صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار و آجیل

حبوبات و خشکبار از محصولات پر مصرفی هستند که مناطق وسیعی از کشور زیر کشت این محصولات هستند.
همچنین تنوع بالای این محصولات و لزوم بسته بندی مناسب برای فروش در بازار های داخل و صادرات به خارج از کشور بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

از این رو شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که چگونه یک کارگاه بسته بندی تاسیس کنید؟
خطوط فرآوری و بسته بندی حبوبات و خشکبار شامل دستگاه های متعددی می باشند.
 

فرآیند بسته بندی حبوبات و خشکبار

برای بسته بندی انواع حبوبات و خشکبار ابتدا باید این محصولات را تمیز کرده و جداسازی نموده و برای بسته بندی آماده کنیم. برای این منظور از دستگاه های بوجاری برای سایزبندی و جداسازی و تمیز کردن محصولات، دستگاه نوار نقاله دستچین برای بازبینی مجدد محصول و دستگاه پولیش برای براق کردن و جلادادن انواع حبوبات استفاده می شود.
همچنین برای تفت دادن آجیل خام و طعم دار کردن آن نیز از دستگاه تفت و وشورکن و دستگاه میکسر طعم استفاده می شود.


 

دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار

برای بسته بندی کردن حبوبات و خشکبار معمولا از دستگاه های بسته بندی توزین دار استفاده می شود.

این دستگاه ها براساس وزن کردن محصول عمل می کنند این دستگاه ها می توانند از 20 گرم تا یک کیلوگرم بسته بندی کنند.
انواع حبوبات (نخود، لوبیا، ماش، غلات، عدس، لپه و…) و انواع خشکبار (پسته، بادام، تخمه آفتابگردان، میوه خشک، سبزی خشک، آلو خشک، قیصی، برگ زرد آلو و… را با این دستگاه های می توان بسته بندی کرد.
 
دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار و آجیل
 

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به تک فاز بودن دستگاه اشاره کرد که به آسانی در داخل منازل و کارگاه ها و… به کار می رود. همچنین قابلیت تغییر ساختار دستگاه و مونتاژ مجدد آن نیز وجود دارد و در مکان هایی مثل زیر زمین قایل استفاده است.
صفحه نمایشگر لمسی، منوی چهار زبانه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش نیز شامل این دستگاه ها می باشد. این دستگاه ها در مدل های دو توزین، چهار توزین، ده توزین بر حسب ظرفیت تولید و سرعت بسته بندی ساخته می شوند.

شرکت صنعت کاران متحد سازنده ماشین آلات خط فرآوری و بسته بندی حبوبات و خشکبار آماده است تا شما را در راه اندازی کسب و کار بسته بندی در هر نقطه از کشورمان یاری کند.

از تجربه‌ی کارشناسان صنعت کاران برای انتخاب بهترین محصول با بودجه و معیارهای مورد نظر خود استفاده کنید.

 

شما می توانید میزان سرمایه، فضای در دسترس، میزان تولید و… را برحسب کاری که می خواهید انجام دهید با کارشناسان ما در میان بگذارید تا مناسب ترین و بهترین دستگاه بسته بندی را متناسب با بودجه و معیارهای مورد نظر تان به شما معرفی کنیم.
هدف ما کسب رضایت مشتریان محترم و همراهی آنها برای رسیدن به مناسب ترین انتخاب است.

اگر قصد خرید دستگاه های بسته بندی مواد غذایی (حبوبات، خشکبار، ادویه جات، سبزیجات، خرما، قند، چای و دمنوش های گیاهی، چیپس، پفک، پاپ کرن) را دارید حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا خرید مطمئنی را تجربه کنید.
 
 

بیشتر بخوانید:

  1. استعلام قیمت ماشین آلات
کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =