صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی زغال

دستگاه بسته بندی زغال

زغال چوب از دیرباز بعنوان یک سوخت مناسب در گرم کردن خانه ها، پخت و پزغذا و… مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه بیشترین استفاده از زغال در قلیان سراها، رستوران ها، مطبخ ها، آشپزخانه و…. است. باگسترش شهر نشینی تهیه زغال به صورت بسته بندی شده و آماده که بتوان آن را از سوپرمارکت محل زندگی خودمان بخریم مورد توجه قرار گرفته است. هم اکنون زغال بیشتر به صورت خرد شده و فله در بازار موجود است اما برای اینکه بتوان آن را به صورت مناسب بسته بندی کنیم نیاز به دستگاه بسته بندی زغال داریم.

 

دستگاه بسته بندی زغال

زغال به لحاظ وزن سبک و حجم زیادی که دارد معمولا در بسته های 700 گرمی تا یک کیلویی بسته بندی می شود. برای بسته بندی زغال از دستگاه های بسته بندی توزین دار می توان استفاده کرد. این دستگاه ها در مدل های تک توزین، دو توزین و چهار توزین ساخته می شود.

دستگاه به صورت اتوماتیک کار وزن کردن و بسته بندی کردن را انجام می دهد فقط کافی است که مخزن دستگاه بسته بندی را با محصول مورد نظر پرکنیم و وزن دلخواه خود را تنظیم کنیم و به صورت اتوماتیک کار بسته بندی را برای ما انجام دهد.

 

به منظور جلوگیری از ورود غبار زغال به داخل بسته از دستگاه غبارگیر در کنار بسته بندی استفاده می شود. دستگاه غبارگیر به نوعی مکمل دستگاه بسته بندی می باشد.

نوع لفافه ای که معمولا در بسته بندی زغال استفاده می شود از نوع سلفون متالایز بوده و قابلیت طراحی و چاپ گوناگون را دارا می باشد.

تولید کنندگان و فروشندگان زغال در سراسر کشور می توانند از این دستگاه برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

2 دیدگاه

  • ممنون میشم برای شروع یک کارگاه بسته بندی ذغال، لیست تجهیزات و قیمت را در اختیار بنده بگذارید. با تشکر

    پاسخ دادن
    • با سلام و سپاس ازشما اطلاعات درخواستی به ایمیل شما ارسال گردید لطفا ملاحظه کنیدبا تشکر 09128402270

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =