ دادن
  • سلام و هرض ادب قیمت یک دستگاه خانگی کوچک تقریبا چند هست برای بسته بندی حبوبات ممنون میشم جواب بدید و عکس دستگاه رو بفرستین ممنون

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰-۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱

      پاسخ دادن
  • با سلام لطفا ویژگی و قیمت دستگاه خانگی بسته بندی حبوبات و خشکبار را از طریق ایمیل یا واتساپ ارسال فرمایید

    09175603513

    پاسخ دادن
  • سلام لیست قیمت ماشین آلات خود به تفکیک توضیحات رو لطف کنید برای بنده ارسال کنید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر

      پاسخ دادن
  • با سلام و وقت بخیر
    آیا شما دستگاه بوجاری هم دارید؟؟
    لطفا قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار و ادویه جات ایمیل کنید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر

      پاسخ دادن
  • سلام روزبخیر میشه لطف کنید کاتالوگ و لیست قیمت رو به این شماره واتس اپ کنید . ممنونم
    09101944464

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
      با سلام اطلاعات ارسال میشه خدمتتون باتشکر

      پاسخ دادن
  • سلام…لطفا قیمت دستگاههای بسته بندی حبوبات رو با قیمت برام تو واتساپ بفرستین…
    09192711590

    پاسخ دادن
  • سلام
    قیمت دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تک توزین برای بسته بندی مواد گرانولی تا یک کیلوگرم
    بسته بندی به صورت پکینگ (دوخت پلاستیک)
    جهت کاربری خانگی
    درصورت امکان ایمیل شود
    سپاس

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام خسته نباشید لطفا لیست قیمت دستگاه های بسته بندی رو برای من ارسال کنید . باتشکر

    پاسخ دادن
    • .
      با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • با سلام. شركت تحت مديريت بنده قصد دارد در صنعت بسته بندي كالاي خوراكي سرمايه‌گزاري كرده و مقرر داشتيم كارخانه‌اي احداث كنيم. لطفن در صورت امكان مسيري جهت كسب اطلاعات و شورع همكاري مشخص فرماييد تا ريز سوالات و موارد را بررسي كنيم. با تشكر. ارادتمند فرزاد هاشم‌پور

    09355467851

    پاسخ دادن
  • سلام خسته نباشید.
    من میخوام خط فراوری و بسته بندی خشکبار رو راه اندازی کنم . لطفا قیمت و مدل دستگاه هایی ک میتونم استفاده کنم رو ایمیل کنید . ممنونم
    متراژ مورد نظرتون واسه خط کامل چقدر هست ؟

    پاسخ دادن
  • سلام ما برای مجموعه ی خودمون نیاز به دستگاه بسته بندی حبوبات و چای و قند و شکر و.. داریم سرعت برامون مهم نیست چون عجله ای برای بسته بندی نداریم.
    ممنون میشم قیمت دستگاه ها و کاتالوگ برای بنده ایمیل کنید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷

      پاسخ دادن
  • سلام لطفا قیمت دستگاه های بسته بندی حبوبات را اعلام بفرمائید از طریق واتساپ به شماره 09193275991 ممنون

    پاسخ دادن
  • سلام وقت بخیر
    لیست قیمت و کارایی دستگاەهای بستە بندیرو میخواستم ، ممنون میشم واسم ایمیل کنید.

    پاسخ دادن
    • البتە دستگاهی برای بستە بندی بە صورت تک نفرە و بستەهای بزرگتر ، بستە بندی سماق و ازین قبیل

      پاسخ دادن
      • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید

        پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام لطفأ لیست قیمت دستگاه های خانگی رو واسم بفرستید
    مخصوصأ جهت بسته بندی ادویه جات
    سپاس

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر09128402270

      پاسخ دادن
      • با سلام اطلاعات دستگاه به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید 09128402270

        پاسخ دادن
  • سلام
    یک خط بسته بندی ادویه جات 10 تا 1000 گرم
    و بسته بندی و تولید دم نوش و چای کیسه ای
    راه اندازی کنیم
    کاتالوگی از محصولاتتون رو می تونیم داشته باشیم
    البته به همراه قیمت
    در ضمن پیشنهاد شما رو هم برای این کهر در حد یک کارگاه معمولی می خواستم داشته باشم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام
    لطفا قیمت دستگاههاتون رو به من ایمیل بفرمایید.
    موفق باشید انشالله
    با احترام

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر

      پاسخ دادن
  • سلام.لطفا قیمت دستگاه ها و مقدار فضای مورد نیاز و میزان توانایی بسته بندی کردن در روز
    رو هم بذارید.ممنون

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام و وقت بخیر
    اگه امکان داشته باشه اندازه دستگاها، قیمت ها وحداقل مساحت مکان مورد نیاز برای دستگاها رو برام بفرستین چند وقته میخوام یه همچین کاری رو راه بندازم سایت شماره دیدم ممنون میشم از راهنمایتون

    پاسخ دادن
    • اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • آبا دستگاه قسطی هم میفروشید با چک و ضمانت معتبر
    تلفن تماس۰۹۱۶۹۹۱۱۱۵۹
    اینجانب نوری هستم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر09128402270

      پاسخ دادن
      • سلام وقتتون بخیر لطف کنید کاتالوگ محصولات خودتون رو بهمراه قیمت برام ایمیل کنید بسیار ممنون

        پاسخ دادن
        • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰-۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱

          پاسخ دادن
  • با سلام لطفا ویژگی دستگاه خانگی بسته بندی حبوبات و خشکبار بفرستید
    قیمت کل خط
    و …

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام و عرض ادب و خسته نباشید بنده از کردستان عراق مزاحم میشم میخواستم در مورد قیمت دستگاه با شما حرف بزنم من خودم الان کردستان عراق از زندگی می کنم من شماره برای شما میزارم تو واتساپ بتونیم با هم حرف بزنیم تا بتونم قیمت دستگاه رو بگیرم از شما خرید کنم بسیار سپاسگزارم
    ۰۰۹۶۴۷۷۰۶۱۷۶۳۵۲

    پاسخ دادن
  • سلام قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و ادویجات پت و سلفون و دستگاهایی که در حال حاضر موجود دارید لطفا بزارید ایمیل من

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر

      پاسخ دادن
    • با سلام وقت بخیر اطلاعات لازم به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر

      پاسخ دادن
  • سلام بنده یک دستگاه بسته بندی حبوبات تک توزین صنعتی می‌خوام لطفاً مدل های مختلف با ویژگی ها و کارایی که دارند با قیمت دستگاه برام داخل جیمل ارسال کنید …نحوه پرداخت پول که نقدی یا چکی توضیح بدین ممنون

    پاسخ دادن
  • سلام لطفا کاتالوگ و لیست قیمت کلیه دستگاه های صنعتی و خانگی را برای من ایمیل کنید. با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام مطالب بسیار مفید و عالی بودن لطفا قیمت دستگاه بسته بندی حبوباتو میخواستم ممنون

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات از طریق ایمیل ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام کاتالوگ ولیست قیمت های دستگاه های پودر پرکن رو واسم تو تلگرام یا واتساپ بفرستین

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام. برای بسته بندبی ادویه میخواستم قیمت دستگاه یا دستگاه هاتون رو بدونم
    لطفا برام ارسال کنید

    پاسخ دادن
  • باسلام بی زحمت قیمت دستگاه بسته بندی چهار توزین و دو توزین غلات،حبوبات و خشکبار رو واسم ایمیل کنید….باتشکر از شما

    پاسخ دادن
  • سلام قیمت دستگاه برای بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل را می خواستم، نام دستگاه با قیمت، و نحوه خرید دستگاه

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر09128402270

      پاسخ دادن
  • باسلام خسته نباشید لطفا قیمت دستگاه هاتون رو به ایمیل بنده ارسال بفرمایید. باتشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر02644526601

      پاسخ دادن
      • سلام وقت بخیر
        بنده تصمیم دارم بسته بندی انواع محصولات از جمله خشکبار ، حبوبات و ادویه جات، خرما را راه اندازی کنم لطفا لیست قیمت دستگاههای مورد نیاز و نیز ابعاد آنها را اعلام فرمائید . ضمنا حداقل متراژ موردنیاز برای نصب و راه اندازی این دستگاهها چقدر باید باشد؟ نحوه وشرایط خرید دستگاه چگونه است؟

        پاسخ دادن
        • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

          پاسخ دادن
    • سلام. دستگاه بسته بندی حبوبات میخواستم از نوع خانگی. فضای مورد نیاز چقدر باید باشه؟ واقعیتش میخواستم درآمدی حدود ماهانه ۵تا۶ تومن برا خانوادم مهیا کنم. راهنمایی بفرمایید. ممنون

      پاسخ دادن
      • با سلام دستگاه جهت بسته بندی ترشی جات یک نفره ادویه جات نان کیک های خانگی و… میخواستم ممنون میشم دستگاه مورد نیاز و همچنین قیمت لطف بفرمایید

        09154141668واستاپ

        پاسخ دادن
        • با سلام اطلاعات دستگاه به پیوست ارسال میگردد لطفا ملاحظه کنید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

          پاسخ دادن
    • سلام لطفا لیست و قیمت دستگاههای بسته بندی خشکبار (بصورت کارتن و قوطی) را اعلام بفرمایید

      پاسخ دادن
      • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

        پاسخ دادن
  • سلام وقت بخیر لطفا بروشور اطلاعات کامل و جزئیات کلیه دستگاههای بسته بندی به همراه قیمت و شرلیط فروش رو برای اینجانب ارسال بفرمایید با تشکر
    همراه در واتساپ و تلگرام 09151603263

    پاسخ دادن
  • سلام- خواهشا قیمت دقیق دستگاههای بسته بندی حبوبات- خشکبار و سایر دستگاههای که نیاز یک تولیدی و بسته بندی است به تفکیک برام ارسال بفرمایید- سپاسگزارم
    ایمیل H.moradirad.1367@gmail.com
    همراه 09186197598

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات از طریق واتس اپ ارسال میشه خدمتتون 09128402270-02644526601

      پاسخ دادن
  • سلام وقت بخیر
    قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات وخشکبار
    برا شروع یه کارگاه کوچک رو بفرمایید
    ممنون وسپاس

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال شد ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • لطفا قیمت دستگاها رو برای شماره وایبر و واتساپ من بفرسید
    009647703535366
    سلیمانیه عراق

    پاسخ دادن
    • -۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید

      پاسخ دادن
    • سلام وقتتون بخیر لطف کنید کاتالوگ محصولات خودتون رو بهمراه قیمت برام ایمیل کنید بسیار ممنون موفق و سربلند باشید انشاالله

      پاسخ دادن
  • سلام .لطفا با عنایت به اینکه تصمیم دارم بسته بندی انواع محصولات از جمله خشکبار ، حبوبات و ادویه جات را را راه اندازی نمایم لطفا لیست قیمت دستگاههای مورد نیاز و نیز ابعاد آنها را اعلام فرمائید . ضمنا حداقل متراژ موردنیاز برای نصب و راه اندازی این دستگاهها چقدر باید باشد؟

    پاسخ دادن
    • -۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید

      پاسخ دادن
  • با عرض سلام وخسته نباشید .
    لطفا قیمت دستگاه را برای من ایمیل نمایی با تشکر. میرزایی

    پاسخ دادن
  • با سلام و عرض ادب
    در مورد راه اندازي خط توليد بسته بندي حبوبات در يك فضاي تقريبا 100 متري لطفا راهنمايي بفرماييد كه استفاده از چه دستگاهي مناسب تر است و ميزان هزينه براي راه اندازي خط توليد چقدر است

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام وقتتون بخیر
    من میخوام خط تولید بسته بندی راه اندازی کنم
    ممنون میشم اطلاعاتی درمورد دستگاه ها برام ارسال کنید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام لطفاً قیمت راه اندازی یک خط تولید بسته‌بندی حبوبات در یک کارگاه کوچک را سال کنید

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات دستگاه به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید با تشکر

      پاسخ دادن
  • سلام
    من قصد راه اندازی کارگاه بسته بندی حبوبات به صورت صنعتی و اتوماتیک را دارم . لطف می کنید دستگاه های مورد نیاز بنده و قیمت آنها را به روز برام بفرستین . همین طور متراژ مکانی که لازم دارم . سپاس

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام
    من قصد دارم توسط وام اشتغال روستائی یک کارگاه برای یک خط بسته بندی برای حبوبات و خشکبار راه اندازی کنم.
    می خوام لیست کامل دستگاه های مورد نیاز رو با قیمت هاشون برام ارسال کنید.
    ممنون از شما
    09170808281
    09173737376

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
      • سلام. هزینه های راه اندازی یک خط تولید کنسرو و یک خط بسته بندی رو میخواستم بدونم. ممنون

        پاسخ دادن
        • با سلام خط کنسرویجات در حال حاضر کار نمیکنیم لطفا با همکاران دیگه تماس بگیرید با تشکر 09128402270

          پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • سلام خسته نباشید لطفا لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات هم خانگی و هم صنعتی را ایمیل بفرمایید،در صورت امکان توضیح کوچکی در مورد هر کدوم بفرمایید
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • سلام . حداقل بودجه مورد نیاز برای راه اندازیی یک خط بسته بندی حبوبات برای بنده ایمیل بفرمایید.بودجه برای خرید دستگاه منظورم هست

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • لطفا لیست قیمت دستکاههای بسته بندی حبوبا و خشکبار خانکی و کارگاهی را اعلام نمایید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات دستگاه بسته بندی از طریق ایمیل ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام.
    لطفا لیست قیمت های دستگاه های خود را برای بنده ارسال کنید. برای هر دستگاه حداقل متراژ مورد نیاز چند متر است؟
    سپاس

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات دستگاه بسته بندی از طریق ایمیل ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام و خسته نباشید
    لطفا قیمت دستگاه های خط کامل بسته بندی کارگاه کوچک برای من ارسال کنید
    ممنون

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام . ضمن تشکر از تولید انواع دستگاههای بسته بندی لطفا با عنایت به اینکه تصمیم دارم بسته بندی انواع محصولات از جمله خشکبار ، حبوبات و ادویه جات را را راه اندازی نمایم لطفا لیست قیمت دستگاههای مورد نیاز و نیز ابعاد آنها را اعلام فرمائید . ضمنا حداقل متراژ موردنیاز برای نصب و راه اندازی این دستگاهها چقدر باید باشد؟

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
        • سلام لطف می کنید قیمت دستگاه بسته بندی خانگی مناسب که بتونه تا حدودی هم ادویجات وهم حبوبات رو ساپورت کنه با ذکر ابعادش معرفی کنید، واینکه چک معتبر هم قبول می کنید

          پاسخ دادن
          • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      • با سلام و خسته نباشید لطفا قیمت دستگاههای بسته بندی مشابه را برای اینجانب نیز ارسال بفرمایید و جهت گرفتن مشاوره با چه شماره ای در تماس باشیم

        پاسخ دادن
        • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

          پاسخ دادن
  • سلام
    لطفا قیمت دستگاه بسته بندی خانگی حبوبات، ظرفیت و محدودیت های دستگاه رو هم بفرمایین
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر

      پاسخ دادن
  • سلام وقت بخیر میشه لطفا لیست قیمت دستگاههای بسته بندی حبوبات واسم ایمیل کنین با تشکر

    پاسخ دادن
    • ا سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰ب

      پاسخ دادن
  • سلام لطفا لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات برای من ایمیل کنین با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات از طریق شماره موبایلی که ارسال کردید برای شما ارسال میگردد با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • و اینکه هر دستگاه به چند نفر نیروی نیروی انسانی برای بسته بندی نیاز دارد؟

    پاسخ دادن
  • با سلام و خسته نباشید لیست قیمت دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار رو میخواستم لطفآ ایمیل کنید
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر

      پاسخ دادن
  • سلام
    لطفا قیمت دستگاه بسته بندی ادویه جات سلفونی رو برام ایمیل کنید
    هم اتوماتیک هم نیمه اتوماتیک
    مچکرم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام. لطفا قیمت دستگاه ۲ توزین و ۴توزین تمام اتوماتیک رو برای بنده بفرستید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال گردید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام عزیز خسته نباشید…من میخوام کار بسته بندی حبوبات رو از منزل شروع کنم خواستم اگه امکانش هست قیمت دستگاه مناسب واسه این کار رو برام بفرستید و یه فیلم هم از دستگاهتون برام ارسال کنید…ممنون۰۹۱۷۸۳۰۵۲۲۱

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق واتس اپ ارسال میگردد با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام لطفا لیست قیمت خط کامل انواع بسته بندی حبوبات رو برای من ارسال کنید ممنون

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعاتت مورد نظر از طریق ایمیل ارسال گردید با تشکر 09128402270-02644526601

      پاسخ دادن
  • لطفا لیست قیمت دستگاه های بسته بندی حبوبات و ادویه رو برای من ارسال کنید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر از طریق واتس اپ ارسال میشود با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
      • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

        پاسخ دادن
  • با سلام، لطف کنید قیمت دستگاه های کیسه و کارتن پرکن حبوبات را برای اینجانب ارسال کنید.

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به پیوست ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام لطفا قیمت و مشخصات دستگاه بسته بندی 20 گرمی را برایم ارسال نمایید
    باتشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام لطفا مشخصات محصولی که میخواهید بسته بندی کنید رو ارسال بفرمایید از طریق ایمیل پاسخگو هستیم با تشکر 09128402270-02644526601

      پاسخ دادن
      • سلام لطفاً قیمت راه اندازی یک خط تولید بسته‌بندی حبوبات در یک کارگاه کوچک را سال کنید

        پاسخ دادن
        • اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید 09128402270

          پاسخ دادن
    • سلام لطفاً قیمت دستگاه ساشه رب تا هفتاد گرم و اینکه پس از عقد قرارداد تا چند روز دستگاه تحویل داده می شود.ممنون.

      پاسخ دادن
      • با سلام و سپاس از شما اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

        پاسخ دادن
  • با سلام قیمت های یک خط کامل برای بسته بندی حبوباترو میخواستم واسه خرید لطفا ایمیل بفرمایید
    سپاس

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید با تشکر
      09128402270

      پاسخ دادن
    • با سلام دستگاه جهت بسته بندی ترشی جات یک نفره ادویه جات نان کیک های خانگی و… میخواستم ممنون میشم دستگاه مورد نیاز و همچنین قیمت لطف بفرمایید

      09154141668واستاپ

      پاسخ دادن
      • با سلام اطلاعات دستگاه به پیوست ارسال میگردد لطفا ملاحظه کنید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

        پاسخ دادن
    • یبا سلام اطلاعات درخواستی شما به شماره واتس اپ ارسال می شود.

      پاسخ دادن
  • باسلام،
    لطفا قیمت و کاتالوگ و شرایط خرید واسه بنده ارسال کنید،
    با تشکر
    09387419498

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر از طریق واتس اپ ارسال شد با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر شما به ایمیلتان ارسال گردید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام خسته نباشید
    لیست قیمت یا کاتالوگی اگر موجود هست به این شماره بفرستید
    سپاسگزارم
    ۰۹۱۱۷۷۵۲۱۶۳

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر از طریق واتس اپ ارسال میشود 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام
    لطفا ارسال لیست قیمت
    به این شماره
    تلگرام یا واتساپ
    ۰۹۳۸۹۵۹۲۷۰۰

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق واتس اپ ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام و خسته نباشید
    لطفا قیمت دستگاههای مرتبط با بسته بندی و وکیوم مرتبط با خشکبار و حبوبات رو برای بنده ارسال کنید

    با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام و سپاس از شما اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید 02644526601-09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام و عرض ادب
    جهت بسته بندی محصولاتی شبیه آلو بخارا از چه دستگاهی باید استفاده کرد؟ و قیمت دستگاه چند می باشد؟ دستگاهی که معرفی می کنید صرفاً برای بسته بندی یک محصول قابل استفاده است؟

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات لازم از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر 09128402270-02644526601

      پاسخ دادن
  • روز بخیر جهت بسته بندی خشکبار،سبزیجات تازه،سبزیجات خشک،ادویجات نیاز به قیمت دستگاههای تمام اتوماتیک دارم،ممنون میشم ایمیل کنید،با سپاس

    پاسخ دادن
  • سلام لطفا قیمت دستگاه های بسته بندی پسته و همین دستگاه تف کن رو برام ایمیل کنید با تشکر بنده مصر ب خرید هستم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظرتون به آدرس ایمیلتون ارسال شد لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • لطفا لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل رو برام ایمیل کنید ولطفا ذکر کنید چه دستگاههایی نیاز است و اینکه کلا چه میزان سرمایه می خواد

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام، لطفا در مورد تفاوت عملکرد دستگاه بسته بندی حبوبات با دستگاه بسته بندی خشکبار توضیح بدهید
    من تمایل دارم یکسری از ماشین الات بسته بندی را تهیه کنم و در منزل این کار را انجام بدهم، چه ویژگی هایی برای راه اندازی کسب و کار خانگی بسته بندی در خانه وجود داره که باید رعایت کنیم.
    پیشاپیش از شما تشکر میکنم

    پاسخ دادن
  • لطفا لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل رو برام ایمیل کنید ولطفا ذکر کنید چه دستگاههایی نیاز است و اینکه کلا چه میزان سرمایه می خواد

    پاسخ دادن
    • سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید
      ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
      • باسلام وخسته نباشید,من کار بسته بندی حبوبات خشکبار ومواد پودری بصورت دستی انجام میدم لطفا دستگاههای مورد نیاز جهت بسته بندی این اقلام در مقاس تولید کم وخانگی رو با ذکر قیمت برام بفرستین فعلا نمیتونم زیاد هزینه کنم ممنونم

        پاسخ دادن
        • اطلاعات مورد نیاز به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

          پاسخ دادن
          • سلام لطفاً قیمت راه اندازی یک خط تولید بسته‌بندی حبوبات در یک کارگاه کوچک را سال کنید

          • اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید 09128402270

    • سلام اطلاعات مود نظر برای شما ارسال گردید ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
      • با سلام اطلاعات درخواستی به پیوست ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

        پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =