صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

معرفی بهترین دستگاه های بسته بندی و فرآوری حبوبات

دستگاه های بسته بندی و فرآوری حبوبات

در مقاله پیش ضرورت مصرف حبوبات را برای شما بیان کردیم همان گونه که مطالعه کردید حبوبات جز مواد غذایی اصلی می باشد که مصرف آن ها ضروری می باشد و سرشار از خواص گوناگون می باشد.
معرفی بهترین دستگاه های بسته بندی و فرآوری حبوبات
در این مقاله قصد داریم که دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه های فرآوری حبوبات شرکت صنعت کاران متحد را به شما معرفی نماییم :

دستگاه بسته بندی نوار نقاله دستچین حبوبات:
وظیفه ی این دستگاه انتقال مواد اولیه در خط تولید حبوبات می باشد که بسته به نوع محصول دارای سرعت، سایز و حجم های مختلف می باشد.

دستگاه بالابر Z:
مکانیزم عملکردی در دستگاه بالابر Z به این صورت می باشد که در ابتدا مواد اولیه وارد قسمت مخزن ذخیره سازی گردیده و سپس از طریق سیستم کنترل سطح، وارد پیاله های پلی آمید می گردد.

دستگاه پولیش حبوبات:
در تولید مواد غذایی، یکی از مهمترین عواملی که حایز اهمیت فراوان می باشد، زیبایی ظاهری و جلادهی به محصول می باشد. دستگاه پولیش حبوبات و خشکبار در واقع با انجام مکانیزم زیبا سازی و جلا دهی خود به محصول باعث افزایش جذابیت محصول در رسیدن آن به اوج نقطه ی مورد نظر می باشد.

دستگاه بوجاری حبوبات:
این دستگاه در واقع وظیفه ی الک کردن مواد اولیه را برعهده دارد و در خطوط تولیدی حبوبات و خشکبار کاربرد فراوانی دارد.

دستگاه بالابر کاسه ای حبوبات:
نخستین دستگاه در خط سورت و بسته بندی حبوبات، دستگاه بالابر کاسه ای حبوبات و خشکبار می باشد. این دستگاه به لحاظ کارآیی و مکانیزم عملکردی، به صورت تمام اتوماتیک بوده و شامل کاسه های انتقال دهنده مواد اولیه به قسمت های دیگر می باشد.

دستگاه بسته بندی ۴ توزین حبوبات:
یکی از مهمترین ماشین آلات در زمینه ی تولید محصولات صنایع غذایی و علی الخصوص حبوبات، خشکبار و. .. دستگاه بسته بندی ۴ توزین می باشد، زیرا این دستگاه وظیفه ی بسته بندی محصولات در شکل ها و سایز های متنوع در ابعاد و ظرفیت های گوناگون را دارد.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =