صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی فویل سیل SKM-۱۲۰۸


دستگاه بسته بندی فویل سیل برای سیل کردن انواع ظروف پلاستیکی PP استفاده می شود.

طرز کار این دستگاه به این شکل هست که محصول مورد نظر را داخل ظرف ریخته و درون قالب دستگاه قرار میدهیم سپس با استفاده از فشار و حرارت یک لایه از سلفون روی دهانه ظرف پرس شده و به لبه های ظرف دوخت می شود که اصطلاحا به این کار سیل کردن میگویند.

این دستگاه در خطوط مختلف مواد غذایی (حبوبات، خشکبار، سبزیجات، ترشیجات، خرما، زیتون، خیارشور، سالاد، سبزی، کاهو ، میوه و…) استفاده می شود.

 

نام دستگاه فویل سیل مدل SKM-1208
ابعاد طول 80 عرض 100 ارتفاع 80 سانتیمتر
جنس بدنه استیل
نوع عملکرد الکترومکانیک- پنوماتیک
برق مصرفی تک فاز 220 ولت
ظرفیت بسته به تعداد قالب متغیر
  1. قابل استفاده برای بسته بندی انواع محصولات خشک و تر
  2. قابلیت ساخت با قالب های مختلف
  3. قابل استفاده در کارخانجات صنایع غذایی، رستوران ها، هتل ها، کارگاه ها
  4. برای بسته بندی موادی مانند (کشمش، خرما، خیارشور، ترشیجات، مربا، عسل، انجیرخشک، میوه خشک و….)

برچسب ها

توضیحات

مشخصات دستگاه بسته بندی فویل سیل

برای آشنا شدن با این محصول نیاز است که بدانیم مشخصات دستگاه بسته بندی فویل سیل چیست و در پکینگ چه نوع بسته ها و مواد غذایی کاربرد دارد. این محصول فویل یا سلفون را روی ظروف پلاستیکی، بطری ها و بسته بندی های پلاستیکی می کشد؛ این لفاف بعنوان محافظ روی مواد غذایی کشیده شده و مانع ورود گرد و غبار، هوا، خاک، حشرات ریز و غیره به داخل بسته می گردد.

به این ترتیب از مواد غذایی یا غیره محافظت شده و از لحاظ بهداشتی و سلامت کیفیت محصول را تضمین می نماید. در نتیجه به این تجهیزات، به دلیل شیوه سیل کردن، فویل سیل القایی نیز گفته می شود.

نکات کلیدی در خرید دستگاه بسته بندی فویل سیل

از نکات کلیدی که باید بهنگام خرید دستگاه بسته بندی فویل سیل بدانیم، می توان به استفاده و کاربری گسترده آن در انواع خطوط تولید اشاره کرد؛ از فویل سیل می توان در پکینگ سبزیجات، میوه جات، قارچ، میوه خشک، انجیر خشک و غیره استفاده کرد که سیل کردن یا پکینگ محصولات به این شکل، میزان نفوذ پذیری آنها را تا حد بسیار بالایی از بین برده و به مقدار زیادی مانع تماس محصول با هوا و تغییر رنگ آن می گردد و مدت زمان نگهداری آن را نیز افزایش می دهد.

نحوه کارکرد دستگاه فویل سیل

همانطور که در قسمت مشخصات اشاره شد، فویل یا  سلفون با حرارت روی بسته یا بطری کشیده می شود و با فشار و حرارت روی دهانه بسته ها پرس شده و به لبه های آن ها دوخته می شود. نوع عملکرد موتور پنوماتیک است و دستگاه با برق تکفاز کار می کند. به همین جهت و همچنین به دلیل ابعاد و حجم کم، می توان از این محصول در انواع کسب و کار کوچک، خانگی، در منزل، رستوران ها، مغازه ها، هتل ها، فروشگاه ها و غیره برای بسته بندی انواع محصول مانند سالاد و غذا استفاده کرد و آنها را برای ارائه به مشتریان در شکل و قالب تمیز و شکیل آماده نمود.

قیمت دستگاه بسته بندی فویل سیل در صنعت کاران متحد

بطور کلی قیمت دستگاه بسته بندی فویل سیل به ابعاد و ظرفیت بسته بندی آن بستگی دارد که این محصول، تولید صنعت کاران متحد از قدرت و ظرفیت بالایی برخوردار بوده و به هر میزان که مد نظر داشته باشید، توان بی وقفه پکینگ و فویل سیل کردن دارد. از طرفی این مدل در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد داشته و شما گرامیان می توانید با صرف هزینه ای مناسب، در انواع کاربری و فضاهای مختلف، به میزان مورد نیاز پک آماده کرده و از آن استفاده نمایید.

سفارش و فروش دستگاه فویل سیل در صنعت کاران متحد

گفتنی است که امکان سفارش بی واسطه و فروش دستگاه فویل سیل در صنعت کاران متحد، بطور مستقیم وجود دارد. شما گرامیان می توانید به این منظور با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و در صورت نیاز مشاوره رایگان دریافت کنید. لازم به ذکر است که این مدل همراه با 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می گردد و در صورت نیاز به پشتیبانی، کارشناسان صنعت کاران همراه شما خواهند بود.

نقد و بررسی‌ها

  1. ناصرطالبی

    سلام و وقت بخیر قیمت ذستگاه سیل 1208 برا مصارف صنعتی و زمان ساخت و تحویل مرقوم می فرمایید ممنونم

    • saadati_admin

      با سلام اطلاعات از طریق ایمیل ارسال شد ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

  2. مریم

    سلام و‌وقت بخیر
    لطفا لیست قیمت دستگاه فویل سیل و‌وکیوم در مصرف خانگی و‌کارگاهی رو به بنده ایمیل کنید.با تشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =