صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه خمیر زن خرما

تا به حال کلوچه خرمایی یا نان خرمایی یا کیک خرمایی را در فروشگاه های مواد غذایی دیده اید؟
تا به حال به این فکر کرده اید خمیر خرمایی که بین این خوراکی ها است چگونه تهیه می شود؟

احتمالا بنظرتان میرسد این خمیر خرما همان خرما له شده بدون هسته است. درست است ولی چه راهکاری برای تهیه این خمیر در مقیاس بزرگ وجود دارد؟

دستگاه خمیر زن خرما به صورت اتوماتیک گوشت خرما رو از هسته جدا کرده و خرمای خمیر شده تحویل می دهد.
اما خمیر خرما کاربردهای دیگری نیز دارد بعنوان نمونه، از آن در تهیه شیرینی های مختلف مثل کلمپه (نوعی شیرینی سنتی مخصوص کرمان) و بسیاری شیرینی های دیگر می توان استفاده کرد.
به طور صنعتی در کارخانجات تهیه بیسکویت و کلوچه نیز از خمیر خرما استفاده می شود و همچنین برای تولید حبه خرما و خرمای شکلاتی هم از این دستگاه می توان استفاده کرد.

این دستگاه در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود و دارای مخزن تمام استیل است.
برای بسته بندی خمیر خرما هم می توان از دستگاه بسته بندی فویل سیل برای بسته بندی داخل طرف یا از دستگاه بسته بندی وکیوم استفاده کرد.

 

اگر می خواهید خمیر خرما تولید کنید و یا به دنبال دستگاه مناسب این کار می گردید می از تجربه‌ی کارشناسان صنعت کاران برای انتخاب بهترین محصول با بودجه و معیارهای مورد نظر خود استفاده کنید.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سه =