صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

قوطی پرکن چهار توزین گرانولی SKM-۱۲۰۴

یکی از مهمترین ماشین آلات در زمینه ی تولید محصولات صنایع غذایی و علی الخصوص حبوبات و خشکبار و غیره دستگاه قوطی پرکن چهارتوزین گرانولی می باشد. این دستگاه وظیفه ی خطیر بسته بندی محصولات در شکل ها و سایز های مختلف بنا بر کشش و درخواست بازار در ابعاد و ظرفیت های مختلف در داخل انواع ظروف استوانه ای شکل قوطی، پت و…بر عهده دارد.

یکی از دستگاه هایی که در شرکت صنعت کاران متحد، طراح، سازنده و صادر کننده ماشین آلات خطوط صنایع غذایی و آشامیدنی، تولید می گردد، قوطی پرکن چهارتوزین گرانولی می باشد.

دستگاه قوطی پرکن چهارتوزین گرانولی به لحاظ کارکرد، دارای سیستم پرکن بصورت نازل بهمراه نوار انتقال دهنده قوطی و در ابعاد و سایزهای مختلف می باشد و در انواع و ظرفیت های مختلف دارای سرعت متناسب با محصول می باشد.

دستگاه بسته بندی قوطی پرکن مجهز به سیستم کنترلی تمام لمسی بوده و اپراتور به راحتی می تواند با دستگاه کار کرده و یکی از بزرگترین مزیت های این دستگاه سیستم عیب یابی در محصولات تولیدی بوده و در انواع خطوط صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد.

 

دستگاه بسته بندی قوطی پرکن دوتوزین گرانولی SKM-1204
سرعت تولید 3الی6 قوطی در دقیقه
ابعاد دستگاه 220*120*260
توان برق مصرفی سه فاز 380 ولت
وزن دستگاه 600کیلوگرم
ابعاد قوطی طول 5الی 24 سانتیمتر ارتفاع 5الی 40 سانتیمتر
دقت توزین 5±10 گرم

 

دستگاه قوطی پرکن چهار توزین گرانولی برای بسته بندی انواع مواد گرانولی نظیر (شکر، نمک، حبوبات، خشکبار، چای، قند، چیپس، پفک، پاپ کرن، آجیل، کشمش، غلات، شکلات، سویا و….) داخل ظروف استوانه ای شکل قوطی (پلاستیکی، فلزی، پت، کاغذی و… ) مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و دارای قسمت توزین با چهار عدد ترازوی دیجیتالی و سیستم نازل و ریل انتقال دهنده می باشد.
سیستم برنامه نویسی plc- نمایشگر لمسی، منوی چهار زبانه، دقت وزن بالا و تلرانس پایین از ویژگی های این دستگاه می باشد.
ظرفیت تولید این دستگاه براساس وزن محصول متغیر و بین 10 تا 15 قوطی در دقیقه می باشد.

  1. دارای چهار عدد ترازوی دیجیتال
  2. دارای دقت وزن بالا و تلرانس پایین
  3. اپراتوری راحت و آسان
  4. دارای نمایشگر لمسی
  5. منوی چهار زبانه (فارسی- عربی- روسی- انگلیسی)
  6. مجهز به سیستم plc
  7. انواع قوطی (فلزی-کاغذی-پلاستیکی و…)

برچسب ها

توضیحات

انتخاب و خرید قوطی پرکن چهار توزین گرانولی

این روزها اهمیت و نقش حیاتی بسته‌بندی در رونق بخشیدن به کسب‌وکارها بر کسی پوشیده نیست. به همین سبب انتخاب و خرید قوطی پرکن چهار توزین گرانولی در کنار دیگر تجهیزات پکینگ از ملزومات خطوط تولید محسوب می شود. چراکه بسیاری محصولات مرغوب و باکیفیت ممکن است در اثر پکینگ نامناسب و غیراصولی جایگاه شایسته خود را در بازار پیدا کنند و در هنگام فروش نتوانند مورد توجه مشتریان قرار گیرند.

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین دستگاه های بسته بندی و بهترین روش پکینگ آشنا کنیم که از محبوبیت و کاربرد فراوانی در صنایع مختلف برخوردار است. دستگاه قوطی پرکن چهار توزین گرانولی یکی از تجهیزات مهم و بسیار کاربردی در صنایع غذایی، پزشکی، شیمیایی، کشاورزی و بهداشتی به شمار می‌رود که برای بسته‌بندی انواع مواد گرانولی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخی از مواد و محصولاتی که با استفاده از این دستگاه می‌توان بسته‌بندی کرد عبارتند از: شکر، نمک، حبوبات، خشکبار، تخمه، پسته، چای، قند، پفک، آجیل، کشمش، غلات، شکلات، سویا، مواد غذایی پف‌دار، غذای میان‌وعده، مواد غذایی منجمد، چیپس سیب‌زمینی، پاپ کورن، برنج، انواع دانه‌ها، غذای ماهی، سبزی، میوه خشک، خرما، فندق، بادام، گردو، بادام‌زمینی، بادام‌هندی، انجیر خشک، برگ زردآلو، لوبیا، عدس، ماش، نخود، ذرت و مواد گرانولی دارویی و شیمیایی.

مشخصات فنی و عملکرد قوطی پرکن چهار توزین گرانولی

دستگاه قوطی پرکن چهار توزین گرانولی از قابلیت بسته‌بندی ۲۰ الی ۳۵ بسته در دقیقه برخوردار بوده و با داشتن تجهیزاتی مانند سیستم PLC جهت کنترل عملکرد قطعات، نمایشگر لمسی، سیستم کنترل سرعت بسته‌بندی، سيستم قوطی‌گير اتوماتيك و سیستم عیب‌یاب اتوماتیک قادر است محصولات گوناگون را با بیشترین دقت و کمترین میزان خطا به صورت هم‌زمان بسته‌بندی کند.

سرعت بسته‌بندی این محصول با توجه به وزن تعریف‌شده برای قوطی‌ها متفاوت خواهد بود. ضمن اینکه با وجود برخورداری از سیستم‌های پیشرفته اتوماتیک، اپراتور به راحتی می‌تواند با این دستگاه کار کند. نحوه عملکرد آن به این شکل است که ابتدا محصولات به داخل مخزن منتقل شده و سپس بر اساس وزن تعیین‌شده در قوطی‌های پلاستیکی، مقوایی، فلزی و یا شیشه‌ای قرار گرفته و بسته‌بندی می‌شود. وزن قوطی‌ها قابل تنظیم بوده و می‌تواند بین 20 تا 2000 گرم متغیر باشد.

سایر مشخصات فنی دستگاه قوطی پرکن چهار توزین گرانولی

از دیگر مشخصات فنی دستگاه قوطی پرکن چهار توزین گرانولی می توان به دیگر مواردی اشاره کرد که عبارتند از:

  • چهار عدد ترازوی دیجیتال
  • ریل انتقال دهنده
  • توزین های اتوماتیک
  • دقت وزن کشی بالا
  • اپراتوری آسان
  • منوی چهار زبانه
  • پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • برق مصرفی سه واز
  • توان مصرفی KW3
  • هوای مصرفی 3- 4 bar
  • عملکرد دستگاه Electronical , Electro-Mechanical , Pneumatics
  • جنس قوطی Plastic – Indications – Glass – Metal – PET

نکات مؤثر در قیمت قوطی پرکن چهار توزین گرانولی

اتوماتیک یا نیمه‌اتوماتیک بودن این تجهیزات روی قیمت قوطی پرکن چهار توزین گرانولی تأثیر قابل توجهی در تعیین قیمت دارد. ضمن اینکه سرعت و دقت بسته‌بندی و کمیت و کیفیت تجهیزات جانبی محصول نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ، کارآفرینان و کارفرمایان می توانید برای آگاهی از قیمت محصولات با کارشاسناسان فروش صنعت کاران متحد تماس حاصل فرمایید.

نحوه سفارش و فروش قوطی پرکن چهار توزین گرانولی در صنعت کاران متحد

قابلیت‌های فنی، قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و طول عمر قوطی پرکن چهار توزین گرانولی باعث شده است که در بازار با استقبال خوبی مواجه شده و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. این دستگاه در انواع مختلفی تولید شده است تا مشتریان محترم بر اساس تشخیص فنی خود نسبت به انتخاب و خرید بهترین دستگاه اقدام کنند. بر همین اساس قیمت دستگاه نیز متناسب با قابلیت‌ها و ویژگی‌های فنی آن متفاوت خواهد بود.

امکان سفارش و فروش قوطی پرکن چهار توزین گرانولی، بدون واسطه و بطور مستقیم وجود دارد. چنانچه تصمیم به خرید این دستگاه داشتید و یا نیازمند اطلاعات تکمیلی درباره نحوه کار و مشخصات فنی آن بودید، در اولین فرصت با کارشناسان صنعت کاران متحد تماس بگیرید. دریافت مشاوره تخصصی و اطلاع یافتن از قابلیت‌های دستگاه مورد نظر می‌تواند انتخاب بهتری را برایتان به ارمغان آورد.

گارانتی و خدمات پس از فروش قوطی پرکن چهار توزین گرانولی در صنعت کاران متحد

صنعت کاران متحد انواع تجهیزات از جمله قوطی پرکن چهار توزین گرانولی را بهمراه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می گردند. شما گرامیان می توانید با سفارش در صنعت کاران از پشتیبانی گسترده و همراهی همیشگی کارشناسان ما بهره مند شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی پرکن چهار توزین گرانولی SKM-۱۲۰۴”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نوزده =