صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری SKM-۱۴۰۱

امروزه بسته بندی تک نفره (ساشه) مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان مواد غذایی قرار گرفته است.
قابلیت حمل و نقل آسان، در دسترس بودن و حجم کم از ویژگی های این نوع بسته بندی می باشد.
دستگاه بسته بندی تکنفره (ساشه تک نفره) برای بسته بندی مواد پودری، آرد، ادویه جات و… در سایزهای کوچک تک نفره استفاده می شود.
از جمله این بسته بندی های می توان به (نمک، سماق، آویشن، شکر تکنفره و رستورانی کافی میکس، نسکافه، کاپوچینو، خاکشیر، پودرشربت، تخم شربتی و…) می توان اشاره نمود.
از این دستگاه در سایز کوچک برای استفاده در مکان های مختلف (مغازه، منزل، پارکینگ و..) می توان استفاده کرد.
دستگاه بسته بندی ساشه پودری در مدل های ساشه پودری مدادی، ساشه پودری سه طرف دوخت ساخته می شود.

نام دستگاه دستگاه ساشه پودری SKM-1401
ابعاد طول 110 عرض 90 ارتفاع 175 سانتیمتر
جنس بدنه آهن با پوشش رنگ الکترواستاتیک- مخزن تمام استیل
نوع عملکرد الکترومکانیک- پنوماتیک
برق مصرفی تک فاز 220 ولت
ظرفیت 30-40 بسته در هر دقیقه
  1. تمام اتوماتیک بدون دخالت دست
  2. دارای سیستم پی ال سی-نمایشگر لمسی- منوی چهار زبانه (روسی- عربی-انگلیسی-فارسی)
  3. توانایی بسته بندی از 3 گرم تا 50 گرم
  4. دارای سیستم ماردونی بسیار دقیق با حساسیت وزن بالا
  5. سیستم ها مکمل(تاریخ زن-ازت زن-پانچ بسته- ایزی اوپن )

برچسب ها

توضیحات

راهنمای سفارش و خرید دستگاه بسته بندی ساشه پودری

بعنوان یکی از منحصربفرد ترین ماشین آلات، می توان از دستگاه بسته بندی ساشه پودری نام برد که سفارش و خرید آن برای کاربری های صنعتی، کارگاهی، کسب و کارهای خانگی، مغازه ها و فروشگاه ها صورت می گیرد. در واقع بهترین روش بسته بندی برای پودریجات، پک کردن بصورت تکنفره ساشه است که این محصول مواد غذایی پودری را در مدل مدادی و باریک پک کرده و به همین خاطر به آن ساشه مدادی پودری نیز گفته می شود.

با توجه به ابعاد این محصول که در ارتفاع 180 سانتی متر، عرض و طول 100 سانتی متر تولید می گردد، همچنین با امکان حمل و جابجایی آسان، می توان از آن در کسب و کارهای کارگاهی و کوچک بهره برد. در صورتیکه قصد راه اندازی و درآمدزایی در محل خود را دارید، با در نظر گرفتن حداقل جا می توانید از ساشه پودری برای پولسازی در کارهای خانگی و کارگاهی بهره برید.

لازم به ذکر است که در پک کردن انواع پودریجات مانند: نمک، سماق، فلفل، آویشن، شکر تکنفره ساشه، نسکافه، کاپوچینو، پودر شربت، تخم شربتی، خاکشیر و … می توانید از این محصول استفاده نمایید.

برای دیدن نقشه اتوکد دستگاه کلیک کنید: 

نقشه اتوکد ساشه پودری مدادی

در کسب و کارهای کوچک و برای درآمد زایی با مقدار سرمایه ای که در دست دارید، با شیوه پکینگ تکنفر ساشه پودری می توانید نمک، شکر و ادویه جات را بصورت تکنفره رستورانی پک کنید و آنها را به رستوران دارها، فروشگاه ها و … عرضه کنید که بی شک این امر باعث کارافرینی برای خود و دیگر افراد خواهد شد. لازم به توضیح است که مشاوره و آموزش راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این عرصه، توسط مشاوران و کارشناسان صنعت کاران متحد صورت می گیرد.

فاکتورهای موثر در قیمت دستگاه بسته بندی ساشه پودری

از امکانات این دستگاه که در قیمت دستگاه بسته بندی ساشه پودری از فاکتورهای موثر محسوب می شوند، می توان به کارکرد این محصول با برق تکفاز 220 ولت اشاره کرد که استفاده از آن را در کارگاه های خانگی، رستوران ها و کارخانجات بسته بندی مواد غذایی سهولت می بخشد. بسته بندی ساشه مدادی پودری به صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا از پک های بهداشتی با طرح ها و لوگوهای خود استفاده کرده و علاوه بر حفظ پرستیژ به برندسازی شما نیز کمک شایانی می نماید.

علاوه بر موارد ذکر شده، این ماشین آلات در انواع مختلف و بخصوص دستگاه بسته بندی ساشه مدادی پودری و دیگر مدل های مشابه، می توانند در پک کردن گیاهان دارویی و فروش و عرضه آنها بصورت حرفه ای و شیک به دست مشتریان مورد بهره برداری قرار گیرند. سیستم های تاریخ زنی، جت پرینتر، پانچ، ازت زن از دیگر امکانات فوق العاده این مدل بشمار می رود. همچنین این روش بسته بندی بعنوان بهترین شیوه محسوب می گردد، چرا که ایزی اپن بوده و به راحتی باز می شود.

پادکست معرفی دستگاه بسته بندی ساشه پودری

ساختار و نحوه کارکرد دستگاه بسته بندی ساشه پودری

نحوه ساختار و کارکرد ساشه پودری یا ساشه مدادی پودری نیز به اینصورت است که مواد غذایی در مخزن آن که از جنس استیل مرغوب ساخته شده، ریخته می شود و بعد از حرکت ماردون، پودر به داخل لوله ریخته شده و برای پک شدن به داخل لفاف ریخته می شود. همزمان رول دستگاه و چشمک های تنظیم کننده لفاف فعال شده و عملیات پکینگ و بسته بندی صورت می گیرد.

سفارش دستگاه بسته بندی ساشه پودری در صنعت کاران متحد

صنعت کاران متحد از برترین سازندگان انواع دستگاه ساشه مانند ساشه مدادی پودری، ساشه پودری، مایع جات و دیگر انواع ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی بشمار می رود که محصولات خود را با 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می دارد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت سفارش دستگاه بسته بندی ساشه پودری با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و یا برای بازدید و آشنایی با نحوه کارکرد دستگاه، از محل نمایشگاه دائمی دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنایع مواد غذایی صنعت کاران متحد بازدید کنید.

Buying guide for powder sachet packaging machine

The best packaging method for powder is a single sachet pack which packs all kinds of powders in slim and pencil shape  packs.

powder sachet machine is the most unique machine that is ordered and used for industrial use, workshops, home businesses, stores and stores.

Podcast: Sachet Powder Machine

نقد و بررسی‌ها

  1. الماسی

    باسلام و احترام
    لطفا” قیمت و اطلاعات تکمیلی دستگاه را در صورت امکان برای بنده واتساپ نمایید.
    09183397237

    • saadati_admin

      با سلام اطلاعات مورد نظر به واتس اپ شما ارسال گردید باتشکر 09128402270

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =