صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

تاریخ زن حرارتی SKM-۱۵۰۵

یکی از سیستم های مهم در بحث بسته بندی مواد غذایی سیستم تاریخ زت حرارتی می باشد.

از این سیستم برای درج اطلاعاتی همچون ( تاریخ تولید و انقضا – وزن – سری ساخت و…) بر روی بسته بندی های مواد غذایی استفاده می شود.

یکی از دستگاه هایی که شرکت صنعت کاران متحد، طراح، سازنده و صادر کننده ماشین آلات خطوط صنایع غذایی و آشامیدنی، تولید می گردد، تاریخ زن حرارتی می باشد.

عملکرد این دستگاه بصورت پنوماتیک بوده دارای حروف مخصوص و همچنین فیلم مخصوص تاریخ زنی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر دستگاه تاریخ زن حرارتی می توانید با واحد فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

برچسب ها

برچسب محصولات SKM-1505 دسته‌ها ,

توضیحات

راهنمای خرید تاریخ زن حرارتی

یکی دیگر از ماشین آلات صنعت کاران متحد، تاریخ زن حرارتی است که بمنظور چاپ تاریخ بر روی انواع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. بی شک سفارش و خرید دستگاه تاریخ زن در کنار دیگر تجهیزات در خطوط مواد غذایی از ملزومات بشمار می رود؛ چرا که درج تاریخ تولید، انقضا، قیمت و اطلاعاتی نظیر این، بسیار حائز اهمیت بوده و چه بسا مصرف کنندگان بدون چک کردن این اطلاعات از تهیه کالاهای شما، صرف نظر خواهند کرد.

نحوه کارکرد این محصول نیز پنوماتیک است و با حرارت دیدن و گرم شدن حروف، بواسطه المنت، جک پنوماتیک به کار افتاده و حروف مورد نظر را بر روی پک ها هک می نماید. این حروف از جنس فولاد هستند و در قطر 4 میلیمتر طراحی و تولید می شوند که دقت و تخصص بالای مهندسان و کارشناسان این شرکت صنعتی، در ساخت آنها مشهود است. از آنجاییکه که استفاده و بهره بری از این محصولات بسیار حائز اهمیت بوده و در نوع دست دوم و استوک نیز قابل خریداری هستند، بسیاری از کارفرمایان و کار آفرینان برای کاهش هزینه ها به دنبال تهیه نوع دست دوم و استوک اند، که لازم به ذکر است در صنعت کاران متحد این محصولات با کیفیت بالا تولید شده و با قیمت مقرون به صرفه بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می گردند.

عوامل موثر در قیمت تاریخ زن حرارتی

علیرغم آنکه تاریخ زن حرارتی پنوماتیک در نوع صنعتی تولید می گردد، می توان از آن در کارگاه ها و کسب و کارهای خانگی جهت چاپ مشخصات مورد نیاز، بر روی پک های محصولات خود، بهره وری کرد. از عوامل موثر در قیمت تاریخ زن حرارتی می توان به این نکته اشاره کرد که محصول فوق مشخصات لازم را در 4 سطر تاریخ تولید، انقضا، شماره سریال و قیمت کالای مورد نظر چاپ می کند.

این دستگاه برای تاریخ زنی اتوماتیک روی انواع پک های کیک، ماکارانی، ارزاق، گوشت و غیره در کارخانجات صنعتی، کارگاه ها، فروشگاه ها، مغازه ها و کسب و کارهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر فاکتورهایی که روی قیمت این محصول تاثیر بسزایی می گذارد نوع آن است که در ادامه به آن پرداخته ایم.

انواع تاریخ زن در صنعت کاران متحد

بالاتر متوجه شدیم که تاریخ زن چیست و چه کاربردی دارد. در ادامه قصد داریم انواع آنها را که توسط صنعت کاران متحد بهمراه دستگاه ها ارائه می شوند، مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخ زن هایی که توسط صنعت کاران بهمراه ماشین آلات ارائه می شوند عبارتند از:

  • تاریخ زن حرارتی
  • جت پرینتر

تاریخ زن حرارتی

تاریخ زن حرارتی از نوع تماسی محسوب می شود که بطور مستقیم اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید، انقضا، شماره سریال و قیمت محصول را روی بسته ها هک می کند.

جت پرینتر

جت پرینتر ها از نوع تاریخ زن غیر تماسی محسوب می شوند که با پرتاب جوهر از فاصله دو الی پنج میلیمتری، اطلاعات مورد نیاز را روی پک ها چاپ می نمایند.

لازم به توضیح است که بهنگام خرید ماشین آلات، کارشناسان ما مناسب ترین مدل تاریخ زن را به شما گرامیان پیشنهاد خواهند کرد.

نحوه سفارش دستگاه تاریخ زن حرارتی در صنعت کاران متحد

شما مشتریان گرامی می توانید برای استعلام قیمت و سفارش دستگاه تاریخ زن حرارتی پنوماتیک با کارشناسان فروش صنعت کاران متحد تماس حاصل نمایید و برای دیدن نحوه کارکرد آن از محل نمایشگاه دائمی ماشین الات مواد غذایی این شرکت بازدید نمایید. لازم به توضیح است که این محصول بهمراه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش به مشتریان در تهران، تبریز، اصفهان و سایر شهرها در ایران عرضه خواهد شد و گفتنی است که به بسیاری از کشورها نیز صادر می گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاریخ زن حرارتی SKM-۱۵۰۵”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =