صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

چسب زن کارتن SKM-۱۲۱۱

یکی از مهمترین ماشین آلات در زمینه ی بسته بندی محصولات در کارتن را دارند دستگاه چسب زن کارتن است. این دستگاه وظیفه ی چسب زنی بر روی کارتن ها در کارخانجات در ابعاد و ظرفیت های مختلف را برعهده دارد.

دستگاه چسب زن کارتن به لحاظ کارکرد، دارای سیستم کنترلی چشمی بوده و در ابعاد و سایزهای مختلف می باشد و در انواع و ظرفیت های مختلف دارای سرعت متناسب با محصول می باشد.

دستگاه چسب زن کارتن مجهز به سیستم نواری انتقالی همزمان کارتن به سمت خروجی دستگاه در محصولات تولیدی بوده و در انواع خطوط صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر چسب زن کارتن می توانید با واحد فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

برچسب ها

برچسب محصولات SKM-1211 دسته‌ها , ,

توضیحات

مشخصات دستگاه چسب زن کارتن

از ویژگی های دستگاه چسب زن کارتن دارا بودن در صنعت کاران متحد، دارا بودن سیستم کنترلی چشمی است؛ نیمه اتوماتیک بودن این تجهیزات استفاده از کارگر و پرداخت دستمزد کارگر را کاهش داده و بطور مرتب و با دقت و سرعت مناسب، کارتن ها را چسب زده و آماده عرضه می دارد. همچنین از دیگر مزیت های این وسیله که روی قیمت چسب زن کارتن ساخت این کمپانی تاثیر داشته و نرخ خرید آن را افزایش می دهد، دارا بودن سیستم نواری انتقالی است که جعبه ها را به جلو هل داده و هدایت می نماید.

قیمت چسب زن کارتن

از فاکتورهای موثر در قیمت چسب زن کارتن، همانطور که بالاتر اشاره کردیم، ظرفیت و ابعاد دستگاه بشمار می رود. این تجهیزات قابلیت چسب زدن جعبه در ابعاد مختلف و حاوی مواد مختلف را دارند که این مواد شامل مواد غذایی، شیمایی، دارویی و غیره می باشد. در نتیجه در هنگام خرید این نوع تجهیزات باید نوع مواد، مورد کاربری و ظرفیت کارتن هایی که قصد چسب زنی دارید را مد نظر داشته باشید.

سفارش و فروش چسب زن کارتن در صنعت کاران متحد

امکان سفارش بی واسطه چسب زن کارتن در صنعت کاران متحد وجود دارد. همچنین گفتنی است که شما گرامیان می توانید برای سفارش این تجهیزات با کارشناسان فروش صنعت کاران متحد درخشان تماس حاصل نمایید و محصول را بهمراه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش دریافت نمایید. جهت تجهیز خط تولید در ظرفیت های مختلف صنعتی، کارخانجات، کارگاهی و کسب و کارهای کوچک نیز می توانید مشاوره دریافت فرمایید و کارشناسان ما از صفر تا صد راه اندازی خط تولید در کنار شما خواهند بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب زن کارتن SKM-۱۲۱۱”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شانزده =