صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه های پاپ کرن

در ابتدای این مقاله قصد داریم برای شما خواص ذرت را بازگو کنیم سپس به بررسی دستگاه های صنعتی برای پخت، خشک و. . . ذرت بپردازیم.

ذرت (corn یا maize) یکی از محبوب ترین غلات در سراسر جهان می باشد. این بذر در آمریکای مرکزی بیشتر از دیگر نقاط جهان رشد می کند. ذرت سرشار از ویتامین، مواد معدنی، ویتامین، فیبر و مواد معدنی می باشد. در هر صد گرم ذرت آب پز مواد زیر موجود می باشد.

میزان ارزش غذایی
96 کالری

 

73% آب
3.4 گرم پروتئین
21 گرم کربوهیدرات
4.5 گرم قند
2.4 گرم فیبر
1.5 گرم چربی
0.37 گرم

 

0.02 گرم

 

0.59 گرم

منگنز

 

امگا 3

 

امگا 6

ذرت را می توان به روش های گوناگون هم چون پاپ کرن، آرد ذرت، روغن ذرت و. . . مصرف کرد که در قسمت زیر به شرح دستگاه های صنعتی برای تهیه آن ها پرداخته ایم که تمامی این دستگاه ها توسط شرکت صنعت سازان متحد طراحی، ساخت و صادر می شوند.

دستگاه پخت ذرت SKM-۹۲۱:

دستگاه پخت ذرت وظیفه ی پخت و رطوبت گیری محصولاتی هم چون ذرت، پفک و کرانچی را دارد که با توجه به اندازه محصول دارای سرعت های متفاوت می باشد.

خشک کن ذرت SKM-۹۲۲:
دستگاه خشک کن ذرت به لحاظ کارکرد، دارای سیستم حرارت دهی داخلی قابل تنظیم به همراه سیستم های اپراتوری و کنترلی و در ابعاد و سایزهای مختلف می باشد و در انواع و ظرفیت های مختلف دارای سرعت متناسب با محصول می باشد. این دستگاه مجهز به سیستم نمایشگر دمای داخلی به همراه کوره ی تامین حرارت بوده و در انواع خطوط صنایع غذایی کاربرد دارد.

دراژه طعم پاش پاپ کرن SKM-۹۲۳:
این دستگاه وظیفه ی طعم زنی و رطوبت گیری را برعهده دارد که در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید می گردد و سرعت آن با توجه به اندازه ی محصول تنظیم می گردد.

مخزن ذوب روغن SKM-۹۲۴:
کارایی این دستگاه این می باشد که روغن اولیه در مخزن را ذخیره می نماید.

بالابر Z پاپ کرن SKM-۹۲۵:
این دستگاه به لحاظ کارآیی و عملکرد شباهت بسیار زیادی به دستگاه بالابر کاسه ای در خط تولید و بسته بندی حبوبات دارند در واقع کار انتقال مواد اولیه را در خطوط صنایع غذایی انجام میدهند. مکانیزم عملکردی در دستگاه بالابر Z به این صورت می باشد که در ابتدا مواد اولیه وارد قسمت مخزن ذخیره سازی می شوند و سپس از طریق سیستم کنترل سطح، وارد پیاله های پلی آمید می شوند. این کاسه ها بصورت به هم پیوسته انتقال مواد اولیه را به دستگاه بعدی انجام میدهند.

دستگاه بسته بندی مولتی هد ۱۰ توزین –SKM-۱۱۰۱:
وظیفه ی این دستگاه ها بسته بندی محصولات در ابعاد و اشکال گوناگون می باشد که مجهز به سیستم کنترلی تمام لمسی بوده و اپراتور به راحتی می تواند با دستگاه کار کرده. یکی از بزرگترین مزیت های این دستگاه سیستم عیب یابی در محصولات تولیدی و کاربرد در انواع خطوط غذایی می باشد.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =