صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی نخود

نخود یکی از اقلام پرمصرف حبوبات به شمار می آید. با توجه به وسعت تولید این محصول در ایران و کشت هر ساله آن توسط کشاورزان باعث شده که کشورمان سهم بسزایی در تولید این محصول در منطقه داشته باشد.
به همین منظور در حال حاضر واحد های تولیدی فراوانی در سراسر کشور در زمینه فرآوری و بسته بندی این محصول مشغول به فعالیت هستند.
 

فرآیند بسته بندی نخود

نخود را در فصل برداشت بعد از بوجاری کردن و تمیز کردن به کارخانجات بسته بندی ارسال می کنند تا در آنجا به صورت کاملا بهداشتی و تمام اتوماتیک این محصول را در اوزان مختلف بسته بندی کنند.

کارخانجات بسته بندی برای بسته بندی انواع حبوبات از جمله نخود از دستگاه های بسته بندی تمام اتوماتیک استفاده می کنند. این دستگاه ها اصطلاحا دستگاه بسته بندی توزین دار نامیده می شوند که در اوزان مختلف انواع مواد گرانولی حبوبات و خشکبار و… را بسته بندی می کنند.

 

دستگاه های بسته بندی توزین دار

دستگاه های توزین دار شامل (دستگاه بسته بندی دو توزین، دستگاه بسته بندی چهار توزین، دستگاه بسته بندی ده توزین) هستند که با توجه به ظرفیت تولید و سرعت بسته بندی تقسیم بندی می شوند.

بسته بندی چهار توزین مینی

فرآیند بسته بندی نخود به این گونه است که ابتدا نخود در دستگاه بوجاری ریخته شده و در آنجا توسط سیستم ویبره و دمندگی هوا کار پاکسازی و سایزبندی آن صورت می گیرد بعد از این مرحله برای بازبینی مجدد محصول و رفع مواد زاید احتمالی از دستگاه نوار نقاله دستچین استفاده می شود که این کار توسط اپراتور صورت می گیرد.
بعد از این مرحله اگر نیاز به غبار روبی محصول داشته باشیم این کار توسط دستگاه پولیش صورت گرفته و برای مرحله بسته بندی آماده می شود.
در مرحله بسته بندی ابتدا نخود در مخزن بالابر Z ریخته می شود و سپس توسط پیمانه های مخصوص به داخل مخزن دستگاه بسته بندی انتقال می یابد. بعد از این مرحله توسط ترازوهای دیجیتالی کار وزن کردن محصول انجام گرفته و بعد از آن داخل سلفون مخصوص ریخته شده و بسته بندی می گردد.
همچنین برای درج تاریخ و مشخصات روی بسته از سیستم تاریخ زن حرارتی، سیستم تزریق گاز ازت برای افزایش ماندگاری محصول وسیستم فرم پاکت زن برای فرم دهی به بسته ها استفاده می شود.
در انتها برای بالا آوردن بسته ها نخود از نوار نقاله جلو بسته بندی استفاده می شود.

 

شرکت صنعت کاران متحد طراح، سازنده و صادرکننده ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی سازنده خط بوجاری و بسته بندی نخود می باشد.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =