صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

سیستم فرم پاکت زن SKM-۱۵۰۳

یکی از موارد مهم در بحث بسته بندی مواد غذای شکل و نوع و طرح بسته مورد نظر می باشد. برای تغییر شکل در فرم بسته از سیستم فرم پاکت زن استفاده می شود. به این صورت که با استفاده از این سیستم بسته ها به شکل پاکتی و ایستاده درمیایند و جلوه زیبایی را به محصول می دهند.

یکی از دستگاه هایی که شرکت صنعت کاران متحد، طراح، سازنده و صادر کننده ماشین آلات خطوط صنایع غذایی و آشامیدنی، تولید می گردد، سیستم فرم پاکت زن می باشد.

عملکرد این دستگاه به صورت پنوماتیک بوده و دارای دو جک مکانیکی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر سیستم فرم پاکت زن می توانید با واحد فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

برچسب ها

برچسب محصولات SKM-1503 دسته‌ها ,

توضیحات

راهنمای خرید سیستم فرم پاکت زن

در ارتباط با خرید سیستم فرم پاکت زن لازم به توضیح است که این دستگاه برای شکیل تر شدن انواع بسته بندی در کارخانجات، کارگاه ها و کسب و کارهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد که کارفرمایان و کارآفرینان می توانند برای برند سازی محصول خود از آن بهره ببرند. بدیهی است که داشتن پک با طرح و رنگ برند به درآمد زایی و پول سازی در کسب و کار شما کمک شایانی می کند که در این شرایط اقتصادی توجه به این قسمت از معرفی محصول بسیار حائز اهمیت بوده و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

عوامل موثر در قیمت سیستم فرم پاکت زن

خطوط تولید صنایع مواد غذایی شامل ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی بسیاری می شوند که از مهم ترین اجزای این روند می توان به سیستم فرم پاکت زن اشاره کرد که قیمت آن با توجه به کیفیت محصول مشخص می گردد. با توجه به کارآمد بودن آن در شخصی سازی مارک و پیدا کردن امضای برند، تولید و فروش فرم پاکت زن توسط کارخانجات بسیاری صورت می گیرد که لازم به توضیح است که صنعت کاران متحد از مرغوب ترین آلیاژ استیل و فولاد در ساخت این تجهیزات بهره می برد و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در آنها تعبیه می گردد.

نحوه سفارش سیستم فرم پاکت زن در صنعت کاران متحد

شما مشتریان گرامی می توانید برای سفارش سیستم فرم پاکت زن در صنعت کاران متحد، با کارشناسان فروش تماس گرفته و یا برای بازدید از نحوه کارکرد دستگاه به محل دائمی نمایشگاه ماشین آلات صنایع غذایی و دستگاه های بسته بندی این کمپانی مراجعه نمایید. گفتنی است که این محصولات با کیفیت مرغوب، بهمراه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیستم فرم پاکت زن SKM-۱۵۰۳”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =