صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه بسته بندی تک نفره فلفل

بسته بندی تک نفره فلفل

یکی از ادویه های مورد استفاده در طبخ غذا فلفل است. فلفل در انواع گونگون، فلفل سبز، فلفل قرمز، فلفل دلمه ای و… به مصرف می رسد.

این ادویه پرخاصیت و مفید را بعنوان چاشنی در اکثر غذاها می توان استفاده کرد. بعلت طبع تندی که دارد شاید مرد علاقه همه نباشد ولی می توان فلفل را در بسته بندی های کوچک تک نفره در کنار غذا گذاشت تا هر کس به هرمیزان که علاقه دارد آن را به غذا اضافه کند.

بسته بندی های تک نفره بعلت سهولت استفاده و حمل و نقل آسان امروزه مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. ازاین رو اکثر ادویه جات و چاشنی ها در بسته های کوچک برای استفاده راحت و آسان تولید می شود. برای تولید این نوع محصولات نیاز به دستگاه بسته بندی تک نفره (ساشه) داریم، که این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک انواع محصولات پودری، نمک، شکر، فلفل، زردچوبه، دارچین، سماق و… را به صورت تک نفره بسته بندی می کند.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری برای بسته بندی فلفل به صورت تک نفره و رستورانی استفاده می شود. این دستگاه مجهز به سیستم PLC، نمایشگر لمسی، منوی چهار زبانه، برق تکفاز 220 ولت می باشد و ابعاد آن به گونه ای است که به راحتی در محیط هایی مانند منزل، پارکینگ، مغازه، فروشگاه، رستوران و… مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری
دستگاه بسته بندی ساشه پودری

این دستگاه دارای مخزن تمام استیل و قابلیت بسته بندی در اوزان 3 تا 50 گرم را دارا می باشد. نوع لفاف استفاده شده برای بسته بندی از نوع سلفون opp می باشد. دستگاه های مکمل این دستگاه دستگاه آسیاب فلفل برای خرد کردن و آسیاب کردن فلفل، دستگاه بسته بندی سلفونی برای بسته بندی فلفل در اوزان 20 تا 1000 گرم، دستگاه بسته بندی قوطی پرکن فلفل برای بسته بندی فلفل داخل انواع قوطی های پلاستیکی، فلزی و پت می باشد.

شرکت صنعت کاران متحد طراح و سازنده انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی در حال حاضر کلیه دستگاه های آسیاب و بسته بندی مواد پودری و ادویه جات را تولید می کند.

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =