صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

مواد تشکیل دهنده بسته بندی ها

امروزه با توجه به پیشرفت جوامع و افزایش جمعیت بحث تولید و بسته بندی مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است.
بسته بندی یک رکن اساسی از مرحله تولید تا مصرف می باشد. اینکه ما چه محصولی را با چه نوع بسته بندی وارد بازار می کنیم و آیا این نوع بسته بندی را می توان برای چند محصول استفاده کرد؟ و یا بحث بازیافت مواد تشکیل دهنده بسته بندی ها همه این ها سوالاتی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

در گذشته به دلیل نبود امکانات بیشتر مواد تشکیل دهنده بسته بندی از مواد طبیعی مثل نخ یا پارچه استفاده می شد کم کم استفاده از پاکت های کاغذی مرسوم شد.
این نوع بسته بندی به دلیل سبک بودن و ساخت آسان آن تا مدت ها مورد استفاده قرار می گرفت اما با پیدایش پلاستیک و تغییر نوع بسته بندی امروزه بیشتر لفاف استفاده شده در مواد غذایی از جنس پلاستیک می باشد.
علت استفاده زیاد از این نوع مواد این است که قابلیت چاپ را دارا هستند، یعنی اینکه شما می توانید انواع و اقسام اطلاعات را روی بسته های تولیدی چاپ کنید همچنین این مواد از استحکام بالایی برخوردار هستند و می توانند از مواد غذایی به خوبی محافظت کنند.
اما بزرگترین مشکل این نوع بسته بندی به بازیافت آنها بر می گردد، این مواد معمولا سالیان دراز در طبیعت می مانند و تجزیه پذیر نیستند. روش های مختلفی برای بازیافت مواد پلاستیکی وجود دارد که امروزه بیشتر کشورها به دنبال ارائه راه حلی برای این مسئله هستند به عنوان مثال لیوان های یک بار مصرف پلاستیکی تبدیل به لیوان های تجزیه پذیر از جنس گیاهی شده است.
بسته بندی های قوطی به شکل شیشه یا فلزی نیز برای بسته بندی مواد پودری استفاده می شود که قابلیت تجزیه پذیری دارند.
بسته بندی های کارتنی و کاغذی نیز قابلیت تبدیل دوباره به کاغذ را دارا می باشند.

 

شرکت صنعت کاران متحد به عنوان سازنده ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی در زمینه خرید انواع لفاف بسته بندی، کارتن، قوطی، شیشه، گونی، کیسه می تواند مشاور خوبی برای کسانی که قصد راه اندازی خطوط تولید مواد غذایی را دارند باشد.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 2 =