صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه (پیلوپک)

جهت بسته بندی کیک و کلوچه، پای سیب، پیراشکی، اشترودل، تی تاپ، دونات، کاپ کیک، کروسان، کلمپه، کیک یزدی و ... از دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه پیلوپک استفاده می شود
دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه (پیلوپک)

دستگاه پیلوپک در واقع یکی از انواع تجهیزات و ماشین آلات بسیار پیشرفته مخصوص بسته‌بندی محصولاتی است که تک نفره هستند. این بسته‌بندی که توسط پیلوپک انجام می‌شود به نوع افقی یا بالشی شهرت دارد. این عمل به معنای ممانعت و حفاظت از محتوای بسته در برابر انواع میکروب ها و اشیاء خارجی تعریف شده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات جدیدی به بازار عرضه می‌شوند که کار را برای تولیدکنندگان به‌منظور بهداشتی کردن مواد خوراکی آسان کرده است. این دستگاه ها به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می‌شوند که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند.

انواع خانگی اغلب برای بسته کردن حبوبات و خشکبار استفاده می‌شوند و تجهیزات زیادی لازم ندارند. از طرفی نوع صنعتی بسیار پیشرفته‌تر هستند، به‌گونه‌ای که برای تولید نیاز به افراد زیادی نیست و افراد متخصص به‌راحتی می‌توانند با آنها کار کنند. در ادامه شما را با دستگاه بسته بندی کیک، مشخصات و نحوه خرید آن آشنا خواهیم کرد.

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه پیلوپک برای آن دسته از مواد به کار می‌رود که جامد هستند و قابلیت این را دارند که با دست چیده شوند. مانند انواع کلوچه ، کیک، لواشک پذیرایی، بیسکویت، ساندویچ آماده، نان، پک‌های رستورانی و هواپیمایی و محصولاتی از این باب که باید به‌صورت بهداشتی تولید و به بازار عرضه شوند.

این نوع ماشین‌‌آلات در کارگاه‌های کوچک و با سطح تولید پایین، تولید متوسط و کم در شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که در کارخانجات بزرگ با ظرفیت تولید بسیار بالا نیز می‌توان از آنها کمک گرفت.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه (پیلوپک)

همیشه در بررسی یک محصول خاص که در خط تولید باید از آن استفاده شود، توجه به مشخصات فنی آن بسیار حائز اهمیت است. همه افراد مایلند تا با اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهند تا کارایی مورد نظر خود را از محصول بگیرند. در زیر به چند مشخصه مهم این دستگاه سودآور اشاره می‌کنیم.

برش و دوخت در دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه

این محصول دارای نوار نقاله برای حمل بسته‌ها، و همچنین دارای سیستم دوخت و برش بسته‌های کیک و کلوچه است. دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه مجهز به فک‌های گردان برش و دوخت بوده و به صورت سه طرفه مواد را پلمپ و آماده عرضه و ارائه به بازار می‌کنند.

رول

متالایز، انواع سلفون ترس، لمینت، سلفون صدفی و کاغذ پلی اتیلن با توجه به سفارش مشتری از جمله رول‌های مورد استفاده در این دستگاه هستند. ظرفیت تولید بسته‌های کیک و کلوچه در پیلوپک در هر دقیقه چیزی بالغ بر 25 تا 400 بسته است که تعداد آنها به نوع دستگاه و اندازه محصولات بستگی دارد.

تنوع

دستگاه پیلوپک که جزء ماشین آلات بسته بندی محسوب می‌شود، به دو صورت محصولات خود را ارائه می‌دهد. فتوسل‌دار برای لیف‌ها و رول‌های چاپی است و بسته به استفاده و نیاز مشتری تولید می‌شود. غیر فتوسل‌دار مناسب برای رول‌های بدون چاپ و ساده و کاربرد فراوانی در بسته بندی و تولید محصولات رگباری را دارد.

تک فاز یا سه فاز

برق مصرفی این محصول بسته به درخواست مشتری سه فاز یا تک فاز سفارشی‌سازی می‌شود که کسانی که در این حوزه فعالیت دارند، اهمیت این مورد را می‌دانند.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصولات از نوع استیل مرغوب استنلس 304 نگیر و بسیار باکیفیت در نظر گرفته می‌شود. رنگ آن نیز الکترواستاتیک است که در طولانی مدت دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی‌شود و تمام نکات مورد توجه سازمان غذا و دارو در آن رعایت شده است.

سرعت نوار نقاله

یکی دیگر از خصوصیات دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه این است که می‌توان سرعت نوار نقاله آن را تنظیم کرد. پیلوپک شامل تنظیم کننده سرعت دستگاه (اینورتر) و همچنین موتور گیربکس با دور متغیر است.

کارایی بسیار بالا، قیمت پایین آن نسبت به کارکرد عالی که دارد، مصرف انرژی بسیار کم، تنظیم طول بسته‌های کیک و همچنین دارا بودن سیستم لمسی HMI و PLC برای کنترل و تمام اتوماتیک بودن، از دیگر مزیت‌های دستگاه بسته بندی کیک پیلوپک است.

دستگاه بسته بندی تک عددی دستگاهی می باشد که به صورت اتوماتیک انواع محصولات را به صورت تک عددی بسته بندی می کند.

دستگاه بسته بندی تک عددی همچنین محصولاتی نظیر (کیک، کلوچه، بستنی، تی تاب، گز، خرما، باسلوق، شکلات، آبنبات، قند، صابون، لبی قلیان، لواشک پذیرایی، فیلتر تصفیه آب، نان، ست قاشق چنگال، دمپایی، نبات چوبی، و …) را می تواند بسته بندی کند

عملکرد دستگاه پیلوپک

دستگاه بسته بندی تک عددی یا در اصطلاح دستگاه بسته بندی پیلوپک که از آن بعنوان دستگاه بسته بندی افقی نیز نام می برند، دارای طولی حدودا 4 متر و عرض 80 سانتی متر با ارتفاع 150 می باشد.
طرز کار این دستگاه به این صورت است که اپراتور محصول مورد نظر را به صورت دانه دانه در محل مخصوصی قرار داده و پس از آن لفاف سلفون به دور محصول پیچیده شده و بسته بندی می شود.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

4 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخير
    دستگاه بسته بندی خرما رو ازش فیلم و عکس خواستم به همراه قیمت‌های مربوطه البته قابلیت استفاده از برق تکفاز رو داشته باشه

    تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردید با تشکر ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

      پاسخ دادن
  • سلام
    مایل به دریافت فیلمی از کار دستگاه به همراه ابعاد و قیمت ان می باشم
    ضمنا دستگاه برای بسته بندی صیفی جات میخواستم ابعاد ظروف ما 20*30
    سرعت دستگاه؟
    تلفن تماس 09151417407
    واتساپ 09374084077

    پاسخ دادن
    • با سلام اطلاعات از طریق واتس اپ ارسال میگردد با تشکر 09128402270

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =