صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی پیلوپک SKM-۱۴۰۴

این دستگاه برای بسته بندی انواع محصولات غذایی به صورت تک عددی می باشد.
این دستگاه برای بسته بندی (کیک،کلوچه، نان، خرما، گز، باسلوق، شکلات، لواشک، صابون و…)مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه مجهز به سیستم PLC ،نمایشگر لمسی بوده و با ظرفیت تولید بین 25 تا 50 بسته در دقیقه می باشد.

 

نام دستگاه دستگاه بسته بندی پیلوپک SKM-404
ابعاد طول400 عرض 80 ارتفاع 160 سانتیمتر
جنس بدنه آهن با پوشش رنگ الکترواستاتیک
نوع عملکرد الکترومکانیک
برق مصرفی تک فاز 220 ولت
ظرفیت 40-50 بسته در هر دقیقه
  1. تمام اتوماتیک
  2. دارای 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش
  3. نصب و راه اندازی و آموزش

برچسب ها

توضیحات

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی پیلوپک

یکی از بهترین روش های پک کردن مواد غذایی بصورت تک عددی برای کارخانجات، کارگاه ها و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ، شیوه پیلوپک کردن می باشد که به همین منظور خرید دستگاه بسته بندی پیلوپک به کارفرمایان و کارآفرینان در مقیاس بزرگ و کوچک توصیه می گردد. با این تجهیزات می توان گز، باسلوق، قند، خرما، شکلات، کیک، کلوچه و … را بصورت تک عددی بسته بندی کرد و به دست مشتریان رساند.

انتخاب این محصول باید متناسب با ابعاد مواد غذایی که قرار است پک شوند، صورت گیرد. همچنین در هنگام سفارش آن باید نوع مواد غذایی را مد نظر قرار داد که این فاکتور روی قیمت دستگاه نیز تاثیر دارد. این شیوه پک کردن بر روی تجربه مصرف کنندگان از استفاده از پک های تکنفره بصورت حرفه ای و بهداشتی در سفر، تفریح، محل کار و منزل اثری مثبتی گذاشته و به بهترین شکل آن را عرضه می دارد.

فاکتورهای موثر در قیمت دستگاه بسته بندی پیلوپک

همانطور که بالاتر اشاره شد، این محصول برای پکینگ تک عددی مورد بهره وری قرار می گیرد که این نوع پک ها بعنوان بسته بندی بالشی یا افقی نیز در بین افراد نام برده و شناخته می شوند. قیمت دستگاه بسته بندی پیلوپک به فاکتورهای متعددی بستگی دارد؛ چرا که از این محصول می توان برای تجهیزات پزشکی، پد استریل، دستکش، قطعات خودرو، لوازم تحریر نیز استفاده کرد که گستردگی کاربرد از این دستگاه را نشان می دهد.

این پک ها در پکینگ مواد غذایی برای پذیرایی در هتل ها، هواپیما، همایش ها و گردهمایی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه سفارش دستگاه بسته بندی پیلوپک برای هتل داران، سازندگان تجهیزات پزشکی، کارخانجات و کارگاه های تولید کننده لوازم تحریر، ایرلاین ها و موارد دیگر نیز صورت می گیرد.

ساختار و نحوه کارکرد این محصول به اینصورت است که یک نوار نقاله برای جابجایی موادی که پک می گردند، در نظر گرفته شده که آنها را به سمت سیستم برش و دوخت هدایت می کنند. دوخت این محصول بصورت سه طرف دوخت بوده و دستگاه پنوماتیک است. نوع لفاف و رول که اجناس با آن پک می شوند به خواست، سلیقه و نیاز کارفرمایان و کارآفرینان و همچنین مشتری بستگی دارد که این لفاف در انواع کاغذ پلی اتیلن، سلفون صدفی، سلفون ترس، لمینت و متالایز مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه فروش دستگاه بسته بندی پیلوپک در صنعت کاران متحد

در رابطه با نحوه سفارش و فروش دستگاه بسته بندی پیلوپک در صنعت کاران متحد، لازم به ذکر است که شما مشتریان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره و خرید محصول با کارشناسان صنعت کاران متحد تماس حاصل نمایید و برای بازدید از نحوه کارکرد دستگاه به محل دائمی نمایشگاه بین المللی صنایع مواد غذایی این کمپانی مراجعه کنید. لازم به توضیح است که این تجهیزات بهمراه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش به شما گرامیان عرضه می گردد. همچنین در صورت نیاز به قطعات یدکی، خرید دستگاه استوک، دست دوم و غیره ما و کارشناسان ما جهت کمک، آموزش و پشتیبانی همراه شما خواهند بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی پیلوپک SKM-۱۴۰۴”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =