صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه طعم پاش پیوسته SKM-۲۰۳

یکی از مهمترین ماشین آلات در خط فرآوری وبسته بندی خشکبار دستگاه طعم پاش پیوسته (درام) می باشد. از آنجایی که این دستگاه وظیفه ی طعم زنی به محصولات تولیدی را برعهده دارد در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید می گردد.
همچنین یکی از مهمترین ماشین آلات در خط فرآوری و تولیدی محصولات مرتبط با پفک و سایر محصولات مرتبط دستگاه دراژه طعم پاش و ماشین آلات خطوط تولیدی صنایع غذایی و اشامیدنی می باشد. از آنجایی که این دستگاه وظیفه ی طعم زنی و رطوبت گیری پفک را برعهده دارد در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید می گردد.
این دستگاه به لحاظ کارآیی و مکانیزم عملکردی، به صورت تمام اتوماتیک بوده و شامل مخزن اصلی درام دار و همچنین سیستم عملکردی پاششی می باشد.

یکی از دستگاه هایی که در شرکت صنعت کاران متحد، طراح، سازنده و صادر کننده ماشین آلات خطوط صنایع غذایی، بسته بندی و آشامیدنی، تولید می گردد، دستگاه طعم پاش پیوسته (درام ) خشکبار می باشد. دستگاه طعم پاش به لحاظ کارکرد، دارای یک مخزن اصلی تمام استیل با سیستم کنترل سرعت و نازل طعم پاش می باشد. این دستگاه مجهز به درام متحرک جهت دوران محصول و طعم دهی کامل به محصول بوده و در انواع خطوط صنایع غذایی خشک کاربرد فراوانی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر دستگاه طعم پاش پیوسته (درام ) می توانید باواحد فروشاین شرکت تماس حاصل نمایید.

دستگاه طعم پاش پیوسته خشکبار SKM-۲۰۳
ابعاد دستگاه ۳۰۰*۷۰*۱۶۰
برق مورد نیاز سه فاز
توان برق مصرفی ۱/۵ کیلو وات
وزن دستگاه ۵۰۰ کیلوگرم

دستگاه طعم پاش پیوسته در خط فرآوری خشکبار به صورت کانتینیوس مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از تجهیزات مهم پیش از رسیدن محصول به دستگاه بسته بندی خشکبار محسوب می شود.

این دستگاه شامل یک درام استیل افقی و سیستم طعم پاش مایع یا طعم پاش پودری است و برای طعم دهندگی به مواد خوراکی متنوعی مانند پفک، چیپس و … می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
نحوه کارکرد آن نیز به اینصورت است که محصول تولید شده بعد از مرحله تفت وارد این دستگاه شده و طعم و مزه لازم به محصول اضافه می شود.

نام دستگاه دستگاه طعم پاش پیوسته SKM-203
ابعاد طول 250 عرض 100 ارتفاع 170 سانتیمتر
جنس بدنه شاسی آهن با پوشش الکترواستاتیک
نوع عملکرد الکترومکانیک
برق مصرفی سه فاز 380 ولت
ظرفیت 400-500 کیلو در ساعت
  1. برای طعم زنی و افزودن مواد مختلف به محصول
  2. دارای درام تمام استیل
  3. قابل استفاده در خطوط (آجیل، پفک، چیپس و…)

برچسب ها

توضیحات

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه طعم پاش پیوسته SKM-۲۰۳”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 6 =