صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه های فرآوری و بسته بندی زیتون

زیتون این میوه پر خاصیت و دارای انواع مواد مغذی در سطح زیادی از مناطق کشور در شهرهای مختلفی همچون رودبار، منجیل، طارم و… تولید می شود.

فرآوری و بسته بندی زیتون

دستگاه های خط فرآوری و بسته بندی زیتون شامل دستگاه شستشو اتوماتیک بهمراه سیستم حباب سازی و نوار نقاله انتقال می باشد که برای شستشو مکانیزه زیتون استفاده می شود.
دستگاه نوار نقاله آبگیر زیتون برای آبگیری محصول بعد از مرحله شست و شو استفاده می گردد. این دستگاه دارای نوار توری مشبک بوده و جنس بدنه آن تمام استیل می باشد.
بعد از مرحله آبگیری محصول روی میز های استیل بازرسی قرار گرفته تا بوسیله دستگاه بسته بندی فویل سیل درون ظروف یکبار مصرف بسته بندی شوند.

 

 

 

نوع دیگری از بسته بندی به صورت وکیوم هست که زیتون را داخل پاکت های پلاستیکی ریخته و توسط دستگاه بسته بندی وکیوم هوای داخل آن را تخلیه می کنند و زیتون را به صورت بسته های وکیوم شده در می آورند.

 

برای سورت کردن و جداسازی و سایزبندی زیتون از دستگاه سورتینگ زیتون استفاده می کنیم این دستگاه دارای نوارهایی از جنس پلی آمید بوده و قابلیت جداسازی در چهار سایز را دارا می باشد.

همچنین برای بازرسی اولیه محصول و جداسازی ضایعات و ناخالصی ها از نوار نقاله دستچین چشمی استفاده می شود این دستگاه دارای مخزن ویبره و نوار پی وی سی می باشد. سرعت حرکت نوار نیز قابل تنظیم می باشد.

این میوه از قدیم الایام از اهمیت زیادی برخوردار بوده و قدمت آن به یونان باستان برمی گردد این میوه بهشتی در قرآن نیز نام برده شده است.  از جمله فواید این محصول می توان به کاهش کلسترول و کاهش ابتلا به سرطان، درمان تبخال، رماتیسم، نقرس و بیماری های مختلف دیگر اشاره کرد.

شرکت صنعت کاران متحد سازنده دستگاه های خط فرآوری و بسته بندی زیتون می باشد.

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفت =