صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

دستگاه طعم زن سیب زمینی

یکی از پرکاربردترین ماشین آلات خطوط تولیدی صنایع غذایی و اشامیدنی، دستگاه طعم پاش می باشد. این دستگاه به لحاظ کارآیی و مکانیزم عملکردی، به صورت تمام اتوماتیک بوده و شامل مخزن اصلی درام دار و همچنین سیستم عملکردی پاششی می باشد.

یکی از دستگاه هایی که در شرکت صنعت کاران متحد، طراح، سازنده و صادر کننده ماشین آلات خطوط صنایع غذایی و آشامیدنی، تولید می گردد، دستگاه طعم پاش می باشد.

دستگاه طعم پاش به لحاظ کارکرد، دارای مخزن ذخیره سازی اولیه، سیستم پاشش مواد بر روی سطوح مورد نظر، سیستم گردش داخلی هوا می باشد.

دستگاه طعم پاش مجهز به نوار های انتقال دهنده تولید شده از پلی آمید تماما بهداشتی بوده و در انواع خطوط صنایع غذایی خشک کاربرد فراوانی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه طعم پاش سیب زمینی می توانید با واحد فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هشت =