صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه شستشو و خشک کن خرما

دستگاه شستشو و خشک کن خرما

یکی از دستگاه های مهم در خط فرآوری و بسته بندی خرما دستگاه خشک کن خرما می باشد. این دستگاه بعد از دستگاه شستشو خرما قرار می گیرد و وظیفه رطوبت زدایی و نم گیری از خرما را بعهده دارد.

عملکرد دستگاه شستشو و خشک کن خرما

عملکرد این دستگاه به این گونه است که محصول خرما بعد از شستشو به این دستگاه وارد می شود و روی نوارهای مشبکی به داخل تونل خشک کن هدایت می گردد.
این تونل به متراژ طولی 6 متر می باشد که مجهز به فن های دمنده بسیار قوی و سیستم حرارت دهی مناسب می باشد و محصول خرما با طی کردن این مسیر رطوبت سطحی خود را از دست داده و خشک می گردد.

قابلیت های دستگاه خشک کن خرما

از قابلیت های این دستگاه می توان به کنترل سرعت نوار، کنترل حرارت، و حتی کنترل سرعت فن های دمنده اشاره نمود.
جنس بدنه این دستگاه تمام استیل بوده و دارای تابلو برق و تمام اتوماتیک می باشد. برق مصرفی دستگاه سه فاز 380 ولت یا تک فاز 220 ولت است.
منبع گرمایی این دستگاه می تواند از طریق المنت های برقی یا مشعل گازسوز یا گازوئیل سوز تامین شود.

 

از دستگاه خشک کن خرما علاوه بر خشک کردن خرما می توان در موارد دیگر از جمله خشک کردن حبه خرما، خشک کردن خمیر خرما و…. نیز استفاده نمود.

دستگاه شستشو و خشک کن خرما در اندازه کوچکتر بعنوان دستگاه خشک کن خرما خانگی  نیز ساخته می شود.
شرکت صنعت کاران متحد سازنده انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی می تواند در زمینه خرید ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد.

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یک =