صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

قیمت دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن

برای خشک کردن انواع میوه -سبزی-گیاهان دارویی-صیفی جات- مواد شیمیایی مرطوب-خرما-کشک-لواشک و…. نیاز به دستگاه خشک کن داریم . اما یک دستگاه میوه خشک کن چه ویژگی هایی دارد؟ چه مدل دستگاه میوه خشک کن خریداری کنیم ؟ با چه قیمتی دستگاه میوه خشک کن خریداری کنیم ؟ اینها سوالاتی هست که در این مقاله به آنها می پردازیم در کشور ما خشک کردن میوه یکی از مشاغل در حال رشد به شمار می آید و با توجه فراوانی تولید میوه و سبزی از رونق بسیار بالایی برخوردار است . کاربرد دستگاه خشک کن متنوع می باشد و در فصول مختلف به تناسب شرایط کشت محصولات می توانید از آن استفاده کنید . در سال های اخیر مصرف چیپس میوه یا میوه خشک در ایران مورد استقبال عموم بسیاری از مردم قرار گرفته است و وارد بازار تنقلات شده‌ است. چیپس میوه در عین خوشمزه گی، بسیار مقوی بوده و به عنوان تنقلات سالم از آن میتوانند استفاده نمود، دستگاه میوه خشک کن استاندارد علاوه بر حفظ ارزش های غذایی میوه در نگهداری و ماندگاری طولانی مدت این محصول تاثیر فراوانی دارد. مخلوط آجیل با میوه های خشک و سرو آنها در میهمانی به عنوان تنقلات، به یکی از محصولات پرترفدارد در سال های اخیر تبدیل شده است. در حال حاضر تولیدات زیادی در سراسر جهان به تولید میوه های خشک، به روش های مختلف پرداخته و درصدد تامین این محصول گران و پر سود برای بازار برآمده اند. دستگاه میوه خشک کن تولید این محصول با دستگاه میوه خشک استاندارد می تواند سود آوری مناسبی را نصیب تولید کننده داخلی کرده و مانع واردات میوه خشک از کشورهایی مانند تایلند به ایران می شود و در نتیجه کارآفرینی بسیار سودآوری برای شما میباشد. شرکت صنعت کاران متحد به مدد تیم طراحی و ساخت خود، دستگاه میوه خشک کن را با بالاترین استاندارد های روز که مطابق با اصول بهداشتی و صنعتی می باشد تولید و راه اندازی می نماید. با کمک این ماشین آلات میوه خشک کن، تولید کنندگان می توانند با بهترین قیمت و هزینه، بیشترین بازدهی را داشته باشند. با دستگاه خشک کن میوه میتوان انواع میوه مانند خرمالو، آلو، پرتغال، سیب، توت فرنگی، آلبالو، زنجبیل، کیوی، آلوچه، موز، آناناس، توت، سیر، موسیر، خرما، جوانه گندم و حتی پیاز و گوجه و… را خشک نمود.

فرآیند تولید میوه خشک در دستگاه میوه خشک کن یا خشک میوه :

برای خشک کردن نیاز به ایجاد هوای گرم داریم تا رطوبت میوه را خارج کرده و آن را خشک کنیم  در دستگاه های خشک کن  میوه معمولا هوای گرم در یک کوره تولید شده و توسط فن های دمنده داخل سینی ها چرخش پیدا می کند و باعث خشک شدن میوه می گردد .

ظرفیت تولید دستگاه خشک کن :

ظرفیت تولید دستگاه های میوه خشک کن براساس دو معیار اساسی مشخص می شود یکی میزان ورودی میوه یا سبزی تازه و دیگری میزان خروجی میوه خشک یا سبزی خشک است . بنابراین باید توجه داشته باشید که براساس نوع اسلایس میوه و حجمی که اشغال می کند و همچنین ابعاد سینی ها وروردی هر خشک کن متفاوت است بعنوان مثال برای میوه ای مثل آلبالو هر سینی شاید ظرفیت 3 کیلو آلبالو داشته باشد در حالی که برای میوه سیب همین سینی یک کیلو گنجایش دارد . بنابراین نوع میوه و اندازه آن هم در تعیین ظرفیت خشک کن ها موثر است .

میزان خروجی دستگاه میوه خشک کن و سبزی چه قدر است ؟

با توجه به تبخیر رطوبت بطبع وزن نهایی محصول کاهش می یابد وزن خروجی سبزیجات خشک با وزن خروجی میوه های خشک نیز تفاوت دارد.معمولا این مقدار خروجی برای میوه ای مثل سیب ،هر ده کیلو ورودی یک کیلو میوه خشک به شما تحویل می دهد. پس برای خرید دستگاه خشک کن متناسب با نیاز خود باید بدانید که چه میزان ورودی یا چه میزان خروجی مدنظر شما است تا طبق آن بتوانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید .

نوع سوخت دستگاه میوه خشک کن چیست ؟

این دستگاه ها می توانند در مدلهای گازی- گازوئیلی-برقی تولید شوند . گرمای مورد نظر دراین دستگاه ها از طریق مشعل گازسوزیا گازوئیل سوز و یا المنت های برقی تامین می شود . بنابراین در هر محیطی می توان از این دستگاه ها استفاده کرد .

میزان مصرف سوخت و برق دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن چه قدر است ؟

میزان مصرف گاز این دستگاه متناسب با نوع مشعل استفاده شده در آن است .اطلاعات کامل مصرف سوخت مشعل را می توانید از کارخانه های تولید کننده آن به دست آورید . میزان مصرف برق دستگاه  هم بسته به تعداد موتور استفاده شده در دستگاه می باشد که بین 1.5 کیلو وات تا 3 کیلو وات در ساعت می باشد .

دستگاه خشک کن میوه از چه موادی ساخته می شود ؟

دستگاه خشک کن میوه و سبزی معمولا از شاسی آهنی با ورقهای آهنی یا گالوانیزه با پوشش رنگ الکترو استاتیک ساخته می شود . در مواردی با توجه به نیاز خریدار می توان این دستگاه را از جنس تمام استیل نیز ساخت.

جنس سینی های دستگاه میوه خشک کن چیست ؟

جنس سینی ها متناسب با نوع محصولی که میخواهید خشک کنید متفاوت است . برای خشک کردن سبزیجات معمولا از سبد های پلاستیکی مشبک با سوراخهای ریز استفاده می شود و برای خشک کردن میوه جات از توریهای مشبک با سوراخهای درشت تر استفاده می شود جنس توری ها معمولا فلزی یا تمام استیل می باشد .

ابعاد دستگاه های خشک کن چگونه است ؟

این دستگاه ها در دو مدل خشک کن صنعتی و خشک کن خانگی ساخته می شود . خشک کن های خانگی معمولا طوری طراحی می شوند که در محیط های خانگی با ارتفاع کوتاه و بر ق تک فاز نیز بتوان از آن استفاده کرد . دستگاه های خشک کن صنعتی هم با طول بیشتر از دومتر و عرض بالای یک متر ساخته می شوند .

چه نوع عایق حرارتی در دستگاه های خشک کن میوه و سبزی استفاده می شود ؟

معمولا عایق مورد استفاده در این دستگاه از نوع پشم شیشه یا پشم سنگ می باشد که در ضخامت های مختلف 4 یا 5 سانت موجود می باشد .

انواع دستگاه های خشک کن :

دستگاه های خشک کن به دو مدل کلی تقسیم می شود : دستگاه های خشک کن که براساس سیستم هوای گرم عمل می کنند و دستگاه های خشک کن تحت خلا

دستگاه خشک کن کابینتی :

دستگاه های خشک کن میوه در سیستم هوای گرم دارای مدل های مختلف می باشد . از جمله دستگاه های خشک کن کابینتی یا کابینی که در مدل های تک کابین-دو کابین-چهارکابین و….ساخته       می شود. این دستگاه ها بر اساس ابعاد آنها دارای ظرفیت های مختلفی هستند و می توانید هر کدام از این مدل ها رو انتخاب کنید .

دستگاه خشک کن کانتینیوس:

دستگاه خشک کن کانتینیوس که در مدلهای خشک کن کانتینیوس نواری و خشک کن های کانتینیوس می باشد . تفاوت این خشک کن ها در ابعاد و اندازه دستگاه و همچنین میزان ظرفیت ورودی آنها می باشد البته مدل های دیگر خشک کن مانند دستگاه خشک کن دوار- دستگاه خشک کن گردان- دستگاه خشک کن صنعتی و دستگاه خشک کن خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرند .

دستگاه تولید میوه خشک :

ماشین آلاتی که برای تولید میوه خشک کاربرد دارند عبارتند از : دستگاه وان شستشو تمام اتوماتیک: برای شستشو انواع سبزیجات و میوه جات و گیاهان دارویی دستگاه آبگیر سانتریفیوژ: برای آبگیری سبزی و گیاهان دارویی بعد از شستشو دستگاه نوار نقاله آبگیر : برای آبگیری میوه بعد از شستشو دستگاه بلانچر : برای شستشو و آنزیم زدایی میوه و سبزیجات دستگاه اسلایسر میوه : برای ورقه ورقه کردن و اسلایس میوه دستگاه خشک کن میوه : برای خشک کردن انواع میوه و سبزی و گیاهان دارویی

مشخصات دستگاه های خشک کن :

    1. جنس بدنه آهن با پوشش رنگ الکترو استاتیک یا تمام استیل
    2. جنس سبدها : پلاستیکی نسوز یا تمام استیل
    3. درای تابلو برق با قابلیت دماسنج-رطوبت سنج-تایمر و…
    4. نوع سوخت: مشعل گازی-مشعل گازوئیلی-المنت برقی
    5. دارای گاری چرخدار جهت حمل و نقل آسان
    6. قابلیت تنظیم درجه حرارت و درجه رطوبت

دستگاه بسته بندی میوه خشک :

برای بسته بندی انواع میوه خشک-سبزی خشک-گیاهان دارویی –صیفی جات خشک و… از دستگاه های بسته بندی متنوع می توانید استفاده کنید .بنابر نوع لفاف بسته بندی می توان دستگاه بسته بندی متناسب با آن را انتخاب کنید . دستگاه های بسته بندی توزین دار( دستگاه بسته بندی دو توزین-دستگاه بسته بندی چهار توزین- دستگاه بسته بندی ده توزین – دستگاه قوطی پرکن دو توزین-دستگاه قوطی پرکن چهار توزین –دستگاه بسته بندی وکیوم- دستگاه بسته بندی فویل سیل) دستگاه کیسه پرکن- دستگاه کارتن پرکن

چه محصولاتی را میتوان با  دستگاه خشک کن میوه و سبزی خشک کرد؟

دستگاه خشک کن میوه وسبزی دارای کاربرد فراوانی می باشد از جمله :
      1. تولید میوه خشک (چیپس میوه): انواع میوه ها از جمله ( سیب-گلابی-پرتقال-کیوی-انبه –نارگیل –برگه زردآلو-قیصی-گیلاس-آلبالو-توت فرنگی-توت سفید-انگور-خرمالو و….)
      2. تولید سبزی خشک: انواع سبزیجات از جمله(شوید-گشنیز-جعفری و..)
      3. تولید گیاهان دارویی: انواع گیاهان دارویی (گل گاوزبان-بوماداران و….)
      4. تولید چایی :خشک کردن انواع چای سبز
      5. تولید صیفی جات خشک : پیازخشک-سیرخشک-گوجه خشک-موسیرخشک و…
      6. تهیه لواشک : برای تولید لواشک و پوره میوه جات —–
      7. تولید کشک یا غذاهای محلی (ترخینه و… )
      8. خشک کردن انواع مواد شیمیایی مرطوب و کلیه موادی که نیاز به خشک شدن دارند .
      9. تهیه چیپس خرما (خشک کردن خرما) و…

انواع مختلف دستگاه میوه خشک کن ؟

دستگاه میوه خشک کن در دو دسته ی جداگانه از جمله جریان افقی و جریان عمودی ساخته می شود که عملکرد هر کدام از انواع این دستگاه ها متفاوت است و در صنایع غذایی با توجه به نیاز های موجود می تواند در اولویت خرید قرار گیرد. زمان خرید این محصولات در نظر گرفتن نکاتی چون، توزیع و گردش گرما اندازه گنجایش کاربری آسان صدا توان مصرفی گستره ی دمایی نقش مهمی در انتخاب مناسب ترین محصول خواهد داشت. دمای لازم برای خشک کردن مواد غذایی مختلف نیز با هم متفاوت دارند به گونه ای که اگر در شرایط خاص خشک نشود می تواند کیفیت خود را در مدت زمان کمی از دست بدهند.

فرآیند دستگاه میوه خشک کن یا دستگاه خشک کن میوه

ظرفیت های موجود در فرایند خشک نمودن میوه جات فاکتورهای متعددی را در بر میگیرد. حرارت وارد شده به هر نوع میوه و پخت آن باید در نظر گرفته شود تا موجب خرابی و یا پختگی و سوختگی محصول نشود. عملکرد دستگاه میوه خشک کن استاندارد شرکت صنعت کاران متحد به گونه ای است که حرارت را به صورت غیر مستقیم و کاملا یکنواخت به تمام سینی ها منتقل نموده و بدین صورت میوه تغییر رنگ نداده و ویتامین های موجود در آن حفظ می شود. دستگاه های خشک کن میوه به دو روش کلی صنعتی و خانگی تقسیم می شوند:

دستگاه میوه خشک کن صنعتی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی برای تولیدکنندگان با حجم بالا میتواند بهترین گزینه باشد. تولید کنندگانی که قصد صادرات و فروش عمده چیپس میوه را دارند می توانند با دستگاه های اتوماتیک شرکت صنعت کاران متحد محصول تولیدی را به بهترین شکل فراوری و عرضه نمایند.

انواع دستگاه میوه خشک کن

        1. انواع دستگاه های میوه خشک کن صنعتی
        2. دستگاه میوه خشک کن تک کابین
        3. دستگاه میوه خشک کن دو کابین
        4. دستگاه میوه خشک کن سه کابین
        5. دستگاه میوه خشک کن کانتینیوس
        6. دستگاه میوه خشک کن کانتینیوس نواری
        7. دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی کابینتی
        8. دستگاه میوه و سبزی خشک کن تونلی
        9. دستگاه میوه خشک کن دوار
        10. دستگاه میوه خشک کن گردون
        11. دستگاه میوه خشک کن تحت خلاء
        12. دستگاه میوه خشک کن کاتالیستی

دستگاه میوه خشک کن و سبزی صنعتی کابینتی

دستگاه های میوه خشک کن مینی تک کابین، تک کابین، دو کابین و سه کابین انواع خشک کن ها در ظرفیت های مختلف ساخت و تولید می شوند. رایج ترین و ارزان ترین روش خشک کردن میوه با دستگاه میوه خشک کن می باشد در صنایع غذایی دستگاه های میوه خشک کن کابینتی مانند کمدهای بزرگی هستند که دارای سینی های مخصوص برای قرار دادن سبزیجات و میوه جات هستند. این دستگاه ها دارای ظرفیت بالایی نیستند و در نهایت می توانند در هر دور در حدود سیصد کیلوگرم سبزی و یا میوه را خشک کنند. در این روش میوه های اسلایس شده در سینی های توری کنار همدیگر چیده می شوند و در طبقات خشک کن های کابینتی جای میگیرند. در مدل های پیشرفته خشک کن میوه کابینتی از فن نیز استفاده می کنند. دستگاه های خشک کن میوه ، ساخت شرکت صنعت کاران دما و هوای گرم را در تمام نقاط کابین بصورت یکسانی پخش نموده تا شاهد خشک شدن یکنواخت در تمامی میوه های درون خشک کن باشید. دستگاه میوه خشک کن کابینتی ارزان قیمت، کم جا، متناسب با سطوح مختلف کاری، با کیفیت و قابلیت کاربری راحت مورد استقبال اکثر تولید کنندگان سبزی و میوه خشک شده است. نکته مهم در خشک کردن میوه و سبزی در نظر گرفتن سرعت کم و دمای بین 40 تا 60 درجه سانتی گراد می باشد تا در حفظ مواد مغذی و ویتامین ها، زیبایی، طعم، رنگ و بو به نتیجه ایده آل دست یابید. برای هر میوه زمان مشخص و متفاوتی را می توان برای خشک شدن در نظر گرفت، رطوبت اولیه هر میوه و ضخامت برش های میوه باید در هنگام خشک کردن میوه در نظر گرفته شود. در نظر داشته باشید که میزان درصد رطوبت نهایی طبق سلیقه مصرف کننده میتواند متفاوت باشد. قیمت دستگاه میوه خشک کندستگاه میوه و سبزی خشک کن صنعتی تونلی دستگاه های میوه خشک کن تونلی بسیار پیشرفته هستند و می‌توانند تا حجم بالایی از انواع سبزی و میوه را خشک کنند. این دستگاه ها شبیه به تونل‌های بزرگی هستند که میوه ها و سبزی ها بر روی تسمه آن ها قرار می گیرند و به داخل دستگاه برده می شوند و پس از مدتی میوه و سبزی خشک شده از سمت دیگر دستگاه به بیرون تحویل داده می شود.

مراحل خشک کردن انواع میوه جات به روش صنعتی

در مرحله اول میوه های که برای فراوری به بخش تولید وارد می شوند باید دستچین شوند تا از میوه ای ناسالم و خراب جدا شوند، در مرحله بعد میوه ها را شسته و ضد عفونی نموده و سپس آب حاصل از شستشو میوه و رطوبت روی محصول باید گرفته شود. پس از آن باید برش و اسلایسر میوه ها انجام شود و به ضخامت یک میل تا هشت میل و در صورتی که میوه مورد نظر هسته بزرگ داشته باشد باید قبل از برش به دستگاه هسته جداکن منتقل شود. دستگاه میوه و سبزی خشک کن نیمه صنعتی یا دستگاه میوه خشک کن خانگی دستگاه میوه خشک کن های مینی تک کابین کوچکترین نوع ماشین آلات خشک کن میوه می باشد که معمولا برای کسب و کار های خانگی و نیمه صنعتی کاربرد بسیاری دارند. دستگاه میوه خشک کن خانگی به لحاظ سایز و ابعاد، امکان استفاده در هر مکان را از جمله کارگاه های کوچک، حیاط یا پارکینگ خانه، مغازه و… را دارد که هم در مدل گازی ساخته می شود و هم در نوع برقی، مدل های گازی که برای راه اندازی نیاز به برق تک فاز دارند معمولا در ابعاد بزرگتر ساخته می شوند .مدل های میوه خشک کن برقی معمولا برای مکانهای کوچک تر و دستگاه هایی با ظرفیت و ابعاد کوچک استفاده میشود که امکان استفاده از گاز وجود ندارد. مصرف انرژی در هر دو نوع مدل گازی و برقی بهینه میباشد.
          1. برای خرید یک دستگاه میوه خشک کن باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟
          2. یک خشک کن میوه خوب چه ویژگی هایی دارد؟
          3. از کجا و چگونه می توان برای خرید یک دستگاه خشک کن اقدام کرد؟
اینها همه سوالاتی هستند که قبل از تهیه دستگاه میوه خشک کن بایستی به آنها بپردازیم. در ادامه به چند پارامتر مهم در تعیین قیمت دستگاه میوه خشک کن اشاره خواهیم کرد. قیمت دستگاه میوه خشک کناولین نکته در خرید دستگاه خشک کن میوه این است که شما قصد دارید با چه ظرفیت تولیدی میوه خشک تولید کنید که در این صورت هر یک از مدل های خشک کن تک کابین، خشک کن دو کابین، خشک کن چهار کابین و… را می توانید انتخاب کنید. نکته مهم دیگر این است که نوع سوختی که شما در دسترس دارید چه نوع سوختی است آیا از گاز شهری استفاده می کنید؟ آیا دسترسی به گاز ندارید و می خواهید از نیروی برق استفاده کنید؟ اگر اینگونه است باید قبل از سفارش دستگاه، سوختی که در دسترس دارید را به سازنده دستگاه اعلام کنید تا براساس آن برای شما دستگاه را ساخته و راه اندازی کند. اسلایسر میوه هم بر اساس ظرفیت تولید دارای دو مدل اسلایسر کوچک با ظرفیت 50 تا 100 کیلو در ساعت و اسلایسر های بزرگ تا ظرفیت 250 کیلو در ساعت می باشد. همچنین برای خشک کردن سبزیجات باید ساقه و برگ کامل از هم جدا شده و هر یک به طور جداگانه خشک شود. و برای شستشو و آبگیری میوه و سبزیجات هم به دستگاه های شست وشو اتوماتیک، دستگاه نوار نقاله ابگیر، دستگاه آبگیر سانتریفیوژ، دستگاه سبزی خرد کن نیاز است. همچنین دستگاه های مورد نیاز برای بسته بندی میوه خشک یا سبزی خشک، دستگاه های بسته بندی دو توزین، چهار توزین، ده توزین با قابلیت تزریق گاز ازت برای حفظ ماندگاری محصول، سیستم تاریخ زن حرارتی برای درج مشخصات روی بسته است. واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱ همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰ پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

سوالات متداول برای خرید و انتخاب دستگاه میوه خشک کن

انواع دستگاه میوه خشک کن چیست؟

دستگاه های خشک کن میوه به دو شکل صنعتی و خانگی تقسیم بندی میشوند.

دستگاه میوه خشک کن استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

میوه خشک کن های استاندارد علاوه بر حفظ ارزش های غذایی میوه در نگهداری و ماندگاری طولانی مدت محصول نهایی تاثیر فراوانی دارند. دستگاه میوه خشک کن صنعتی استاندارد می تواند سود آوری مناسبی را نصیب تولید کننده داخلی کرده و کیفیت بالای محصول نهایی می تواند مانع واردات میوه خشک از کشورهای مختلف شود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن به چه عواملی بستگی دارد؟

دستگاه‌میوه‌خشک‌کن در دو دسته‌ی جداگانه از جمله جریان افقی و جریان عمودی ساخته می شود که عملکرد هر کدام از این دستگاه‌ها متفاوت است. زمان خرید این محصولات در نظر گرفتن نکاتی چون، توزیع و گردش گرما اندازه گنجایش کاربری آسان صدا توان مصرفی گستره‌ی دمایی نقش مهمی در قیمت خواهد داشت.

اولین نکته در خرید دستگاه میوه خشک کن چیست؟

در هنگام خرید دستگاه‌خشک‌کن‌میوه میزان ظرفیت تولیدی میوه خشک مورد نظر خود را در اولویت قرار دهید. از مدل های خشک کن تک کابین، خشک کن دو کابین، خشک کن چهار کابین و… را می توانید انتخاب کنید.

دستگاه های خشک کن میوه به دو شکل صنعتی و خانگی تقسیم بندی میشوند.

میوه خشک کن های استاندارد علاوه بر حفظ ارزش های غذایی میوه در نگهداری و ماندگاری طولانی مدت محصول نهایی تاثیر فراوانی دارند. دستگاه میوه خشک کن صنعتی استاندارد می تواند سود آوری مناسبی را نصیب تولید کننده داخلی کرده و کیفیت بالای محصول نهایی می تواند مانع واردات میوه خشک از کشورهای مختلف شود.

دستگاه‌میوه‌خشک‌کن در دو دسته‌ی جداگانه از جمله جریان افقی و جریان عمودی ساخته می شود که عملکرد هر کدام از این دستگاه‌ها متفاوت است. زمان خرید این محصولات در نظر گرفتن نکاتی چون، توزیع و گردش گرما اندازه گنجایش کاربری آسان صدا توان مصرفی گستره‌ی دمایی نقش مهمی در قیمت خواهد داشت.

در هنگام خرید دستگاه‌خشک‌کن‌میوه میزان ظرفیت تولیدی میوه خشک مورد نظر خود را در اولویت قرار دهید. از مدل های خشک کن تک کابین، خشک کن دو کابین، خشک کن چهار کابین و… را می توانید انتخاب کنید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

166 دیدگاه

  • با سلام وقت بخیر
    خط تولید میوه خشک میخواستم راه اندازی کنم اطلاعات خوب نمیدن .
    اگه ممکنه اطلاعات زیر را میخواستم
    1- طرح کلی یا همان توجیهی ک هکه میزان سرمایه ها (ثابت -در گردش)فضای کار مورد نیاز -تعداد نفرات مورد نیاز -بازگشت سرمایه و .. رو توضیح بده
    2 -دستگاه رو حداقل برای تولید 200کیلو در هر روز میخوام
    3 – بازار این کار در چه حدی است
    4- مشتری دارین برای محصول یا نه
    5 – بار ورودی معمولا از کدام استان ها و از کجا تهیه میشه

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام و عرض ادب
    لطفا کاتالوگ محصولات و ابعاد دقیق هر کدوم از دستگاه ها در خط تولید کامل با گاز شهری رو برای برآورد مکان مورد نیاز برای بنده ارسال بفرمایید
    اولویت با دستگاه تناژ بالا هستش

    لطفا موارد زیر رو هم بفرمایید :
    اتوماتیک یا دستی بودن هر کدوم از دستگاه ها
    میزان برق مورد نیاز دستگاهها
    تعداد پرسنل پیشنهادی برای راه اندازی

    با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام مشخصات کامل دستگاها در سایت ذکر شده لطفا به بخش ماشین آلات خط سبزی مراجعه کنید
      09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام
    بنده میخوام دستگاهی بخرم که ترجیحا خانگی باشه و ابعادش زیاد بزرگ نباشه تا بتونم در محیط منزل یا حیاط خونه استفاده بکنم. (از لحاظ صدا و حجم مناسب باشه) و قابلیت کارکرد با گازوییل و برق رو داشته باشه .البته که قیمتشم مهمه برام
    بیزحمت اگه چنین مدلهایی موجود باشه مشخصات و قیمت رو برام ارسال بکنین. ممنون و سپاسگذارم

    پاسخ دادن
    • با سلام در اون ابعادی که شما میخواهید متاسفانه تولید نداریم

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام
    من میخواستم یک دستگاه میو خشک کن نیم صنعتی یا صنعتی بخرم. اطلاعات و قیمت دستگاه میخواستم با تجهیزات مورد نیاز

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام من در نظر دارم دستگاهی برای خشک کردن انگور وتولید کشمش وبسته بندی مناسب خریداری کنم که قابلیت صادرات داشته باشه لطفا قیمت ومدل رو برام ارسال بفرمایید.

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال میشه خدمتتون ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام. بنده قصد دارم بسته بندی خشکبار و حبوبات را به صورت خانگی انجام دهم. لطفا لیست قیمت دستگاههای مورد نیاز و نیز ابعاد آنها را اعلام فرمائید . ضمنا حداقل متراژ موردنیاز برای نصب و راه اندازی این دستگاهها چقدر باید باشد؟

    پاسخ دادن
  • با سلام
    لطفا مشخصات فنی و لیست قیمت دستگاه های میوه خشک کن و بسته بندی را ارسال بفرمایید.باتشکر

    پاسخ دادن
    • ا سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰-۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱

      پاسخ دادن
      • سلام
        من میخواهم ی کارگاه میوه خشک کنی بزنم میخواستم میزان مصرف سوخت دستگاههای مختلف رو بدونم که بتونم دستگاه با سوخت مناسب رو انتخاب کنم
        و قیمت دستگاههای مختلف رو هم میخواستم
        ممنون

        پاسخ دادن
        • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

          پاسخ دادن
  • سلام من جهت راه اندازی یه تولیدی خانگی نیاز به یه دستگاه دارم لطف میکنید قیمت و انواع مدلشا و برام بفرستید . اسلایسر هم میخوام
    اگه دست دوم داشته باشید که بهتره

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر

      پاسخ دادن
  • سلام و وقت بخیر

    برای ایجاد خط تولید میوه خشک و فروش آن، فعلا در یک کارگاه کوچک، نیاز به تجربه و همفکری شما دارم.

    خاصا این موضوعات:
    برند پیشنهادی شما برای خرید دستگاه میوه خشک کن
    اطلاعات مربوط به خشک کردن هر میوه ( دمای مناسب، ماده برای سیاه نشدن و …)
    بهترین سایز بسته بندی
    مکان ها و شیوه های درست بازاریابی
    میزان سرمایه اولیه

    با سپاس فراوان

    پاسخ دادن
    • ا سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • ضمن تشکر. لطف بفرمایید یک مدل دستگاه گازسوز با دستگاه اسلایسر وبسته بندی با حداکثر قیمت 12میلیون معرفی بفرمایید.
    تک کابین

    پاسخ دادن
  • سلام.لطفاً مشخصات و قیمت دستگاه های خط تولید میوه و سبزی خشک مناسب برای سالنی به مساحت حدود ۲۰۰ متر را ارسال فرمایید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید09128402270

      پاسخ دادن
  • با عرض سلام و احترام
    برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی برای تولید چیپس میوه کدام دستگاه را پیشنهاد میدهید؟ لطفا میزان مصرف برق و گاز و قیمت مدل های مختلف را بفرمایید.
    متشکرم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر 0912840227

      پاسخ دادن
  • میخواستم قیمت دستگاه ومیزان سرمایه گذاری در این بخش را بدانم وبه
    چه مساحتی جهت کار نیاز میباشد

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر

      پاسخ دادن
  • باسلام ما دنبال ایجاد کارگاه کوچک خشک کنی هستیم میخواییم بدونیم کدوم دستگاه ها به صرفه و مناسب تر هست برای شروع کار و هزینه کار و مصرفشون و نحوه کارشون چطور هست؟
    لطفا اطلاعات دستگاهتون رو برام ایمیل کنید.

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به واتس اپ شما ارسال گردید باتشکر09128402270

      پاسخ دادن
  • لطفا کاتالوگ وقیمت دستگاه ها واطلاعات جهت راه اندازی واحد تولیدی میوه خشک کنی را در واتس اپ بفرستید
    ممنون
    شماره واتس اپ
    09216912519

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به واتس اپ شما ارسال گردید باتشکر

      پاسخ دادن
  • سلام من میخاهم یک میوه خشک کن حرفه ای بزنم اما ابتدا میخاهم مدتی با میوه خشکن خانکی کوچک دو سوخته شروع کنم دستگاههای مورد نیاز که بتونم در خانه (در یک محیط 12 متری) تولید کنم وقیمتهای انرا میخاستم بدونم (در مرحله خانگی که روزانه صدکیلو تولید کنم چقدر سرمایه برای تجهیزات نیاز هست)
    ودر مرحله صنعتی چقدر سرمایه برای خرید تجهیزات ودستگاه دارم
    وایا شرکتهایی را میشناسید که محصول تولید شده را در حجم زیاد خریداری کنند

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به واتس اپ شما ارسال گردید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام بنده قصد خرید دستگاه برای خشک کردن انگور وتولید کشمش را دارم لطفا نوع دستگاه مناسب این کار و نحوه کار وزمان فراوری و تولید را به ایمیل بنده ارسال کنید باتشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر

      پاسخ دادن
      • با سلام وقت بخیر، من یه دستگاه میوه خشک کن حرفه ای میخوام برای خشک کردن میوه و سبزیجات، گازی باشه برای اینکه بتونم توخونه و آپارتمان ازش استفاده کنم

        پاسخ دادن
  • با سلام…
    هدف بنده تولید جهت صادرات هست..
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید که چه دستگاهی و با چه حجمی رو برای شروع انتخاب کنیم و قیمت و کاتالوگ رو هم لطف کنید بفرستید به واتساپم
    09037866947

    پاسخ دادن
  • با سلام توضیحات کامل در مورد دستگاه های خانگی میوه خشک کن و قیمت انها,با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر09128402270

      پاسخ دادن
  • قصد خرید یک دستگاه خشک کن میوه به صورت صنعتی تمام اتوماتیک را دارم هیچگونه اطلاعاتی ندارم تازه می خام شروع کنم چه مدلی پیشنهاد می کنید
    گاز و برق موجود است کدام مقرون به صرفه است
    لوازم جانبی دیگر آن ازجمله بسته بندی آن اگر موجود دارید قیمت وکاتالوک وفیلم معرفی محصول رو واسم در واتساپ بفرستید ۰۹۰۲۷۸۰۹۳۲۲

    پاسخ دادن
  • سلام میشه توضیحاتی بدین
    مثلا دستگاه میوه خشک کن خانگی چقدر سرمایه و نیرو لازم داره
    دستگاه نیمه صنعتی و تمام صنعتی رو هم توضیح بدین که چقدر سرمایه و نیرو میخواد و اینکه باید آموزش دید طرز کار کردن با دستگاه رو یا اسون

    پاسخ دادن
  • سلام خسته نباشید من یه دستگاه خشک کن که بشه صیفی جات،میوه و سبزی توشون خشک کرد و میخوام توی حیاط خونه هم ازش استفاده کنم به من معرفی میکنید؟ و همینطور اسلایسر برای میوه ها و صیفی جات مثل سیر و پیاز .و صدای دستگاه چقدر هست؟ و اینکه کدوم نوع سوخت مصرفیشون به صرف تر هست ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ دادن
  • درود بر شما
    اول قیمت دستگاهی که ۴۰۰ کیلو ورودی داشته باشه، و دیگر ادوات ثابت مثل اسلایسر و .‌‌.‌‌چنده؟
    دوم بحث فروش محصولات بود
    لطفا راهنمایی فرمایید

    پاسخ دادن
  • سلام
    برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی جهت تولید چیپس میوه چه دستگاهی رو پیشنهاد می دهید؟
    مقدار برق مصرفی دستگاه؟
    صدای دستگاه چه اندازه است؟
    بین انواع گازی، گازوئیلی و برقی کدام یک را پیشنهاد می دهید؟ و قیمت هر کدام را بفرمایید.
    ممنون

    پاسخ دادن
  • با سلام. ممنون از اطلاعات خوبتان
    ببخشید من میخام یک شغل خانگی راه بندازم و چیپس میوه تولید کنم. چه دستگاهی رو پیشنهاد میدید و قیمتش چنده؟ ومقدار برق مصرفی دستگاه رو هم بفرمایید ؟ ایا دستگاه صدا دارد برای تو خونه یا بی صدا هست؟ ایا دستگاه گازوئیلی بهتر و بصرفه تر هست یا برقی؟

    پاسخ دادن
  • عرض ادب و احترام
    لطفا لیست قیمت دستگاههای نیمه صنعتی رو برام ایمیل کنید.ممنون
    و اینکه مقدار مصرف در بازه 8 ساعته دستگاه هم قید شود لطفا(مدل برقی)

    پاسخ دادن
    • -۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام و تشکراطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید

      پاسخ دادن
  • سلام. خداقوت. بنده در حال تحقیق برای شروع یک شغل دوم خانگی هستم؛ یکی از گزینه های پیشنهادی خشک کردن و بسته بندی میوه و یا سبزی ، حبوبات و خشکبار است؛ ممنون میشم اگه دستگاه های موردنیاز برای این دو شغل به همراه لیست قیمت نقد و در صورت وجود شرایط اقساط رو بفرمایین! از راهنمایی شما سپاسگزارم.

    پاسخ دادن
    • -۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام و تشکراطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید

      پاسخ دادن
  • سلام. خداقوت. بنده در حال تحقیق برای شروع یک شغل دوم خانگی هستم؛ یکی از گزینه های پیشنهادی خشک کردن و بسته بندی میوه و یا بسته بندی حبوبات و خشکبار است؛ ممنون میشم اگه دستگاه های موردنیاز برای این دو شغل به همراه لیست قیمت نقد و در صورت وجود شرایط اقساط رو بفرمایین! از راهنمایی شما سپاسگزارم.

    پاسخ دادن
    • -۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید

      پاسخ دادن
  • با سلام
    اینجانب تولید کننده سنتی کشمش هستم. لطفا در خصوص امکان استفاده از دستگاههای خشک کن برای تولید کشمش کالیفرنی ( کشمش طلایی) با توجه به اینکه در این نوع کشمش حفظ رنگ زرد کشمش مهم هست و نباید در اثر حرارت رنگ کشمش تغییر کند ( آنطور که گفته میشود استفاده از خشک کنها برای تولید این نوع کشمش باعث تغییر رنگ کشمش میشود) توضیحات لازم را ارائه فرمایید و راهنمایی نمایید برای تبدیل روز انه حدود 2 تن انگور به کشمش چه نوع حشک کنی را پیشنهاد میدهید؟ لطفا کاتالوگ و قیمت فروش نقدی روز، سیستم پیشنهادی و هر نوع اطلاعات تکمیلی را برای اینجانب ایمیل فرمایید.

    پاسخ دادن
    • -۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید

      پاسخ دادن
  • سلام لطفا در صورت امکان مشخصات دستگاههای میوه خشک کن گازی و تجهیزات جانبی اعم از اسلایسر ( 50 تا 100 کیلو در ساعت )و دستگاه بسته بندی و توزین را ارسال نمایید با توجه به اینکه برای شروع کار میباشد ترجیحا از مدلی میخواهم استفاده کنم که در فضای کم بشه راه اندازی کرد

    پاسخ دادن
    • -۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید

      پاسخ دادن
    • اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام و عرض ادب
    لطفا کاتولوگ دستگاه ها و لیست قیمت رو اگر امکان داره ارسال بفرمائید. برای کار خانگی یا کارگاهی

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • با سلام و خسته نباشید
    بنظر شما در یک فضای 40 متری با امکانات گاز و برق تک فاز 32 آمپر چه نوع دستگاه میوه خشک کنی مناسب هست (برقی و یا گازی ) و اینکه کدام مورد توجیه اقتصادی دارد در ضمن در صورت امکان تجهیزات جانبی تولید شامل چه مواردی هست و قیمت تمام شده دستگاه با تجهیزات جانبی تقریبا چفدر می باشد ؟ ممنون از راهنمایی شما

    0

    پاسخ دادن
    • با سلام کوچکترین دستگاه خشک کن ما ابعاد ارتفاع 2 متر – عرض یک متر و ده ساتنت – طول یک متر 09128402270

      پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • لیست‌کامل‌ محصولات‌ به‌ ه‍مراه‌ آموزش‌ اولیه‌‌ به‌ جهت‌ راه‌ اندازی‌ خط‌ تولید‌ کامل‌ وقوی

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • سلام
    می خواستیم یه شرکت تولید میوه خشک بزنیم با حجم تولید بالا به نظرتون از چ دستگاهی استفاده کنیم بهتره؟

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • سلام علیک وقت بخیر
    لطفا قیمت و مشخصات دستگاه‌های خشک کن میوه و سبزی دو و سه کابین را برایم بفرستید. ممنون

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • با سلام و احترام
    بنده قصد راه اندازی یک کسب و کار در حوزه میوه خشک کنی هستم و نیازمند اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاهها، یک طرح توجیهی مناسب و انواع تجهیزات مورد نیاز و مجوزهای لازم هستم. لطفا در صورت امکان راهنمایی فرمایید.
    با تشکر

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
      • با سلام
        قصد خرید دستگاه میوه و سبزی خشک کن را دارم و نیاز به مشاوره بیشتر، یکی از مهمترین سوالات من قبل از خرید دستگاه ابعاد دستگاه ها و میزان تولید در روز هستش، چون میخوام یک دستگاه تمام اتوماتیک داشته باشم ولی چون میخوام در خانه ازش برای تولید محصول استفاده کنم ابعاد و صدای دستگاه خیلی مهم هست.
        برق مصرفی دستگاه را هم اگر ممکنه برای هر ساعت کار رو بفرمایید.

        پاسخ دادن
        • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

          پاسخ دادن
  • با سلام و خسته نباشید
    بنده میخوام دستگاهی بخرم که خانگی باشه و ابعادش زیاد بزرگ نباشه تا بتونم در محیط آپارتمان استفاده بکنم. (از لحاظ صدا و حجم مناسب باشه) و قابلیت کارکرد با گاز و برق رو داشته باشه (دو سوخته)
    بیزحمت اگه چنین مدلهایی موجود باشه مشخصات و قیمت رو برام ارسال بکنین. ممنون…

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • با سلام . من دستگاه دو گانه سوز می خواهم که حدود 10 یا 15 سینی داشته باشد ؛ برای خشک کردن کرم میل ورم می خواهم . آیا دستگاه های شما برای اینمورد مناسب است . ضمنا گردش هوا یکنواخت هست که دمای بالا و پایین دستگاه اختلاف نداشته باشد . در صورت جواب مثبت لطفا حدود قیمت را نیز اعلام فرمایید . با تشکر از شما

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • با سلام و خسنه نباشید بنده دنبال یک دستگاه هوشمند و حرفه ای برای کارخانه میخواستم .پیشنهاد شما چیست؟
    و اینکه سود توری تو این کار چه حد است به چه چیز هایی بستگی داره ؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • با سلام اطلاعاتی در خصوص دستگاه میوه خشک در محیطی مانند زیر زمین از انظر ابعاد و هزینه دستگاه رو می خواستم بدونم

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • با عرض سلام و خسته نباشید لطفا اگر ممکن است کاتالوگ و قیمت دستگاههای خانگی و صنعتی را جداگانه برای من بفرستید ممنون می شوم.
    با تشکر و سپاس فراوان

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • با سلام و خسته نباشید اگر ممکن است لطفا کاتالوگ دستگاهها به همراه قیمت آنها را به واتساپ بنده بفرستید.
    با تشکر و سپاس فراوان

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • سلام لطفا اظلاعات کامل در مورد دستگاه خانگی وبا صرفه برای کار یک خانم در منزل ارسال بفرماییدوهمچنین قیمت

    پاسخ دادن
  • سلام وقت بخیر
    برای خرید دستگاه صنعتی و نیمه صنعتی میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر ممنون میشم لیست قیمت برام ارسال بفرمائید

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • سلام وقت بخیر لطفا برای خشک کن برای سبزی در خانه چه ابعادی و با چه ظرفیتی و چه قیمتی الان تولید میکنید لطفا راهنمایی بفرمایید می خوام یه شغل خونگی داشته باشم.
    سپاسگزارم

    پاسخ دادن
    • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر

      پاسخ دادن
  • در مورد دستگاههای شما .سایز و حجم میوه ای که می‌توانند خشک کنند و قیمت آنها برای کارگاه کوچک اطلاعاتی میخواستم.سپاس

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • با سلام یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی با متعلقات آن شامل شستشو ونوار نقاله میخوام اطلاعاتی دراین زمینه ندارم آیا سود دهی دارد یا وروزانه چقدر میشه تولید کرد وفضای مورد نیاز چقدر کافیه مممنون اگه راهنمایی بفرمایید تلفن 09188313312

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر

      پاسخ دادن
  • با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیزم
    بنده تازه کار هستم و هیچ آشنایی با این صنعت ندارم ولی میخواهم این صنعت را برآورد کنم که تا چه اندازه سود آوری دارد . یک خشک کن صنعتی متوسط حدود 300 کیلوگرم (فعلا ) ولی با کیفیت خیلی بالا جهت صادرات همراه با کلیه دستگاه های ملزوم از شستشو گرفته تا بسته بندی نیازدارم و هر دستگاهی که برای محصولاتی مانند سیب ، گلابی ، هلو ، آلو ، زرد آلو ، گیلاس و به لازم می باشد . لطفه لیست دستگاه ها به همراه قیمت نقدی و در صورت امکان طرح توجیهی این صنعت را برایم ارسال بفرمایید .
    خیلی ممنونم

    پاسخ دادن
    • با سلام لطفا با شماره تلفن 09128402270 تماس حاصل فرمایید باتشکر

      پاسخ دادن
  • سلام
    من قصد خرید دستگاه میوه خشک کن حرفه ای را دارم و نیاز به مشاوره بیشتر دارم، لطفا اطلاعات کامل در مورد انواع دستگاه ها و ظرفیت مختلف آن ها و جزئیات مربوطه برای بنده ارسال نمایید
    با تشکر 09126099042

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر از طریق واتس اپ ارسال میگردد . با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام یه دستگاه میوه خشک کن خانگی میخوام هم قیمتش رو میخوام بدونم هم اینکه سروصدا و میزان مصرف برقش چقدر است چون میخوام تو خونه ازش استفاده کنم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام یک دستگاه میوه خشک کنی خانگی استاندارد و کاربردی با قیمت مناسب می خواستم شما می تونین معرفی و ارسال کنید؟

    پاسخ دادن
    • با سلام مطالب درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام من احتیاج به یک دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی دارم خواهشمندم کاتولوگ و قیمت دستگاه هایتان را برایم بفرستید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷0

      پاسخ دادن
  • سلام..وقت بخیر…میخواستم بدونم دستگاهی ک ظرفیت ۳۰۰ کیلو ورودی رو داشته باشه مدلش چی هست و قیمتش چند و اینکه دمای محیط اطراف این دستگاه حداکثر چقدر میتونه باشه

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
    • اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردی لطفا ملاحظه کنید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام ما یه دستگاه میوه خشکن ۱۰۰ کیلویی دوکابینه داریم که دارای تایمر جهت روشن و خاموش شدن اتوماتیک
    حدود ۱۵۰ تا سینی ,کنترل, 
    مشعل ایتالیایی و… هستش که کلا ۲۰ بار هم روشنش نکردیم و کاملا نو هستش 
    اگه تمایل به خرید دارید با شماره ۰۹۱۲۴۴۱۹۳۸۷ تماس بگیرید
    این رو هم اضافه کنم که یک قیمت عالی روش گذاشتیم تا فروش بره

    پاسخ دادن
    • سلام دوست عزیز اگر در سایت دیوار یا شیپور آگهی کنید زودتر به نتیجه میرسید

      پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام
    قیمت انواع دستگاههاتون رو میخواستم و اینکه در کاتالوگ دستگاهها زمان مناسب برای هر میوه شرح داده شده؟؟؟ سوال دیگه اینکه اطلاعات لازم برای تهییه میوه خشک با کیفیت رو از کجا میتونم تهییه کنم از نظر زمان خشک شدن میوه ها و افزودنی های مورد نیازشون و یا مواد نگهدارنده

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام وقت بخیر خریدار دستگاه میوه خشک کن هستم قیمت و انواع دستگاه میخواستم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر 09128402270-02644526601

      پاسخ دادن
  • سلام
    من دنبال یه دستگاه خشک کن نسبتا کوچک میگشتم واسه مشاغل خانگی
    لطف بفرمایید قیمت و مشخصات را برایم ارسال فرمایید

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر ایمیل گردید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
      • لطفا قیمت دستگاههای صنعتی اتوماتیک رو بزارین
        از لحاظ درامد و سوداوری یه توضیح میدین

        پاسخ دادن
        • باسلام اطلاعات دستگاه های خشک کن به پیوست ارسال شد لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270-02644526601

          پاسخ دادن
  • با سلام و خسته نباشید
    بنده میخوام دستگاهی بخرم که خانگی باشه و ابعادش زیاد بزرگ نباشه تا بتونم در محیط آپارتمان استفاده بکنم. (از لحاظ صدا و حجم مناسب باشه) و قابلیت کارکرد با گاز و برق رو داشته باشه (دو سوخته)
    بیزحمت اگه چنین مدلهایی موجود باشه مشخصات و قیمت رو برام ارسال بکنین. ممنون…

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر 09128402270

      پاسخ دادن
    • سلام لطفا لیست قیمت دستگاه های میوه خشک کن صنعتی خودتون رو ایمیل بفرمائید

      پاسخ دادن
      • اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید باتشکر۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

        پاسخ دادن
  • سلام خسته نباشید
    من قصد خرید دستگاه میوه خشک کن شمارا دارم میخواستم ببینم دستگاه های شما هوشمند هستن یعنی داری برنامه زمانی خشک کردن مخصوص هر میوه هستن یا باید خودمون حواسمون باشه که کی خاموش کنیم دستگاه رو
    لطفا کاتالوگ دستگاه تک کابین و دو کابین رو برام بفرستید با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام وقت بخیر اطلاعات دستگاه های خشک کن را به ایمیل شما ارسال گردید 09128402270

      پاسخ دادن
  • سلام اول خان يم له افغانستان ننګرهار څخه
    غواړم چې د ميوه او سبزي وچولو يو ماشين وخلم د تجارتي کار لپاره تر ټولو غټ مشين په ساعت کې څومره کار کوي او مصارف يي څومره ده?
    که يي نرخ, قيمت وليکی
    او دلته راوړل او لږول به يي څنګه وي??
    0093787414648 ټيليفون او واټساپ

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر از طریق ایمیل ارسال گردید

      پاسخ دادن
  • سلام. میخواستم یک دستگاه نیمه صنعتی میوه خشک کن بخرم ولی در سایت شما قیمت موجود نیست. برای مشاهده محصولات مختلف باید چکار کرد؟

    پاسخ دادن
    • اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال گردید 09128402270-02644526601

      پاسخ دادن
  • با سلام
    بنده قصد خرید یک دستگاه را دارم و نظرم دستگاه میوه خشک کن های مینی تک کابین که کوچکترین نوع ماشین آلات خشک کن میوه می باشد که معمولا برای کسب و کار های خانگی و نیمه صنعتی کاربرد بسیاری دارند. دستگاه میوه خشک کن خانگی به لحاظ سایز و ابعاد، امکان استفاده در هر مکان را از جمله کارگاه های کوچک، حیاط یا پارکینگ خانه، مغازه و… را دارد که هم در مدل گازی ساخته می شود و هم در نوع برقی، مدل های گازی که برای راه اندازی نیاز به برق تک فاز دارند معمولا در ابعاد بزرگتر ساخته می شوند .
    این متون را از سایت خودتون کپی پیس کردم لطفاً ابعاد دستگاه با سوخت گاز شهری و مشخصات فنی را برایم همراه قیمت به آدرس ایمیلم بفرستید .
    متشکرم

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل ارسال شد با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن
      • سلام
        من یک سیستم کامل میوه خشک کن برای مجاورت با یک سردخانه میوه در شمال کشور را باید براورد کنم نوع سوخت ترجیحا گاز واحتمالا چون در طبقه دوم سردخانه قرار میگیرد وزن دستگاه مهم و جابجایی آن مهم است . لطفا پیشنهاد خود از لحاظ قیمت برای یک ست با مشخصات محیطی که ذکر شد را اعلام فرمایید

        پاسخ دادن
        • ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰با سلام اطلاعات دستگاه به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنید با تشکر

          پاسخ دادن
        • با سلام
          بنده قصد خرید یک دستگاه را دارم و نظرم دستگاه میوه خشک کن های مینی تک کابین که کوچکترین نوع ماشین آلات خشک کن میوه می باشد که معمولا برای کسب و کار های خانگی و نیمه صنعتی کاربرد بسیاری دارند. دستگاه میوه خشک کن خانگی به لحاظ سایز و ابعاد، امکان استفاده در هر مکان را از جمله کارگاه های کوچک، حیاط یا پارکینگ خانه، مغازه و… را دارد که هم در مدل گازی ساخته می شود و هم در نوع برقی، مدل های گازی که برای راه اندازی نیاز به برق تک فاز دارند معمولا در ابعاد بزرگتر ساخته می شوند .
          این متون را از سایت خودتون کپی پیس کردم لطفاً ابعاد دستگاه با سوخت گاز شهری و مشخصات فنی را برایم همراه قیمت به آدرس ایمیلم بفرستید .
          متشکرم

          پاسخ دادن
          • با سلام در این سایز که فرمودید ما تولید نمیکنیم با تشکر 09128402270

    • سلام
      من قصد خرید دستگاه میوه خشک کن حرفه ای را دارم و نیاز به مشاوره بیشتر دارم، یکی از مهمترین سوالات من قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن ابعاد دستگاه ها هستش، چون من میخوام یک دستگاه خوب و تمام اتوماتیک داشته باشم ولی چون میخوام در خانه ازش برای تولید محصول میوه خشک استفاده کنم بعنوان کار خانگی، ابعاد و صدای دستگاه خیلی مهم هست.
      برق مصرفی یا گاز مصرفی دستگاه را هم اگر ممکنه بفرمایید

      پاسخ دادن
      • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید باتشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

        پاسخ دادن
  • سلام برای تعدادی خانم سرپرست خانوار قصد دارم اشتغالزایی کنم خرید دستگاه خشک کن میوه را پیشنهاد دادن لطفا یک دستگاه با کیفیت و سود اور معرفی فرمایید و قیمت هم بفرمایید
    تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر از طریق ایمیل ارسال شد 09128402270-02644526601

      پاسخ دادن
  • سلام
    من قصد خرید دستگاه میوه خشک کن حرفه ای را دارم و نیاز به مشاوره بیشتر دارم، یکی از مهمترین سوالات من قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن ابعاد دستگاه ها هستش، چون من میخوام یک دستگاه خوب و تمام اتوماتیک داشته باشم ولی چون میخوام در خانه ازش برای تولید محصول میوه خشک استفاده کنم ابعاد و صدای دستگاه خیلی مهم هست.
    برق مصرفی دستگاه را هم اگر ممکنه برای ۸ ساعت کار در روز بفرمایید.

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید 09128402270

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 16 =