صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بلانچر سیب زمینی

ین دستگاه با فرآیندهایی که در داخل سیستم خود صورت می دهد باعث حفظ آنزیم، قند و سایر موادی که نیاز ه تثبیت دارند می گردد و به نحوی در تولید ماشین آلات بکارگیری می گردند که تا انتهای فرآیند تولید چیپس سیب زمینی ثابت و حفظ می گردند.

فرآیند کاری و مکانیزم عملکرد در دستگاه بلانچر سیب زمینی به این صورت می باشد که سیب زمینی پس از نشاسته گیری وارد دستگاه گردیده و از طریق شوکرهایی که در داخل دستگاه تعبیه گردیده اند عملیات آنزیم زدایی در آنها رخ داده و صورت می پذیرد.در واقعیت این دستگاه با مجموعه فعالیتهای خود مهمترین آنزیم های موجود در سیب زمینی را حفظ نموده و از طریق سیستم گرمایشی خود با ایجاد تخلیه ی لحظه ای گرما، عملیات تثبیت را انجام می دهد و در صورتی که سیب زمینی پس از طی نمودن فرآیند بلانچر وارد روغن جهت پخت گردد آنزیم خود را ازدست نخواهد دادو در اصطلاح تخصصی حالت دفورمه پیدا نمی کند.

دستگاه بلانچر ساخت شرکت صنعت کاران متحد، همچنین از جهت سیستم داخلی خود دارای یک حوضچه آب می باشد با توجه به اینکه کارکرد آن بر مبنای شناوری در آب می باشد. پس از طی فرآیند آنزیم زدایی، سیب زمینی از طریق نوار آبگیری از دستگاه خارج گردیده و به سمت دستگاه بعد منتقل می گردد.

این ماشین تمام اتوماتیک می باشد و در خط تولید چیپس سیب زمینی کاربرد دارد.البته در خطوط فرآوری میوه جات نیز کاربرد دارد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه بلانچر سیب زمینیواحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =