صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه قند خردکن SKM-۷۰۵


دستگاه قند خردکن ساخت شرکت صنعت کاران متحد برا ی شکستن و خرد کردن انواع قند کله و شمشی به کار می رود.

این دستگاه از سه قسمت اصلی تشکیل شده است قسمت اول قسمت برش کالباسی که کله قند را به شکل قطعات گرد برش داده و وارد قسمت دوم میزگیوتین شده و توسط تیغه های هفتاد سانتی خرد می شود و در انتها وارد قسمت سرند شده و توسط سیستم ویبراتوری خاکه از قند اصلی جدا شده و آماده مصرف می باشد.

 

نام دستگاه دستگاه قند خرد کن SKM-705
ابعاد طول 400 عرض 100 ارتفاع 140 سانتیمتر
جنس بدنه آهن با پوشش رنگ الکترواستاتیک
نوع عملکرد الکترومکانیک
برق مصرفی سه فاز 380 ولت
ظرفیت 700 الی یک تن در ساعت
  1. قابلیت ساخت با ظرفیت های گوناگون
  2. برش 40 تیغ، گیوتین 70 سانت، سرند، غبارگیر اجزا تشکیل دهنده سیستم قند خرد کن می باشند
  3. مورد استفاده در کارخانه های تولید قند، بسته بندی قند، کارگاه های کوچک و…

برچسب ها

توضیحات

راهنمای سفارش و خرید دستگاه قند خردکن

علاقه وافر ایرانیان از گذشته تا اکنون به خوردن قند در کنار چای، باعث گردیده همواره این ماده غذایی شیرین یکی از پرتقاضاترین محصولات در بازار محسوب گردد. به همین سبب خرید دستگاه قند خردکن توسط کارخانجات و کارگاهای صنعتی برای خط تولید قند، صورت می گیرد که برای سفارش آن نیاز است نوع و ابعاد ماشین آلات با توجه به متراژ فضای مورد نظر، بررسی گردد.

کارکرد این محصول شکستن و خرد کردن انواع قند کله و شمشی است و از سه قسمت برش کالباسی، میز گیوتین و قسمت سرند تشکیل شده است. گیوتین قند خرد کن در این محصول هفتاد سانتی است و بسیار پرقدرت و برنده این محصول شیرین را در کمترین زمان ممکن و در حجم بالا خرد کرده و آماده می سازد. سیستم ویبراتوری این ماشین آلات نیز قوی عمل کرده و بخوبی خاکه را از حبه ها جداسازی می نماید.

از ویژگی های منحصربفرد این محصول امکان تنظیم ظرفیت دستگاه، متناسب با خواست کاربر است که امکان استفاده از آن را در کارخانجات، کارگاه ها و حتی در کسب و کارهای خانگی و کوچک ایجاد می نماید که برای این منظور در نظر داشته باشید که منبع تغذیه برق سه فاز باید جهت راه اندازی، تامین گردد.

قیمت دستگاه قند خردکن

با توجه به ابعاد، ظرفیت و همچنین کارایی و عملکرد، قیمت دستگاه قند خردکن تعیین می گردد. این محصول می تواند در کارخانجات صنعتی، کارگاه ها و حتی کسب و کارهای کوچکتر مورد بهره برداری قرار گیرد. کیفیت قطعات بکار رفته در این ماشین آلات نیز بسیار حائز اهمیت بوده و برندگی و قدرت عملکرد تیغه ها و گیوتین نیز روی راندمان آن تاثیر بسزایی می گذارند. در این مدل از 40 تیغ از جنس مرغوب و با برندگی و قدرت بالا استفاده شده که با سرعت بالا، حجم مورد نظر قند را خرد کرده و آماده می سازند.

فروش دستگاه قند خردکن با گارانتی در صنعت کاران متحد

صنعت کاران متحد یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سازندگان ماشین آلات صنایع غذایی و دستگاه های بسته بندی در ایران بشمار می رود که این محصولات را به اقصی نقاط دنیا صادر می کند. فروش دستگاه قند خردکن در این کمپانی بهمراه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش صورت گرفته و با پشتیبانی گسترده به مشتریان عرضه می گردد. شما گرامیان می توانید برای خرید این تجهیزات با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه قند خردکن SKM-۷۰۵”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =